;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پلنگ استتار شده تصویر، اثبات کنید که چشمان تیز مثل عقاب دارید!

آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی: اگر بتوانید پلنگ مخفی شده را در این آزمون تصویری ببینید، چشمان عقابی دارید. آیا می توانید پلنگ کاملا استتار شده را که در این عکس طبیعت پنهان شده است، ببینید؟مطمئناً پس از تلاش برای یافتن حیوان وحشی، سر خود را می‌خارانند. به واقع شکارچی استتار شده باعث شده است که بسیاری سر خود را بخارانند.

به گفته مجله سودهیر عکاس هندی، پلنگ‌های بومی بخش‌هایی از هند هستند. این عکس در ابتدا به نظر می رسد یک منظره صخره ای در کورا، هند است که توسط عکاس مشتاق Sudhir Shivaram گرفته شده است. اما اگر دقت کنید، می‌توانید شکارچی یا پلنگ استتار شده را ببینید که در کمین است و به دنبال غذای بعدی خود می‌گردد. اگر می توانید این حیوان را در آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید:اصطلاح توبه گرگ مرگ است از کجا آمده است!؟ + داستان

آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی

سودهیر، 43 ساله، امیدوار بود یکی از پلنگ های عظیم را ببیند، زیرا کورا به خاطر حیات وحشش شناخته می شود. سودهیر گفت: “این مکان به دلیل زمین های صخره ای خودش، برای پلنگ ها بسیار محبوب است. پلنگ از لانه خود بیرون آمده بود و در حال استراحت بود.

عکاس مشتاق حیات وحش اطمینان حاصل کرد که او فاصله خوبی از گربه دارد. او گفت: من عکس پلنگ را کمی خارج از مرکز گرفتم، بنابراین پیدا کردن آن واقعاً دشوار است. سودهیر در ادامه می نویسد: آنها سازگارترین حیوانات هستند و می توانند به راحتی به پستانداران کوچکتر، پرندگان و گاهی اوقات گاوهای محلی حمله کنند. تا زمانی که مزاحم آنها نشویم، آنها در زندگی ما دخالت نخواهند کرد و با هم زندگی خواهند کرد.

آیا می توانید پلنگ استتار شده را در زمین های صخره ای پیدا کنید؟ در صورتی که بتوانید در کمتر از 5 ثانیه پلنگ را شناسایی کنید دارای چشمانی چون عقاب هستید. با آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی همراه شوید.

شاید بپسندید:چیستان| کدام حیوان است که اگر از آخر بخوانیش، شوم و بد یُمن می شود!؟

آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی

پلنگ در کوه های برفی کاملاً ترکیب شده است. دیدن آن سخت تر از آنچه فکر می کنید است. در توضیح این عکس نوشته شده بود: «برخی از پلنگ‌های برفی خود را در برف می‌پوشانند تا یک استتار تقریباً عالی مانند این را داشته باشند».یک نفر توصیه هایی در مورد چگونگی پیدا کردن آن به اشتراک گذاشت: “خیلی نزدیکتر/بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید.” پس قبل از دیدن پاسخ آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی می توانید بیشتر دقت کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی: باور نکردنی است که چقدر خود را استتار کرده اند.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به عبارت های دیگر، عدد مربوط به عبارت آخر را پیدا کنید!

آزمون با شناخت پلنگ مخفی

امیدوارم از آزمون دید با شناخت پلنگ مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 

نکته تصویر را در یک نگاه پیدا کنی، نابغه ای!

چیستان | من به اندازه یک پَر سبک هستم اما اونقدر قوی ام که حتی نمیتونی 5 دقیقه من رو نگه داری!؟

با جابجایی یک چوب کبریت و اصلاح عبارت ریاضی، اثبات کن نابغه ای!

حکیم و دختر لجباز | داستان درمان جالب حکیم، وقتی دختر لجباز اجازه نمی داد او را معاینه کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا