;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با توجه به عبارت های دیگر، عدد مربوط به عبارت آخر را پیدا کنید!

تست هوش با یافتن ارتباط اعداد: با انجام تست هوش رباضی یافتن ارتباط اعداد، هوش و قدرت مشاهده خود را آزمایش کنید. چالش امروز مهارت های تفکر شما را آزمایش خواهد کرد. از شما دعوت می شود به دقت به تصویر تست هوش با یافتن ارتباط اعداد نگاه کنید و به دنبال پیوندی بین اعداد ظاهر شده در آنجا بگردید. برای موفقیت در این پازل ریاضی باید از استدلال منطقی خود استفاده کنید. در واقع، بسیاری از کاربران اینترنت بدون یافتن پاسخ دقیق، منصرف شده اند.

این فرصتی برای شماست تا مهارت های حل مسئله خود را نشان دهید. پاراگراف بعدی را بخوانید تا قوانین و هدف این تست هوش را بدانید. به تصویر زیر خوب نگاه کنید. چهار معادله وجود دارد که یکی از آنها حل نشده است. شما باید هر شکل را به دقت تجزیه و تحلیل کنید تا یک پیوند منطقی بین آنها ایجاد کنید. از این قسمت مقداری که باید جایگزین علامت سوال شود را تعیین می کنید. شما هیچ محدودیت زمانی ندارید. با مجله خبری چشمک و تست هوش با یافتن ارتباط اعداد همراه شوید.

شاید بپسندید: اصطلاح توبه گرگ مرگ است از کجا آمده است!؟ + داستان

تست هوش با یافتن ارتباط اعداد

سعی کنید تمرکز خود را به حداکثر برسانید. از شر هر چیزی که می تواند حواس شما را پرت کند خلاص شوید. با انجام این چالش، مغز شما به دنبال راهی برای حل آن می گردد. بنابراین شما روی خلاقیت و استدلال منطقی خود کار می کنید. این راهی برای توسعه مهارت های تفکر انتقادی شماست.

علاوه بر این، این پازل ها خلاقیت شما را بهبود می بخشد. حل مشکلات برای شما خودکار می شود. متعاقباً در هر کاری که انجام می دهید بهره وری به دست خواهید آورد. همچنین این چالش به شناسایی کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند کمک می کند. برای بررسی پاسخ خود به خواندن ادامه دهید. اگر آماده هستید تلاش کنید پاسخ معادله آخر در تست هوش با یافتن ارتباط اعداد را پیدا کنید.

شاید بپسندید: نکته تصویر را در یک نگاه پیدا کنی، نابغه ای!

تست هوش با یافتن ارتباط اعداد

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با یافتن ارتباط اعداد

آیا سعی کرده اید عدد گم شده را پیدا کنید؟ آیا از پاسخ خود متقاعد شده اید؟ یا هنوز به دنبال دست یافتن به عدد مورد نظر هستید؟ می توانید بیشتر تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با یافتن ارتباط اعداد:  عدد مورد انتظار 14 است. برای یافتن این نتیجه، معادلات قبلاً تأیید شده را با دقت مشاهده کنید. هر یک از آنها از قانون زیر پیروی می کند: رقم اول به اضافه آخرین رقم، منهای وسط. برای درک بهتر، بیایید حالت معادله اول را در نظر بگیریم: 4 + 3 – 1 = 6. بنابراین، آیا پاسخ درست را پیدا کرده اید؟

شاید بپسندید: چیستان|من به اندازه یک پَر سبک هستم اما اونقدر قوی ام که حتی نمیتونی 5 دقیقه من رو نگه داری!؟

تست با یافتن ارتباط اعداد

امیدوارم از تست هوش با یافتن ارتباط اعداد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با جابجایی یک چوب کبریت و اصلاح عبارت ریاضی، اثبات کن نابغه ای!

حکیم و دختر لجباز | داستان درمان جالب حکیم، وقتی دختر لجباز اجازه نمی داد او را معاینه کند!

تست هوش: با توجه به 2 عبارت اول، پاسخ عبارت سوم را پیدا کنید!

یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بگم چه شخصیتی داری، جاه طلب هستی یا خیال پرداز و … !؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا