;
تفریح و سرگرمی

نکته تصویر را در یک نگاه پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر: یکی از چیزهایی که در سوالات و معماهای تصویری بسیار مورد توجه سازندگان و طراحان قرار گرفته است، قرار دادن موضوعات یا پدیده هایی درون تصویر است که رمزگشایی آنها نیازمند قدرت منطق و تحلیل مخاطب است. یک مخاطب نکته سنج با قوه منطق و ادراک بالا به راحتی می تواند چنین آزمون هایی مشابه آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر را رمز گشایی و حل کند. البته در زمینه داشتن محدودیت، این معماها نیز، محدودیت زمانی داشته و شما باید در زمان مشخص شده آن را حل کنید.

به باور محققان انجام بازی های فکری در افزایش عملکرد مغز نقش جدی دارد. تنبلی مغز می تواند، سلامت این بخش مهم را دچار مشکل کند. انجام مرتب بازی های فکری از یک سو می تواند یک تمرین ورزشی مناسب و مثبت برای مغز باشد و از سوی دیگر می تواند زمینه را برای رشد و توسعه توانائیهای شناختی فراهم کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان|من به اندازه یک پَر سبک هستم اما اونقدر قوی ام که حتی نمیتونی 5 دقیقه من رو نگه داری!؟

آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر

بسیاری معتقدند که حل معماها بر رشد هوش هیجانی نیز تأثیر مستقیم دارد. به واقع نیز همین گونه است. چرا که شما برای حل آزمون ها و معماهای تصویری باید شما تلاش کنید در زمان محدود، معما و آزمون ها را حل کنید. در صورتی که نکته سنجی و تیز بینی شما در سطح بالایی باشد می توانید این آزمون ها را حل کنید. در غیر این صورت این آزمون ها یک تمرین مناسب و عالی برای رشد مهارت ها و توانائی های شماست. شما پس از مدتی خواهید فهمید که دقیق تر و نکته سنج تر شده اید.

در تصویر آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر با یک تصویر جالب روبرو می شوید. دو مادر به همراه کودکانشان در خیابان در حال عبور هستند. همه چیز نرمال و طبیعی است. اما یک نگاه تیزبین می تواند نکته موجود در تصویر را مشاهده کند. اگر نکته سنج باشید در یک نگاه، نکته تصویر را پیدا خواهید کرد. پس بدون معطلی تصویر آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر را با شما به اشتراک می گذاریم.

شاید بپسندید: با جابجایی یک چوب کبریت و اصلاح عبارت ریاضی، اثبات کن نابغه ای!

آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر

احتمالاً  نکته تصویر آزمون شناسایی نکته جالب تصویر را پیدا کردید. اگر هنوز در تقلای پیدا کردن نکته تصویر هستید، اشکالی ندارد. ما به شما 5 ثانیه در تلاش دوم وقت می دهیم. پس تلاش کنید در تلاش دوم نکته تصویر را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر: کودک سمت راستی به عقب برگشته و با تعجب به کودک دیگر نگاه می کند. او بسیار شبیه اوست. احتمالاً دوقلو هستند. به صورت مادر نگاه کنید. کک و مک و نوع فرم صورت بسیار شبیه به دو کودک است. احتمالاً کودک سمت راستی دوقلوی کودک سمت چپی است. شاید در دوران نوزادی به خانواده دیگر به فرزندخواندگی داده شده است.

شاید بپسندید: حکیم و دختر لجباز | داستان درمان جالب حکیم، وقتی دختر لجباز اجازه نمی داد او را معاینه کند!

آزمون با شناسایی نکته تصویر

نظر شما در مورد آزمون چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی نکته تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با توجه به 2 عبارت اول، پاسخ عبارت سوم را پیدا کنید!

یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بگم چه شخصیتی داری، جاه طلب هستی یا خیال پرداز و … !؟

چیستان|کسی که ساختش آن را نمی‌خواهد، کسی که خریدش به آن نیاز ندارد، کسی که استفاده می کنه هرگز آن را ندیده!

تو بِدَم، بمیر و بِدَم | حکایت پسر تنبلی که از صاحب کارش می خواست خوابیده کار کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا