;
تفریح و سرگرمی

حل این سوال تصویری ریاضی، ضریب هوشی بالای شما را ثابت می کند!

تست هوش با سوال ریاضی جذاب: بخش تفریح و سرگرم چشمک امروز برای اینکه بیشتر مغز و ذهن شما را مورد ارزیابی قرار دهد،سوال هوش ریاضی جذاب را برایتان در نظر گرفته است. تمام کسانی که علاقه به سوالات معمایی و تست هوش دارند، می توانند تست هوش با سوال ریاضی جذاب را که در زمینه ریاضیات است را مورد بررسی قرار دهند.

این سوال شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند برای مدت کوتاهی ذهن و مغز شما را درگیر کرده و هر چه بیشتر مجبور به فعالیت کند. این فعالیت ها می‌توانند در رشد مهارت ها و توانائی های فردی همچون نکته سنجی، دقت نظر، توجه و تمرکز موثر بوده و در افزایش آن تأثیرگذار باشد. تمرکز و دقت، اصل موفقیت در هر کاری است.

شاید بپسندید: پیدا کردن حرف F تصویر، برای تیزبین ها فقط 4 ثانیه طول می کشد!

تست هوش با سوال ریاضی جذاب

پرش تالوالکار یک ریاضیدان آمریکایی است که به‌ویژه به خاطر بازی‌های فکری که مرتباً در MindYourDecisions پست می‌کند، شناخته شده است. مسائل معمولا بر اساس تمرین های ساده ای است که می توان آنها را با عملیاتی که همه ما در سال های اول مدرسه یاد گرفتیم حل کرد: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم.

موردی که اکنون پیشنهاد می کنیم از این چهار عمل استفاده می کند و اعداد را جایگزین سه شکل ساده می کند: چندضلعی، موز و ساعت. اگر می خواهید مهارت های منطقی خود را آزمایش کنید، یک مداد و کاغذ بردارید. هدف یافتن مقادیر واقعی هر شکل و یافتن راه حل برای آخرین عملیات است.

اماده ای؟ معمولاً بسیاری به خود می بالند که تقریباً پاسخی فوری برای این معادله یا تست هوش با سوال ریاضی جذاب را پیدا می کنند. امیدوارم شما هم به خود ببالید و در پایان، جواب درست همانی باشد که شما حل کرده اید. به شکل دقت کنید!

به نظر شما عدد صحیح به جای علامت سوال در تصویر تست هوش با سوال ریاضی جذاب، چه عددی می تواند باشد. برای انجام تست هوش با سوال ریاضی جذاب تنها 8 ثانیه فرصت دارید. یادتان باشد این زمان محدود، زمان رکوردی است که افراد نابغه توانسته اند در این زمان، این تصویر و آزمون را حل کنند.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که همواره در مقابل شماست، اما دیده نمی شود!؟

تست هوش با سوال ریاضی جذاب

شاید بپسندید: دروغگو و دنبه گوسفند | حکایت مردی که با دنبه، سبیل اش را چرب و ادای ادم های پولدار را در می آورد!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با سوال ریاضی جذاب

آیا به پاسخ این تست هوش با سوال ریاضی جذاب دست پیدا کردید؟ آیا هنوز در حال محاسبه هستید و به دنبال زمان بیشتر برای حل آزمون. اشکالی ندارد، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم.

شاید بپسندید: آدم واقع بین هستی یا رویاپرداز | یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم !

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  اگه تو 8 ثانیه بتونی 3 تفاوت تصویری کودک ناقلا رو پیدا کنی چشای تیزی داری!

پاسخ تست هوش با سوال ریاضی جذاب: باید ایتدا به جزئیات دقت کنید. به تعداد موزها، ضلع ها و زمانی که هر ساعت نشان می دهد، باید دقت شود.

راه حل،  11×3+3+2  معنای 38 می شود. مهم است که به یاد داشته باشید، همانطور که در مدرسه به ما گفتند، اولین کاری که باید انجام دهید همیشه ضرب است و به دنبال آن جمع. اگر شما جواب صحیح را بدست آورید،در نظرات به ما اطلاع دهید. باید به تعداد چند ضلعی در ابتدایی ها و بعد صورت سوال دقت کنید.

در حالت نرمال:

چند ضلعی: 45/3= 15

موز: 23-15= 8   8/2=4

ساعت: 10-4= 6   6/2=3

در صورت سوال ما یک مربع کم داریم. یک موز و ساعت هم زمان 2 را نشان می دهد.

شاید بپسندید: یکبار برای همیشه درونگرایی یا برونگرا؟ | کدامیک از مناظر آن سوی درب برایتان جذاب تر است!؟

تست با سوال ریاضی جذاب

امیدوارم از تست هوش با سوال ریاضی جذاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | یکی از حبوبات است که اگر برعکسش کنید یک وعده غذایی می شود!

شاید بپسندید: فقط افراد تیزبین در یک نگاه حیوان استتار شده را در تصویر می بینند!

با پیدا کردن عدد متفاوت بین اعداد 4852 ثابت کنید که چشمان تیز مثل عقاب دارید!

 داستان مدیر ورشکسته | داستان جالب درباب اینکه اعتماد به نفس می تواند عامل اصلی موفقیت باشد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا