;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی: جوجه تیغی پنهان تصویر را پیدا کنید؟

آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی: تصاویر توهم نوری همواره مورد توجه کاربران در فضای مجازی بوده است. این تصاویر در عین آنکه جنبه سرگرم کنندگی دارند، می توانند سبب افزایش فعالیت و کارکرد مغز شوند. اساساً میزان دقت، تمرکز و حتی جزئی نگری، رابطه مستقیم با نوع عملکرد مغز دارد. در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی شما می توانید بار دیگر قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را محک بزنید. این آزمون در چند روز گذشته در فضای اینترنت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و بارها همرسانی شده است. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

تصویر امروز شامل یک جنگل پر از درخت است که در قسمتی از تصویر یک جوجه تیغی در حال گردش است. این جوجه تیغی را با یک نگاه دقیق می توانید شناسایی کنید. اگر شما بتوانید در کمتر از 15 ثانیه این جوجه تیغی را پیدا کنید، دارای قدرت بینایی و دقت و تمرکز خوبی هستید. اگر آماده هستید می توانید به تصویر آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی نگاه کنید. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و جذاب ترین پاز های تصویری با شما همراه است.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که بابای نوزاد تازه متولد شده کیه!؟

آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. اگر تاکنون توانسته اید که این جوجه تیغی را پیدا کنید، به شما تبریک می گوئیم. در غیر این صورت می توانید برای دیدن این جوجه تیغی به پایین صفحه مراجعه کنید.

نوع زندگی بشر در سال های اخیر باعث نوعی بی تحرکی گردیده است. عدم فعالیت مناسب جسمی و روحی، سلامت او را مورد تهدید قرار داده است. منشا بسیاری از بیماری های مختلف در حوزه سلامت مربوط به همین موضوع است. به همین دلیل برخی از پزشکان معتقدند که ورزش منظم، تغذیه مناسب و همچنین انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود.

رکورد آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی که توسط وب سایت fresherslive ارائه شده است، هفت ثانیه است . اما ترجیحاً می تواند 15 ثانیه یا کمتر طول بکشد. اکنون با دقت به تصویر نگاه کنید. به سمت راست تصویر نگاه کنید و می توانید جوجه تیغی را در نزدیکی یک درخت پیدا کنید.

شاید خوشتان بیاید:داستان آموزنده نجار پیر | نجار پیری که می خواست به کارفرما رکب بزند، خودش رکب خورد!

آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی تاجر و مرد حمال: داستان تاجری که همراه زنش به خاک سپردنش!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر حیواناتی که در تصویر کوهنورد مخفی اند را پیدا کنید، چشم هاتون مثل عقاب تیزه!

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه فکر می کنی چشمات تیزه دو موش مخفی را در تصویر شیر پیدا کن!

پاسخ آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی

 اگر به جزئیات دقت کنید، جوجه تیغی را پیدا خواهید کرد که اصلاً خوب پیش نمی رود. در صورت نیافتن جزئیات به تمام جزئیات دقت کنید. اگر بتوانید آن را حل کنید این تست تصویری در پایان مهارت های زیادی به شما می دهد. اگر واقعاً نمی توانید آن را ببینید، ما راه حل را به شما ارائه می دهیم.

شاید بپسندید: اگر میخای خودت را بهتر بشناسی یکی از مناظر پائیزی را انتخاب کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: قیچی را در این کافه غرب وحشی پیدا کنید!

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: کفش لنگه به لنگه را پیدا کن!

جوجه تیغی در تصویر علامتگذاری شده است. اگر چه برخی به این آزمون ها تنها از جنبه تفریح و سرگرمی نگاه می کنند، اما باید گفت که این آزمون ها می توانند در بلند مدت در افازایش بهره وری مغزی به ما کمک زیادی کنند. مغر در صورتی می تواند کاراتر باشد که فعالیت مناسب داشته باشد. پرداختن به بازی های فکر نیازمند دقت و تمرکز شدید است و همین مطئله سبب می شود که مغز فعالیت خود را افزایش دهد. با افزایش فعالیت مغز، تمام ارگان های بدنی بهتر عمل خواهند کرد.

انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. انجام این تست ها نیاز به دقت و تمرکز کردن دارد و همین مسئله مغز شما را وادار به فعالیت می کند.

شاید بپسندید: کسانی که چشمان تیز مثل عقاب دارند گرگ مخفی تصویر را پیدا می کنند!؟

جواب آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی

امیدوارم از آزمون دقت ذهن با شناسایی جوجه تیغی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید: چیستان: جانوری خطرناک است که اگر اسمش را وارونه کنیم، یک واحد اندازه گیری می شود!

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بخوانید:  با دلیل بگو که نامزد این آقای خوش تیپ کدومیکی از این خان خوشکلاست!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

بیشتر بخوانید: حکایت دزد و مرد روستایی | داستان مرد روستایی که پدر دزد را درآورد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت کودک حلوا فروش | داستان کودکی که گریه اش مشکل گشا شد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آهوهای تصویر را پیدا کنی قدرت دیدت مثل شاهین تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون هوش: ارزش عددی پنکک آرایشی را پیدا کنید!

خطای تصویر جوان اسکیت باز را پیدا کن | فقط 3٪ آدما موفق می شوند!

حیوانات مخفی تصویر را در 15 ثانیه پیدا کنی بینایی ات مشکلی نداره!

تست شخصیت: انتخاب هر شکل می تواند بخشی از زوایای شخصیتی شما را روشن کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نه =

دکمه بازگشت به بالا