;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت دید: قیچی را در این کافه غرب وحشی پیدا کنید!

آزمون شناسایی قیچی در کافه : وب سایت چشمک این بار هم با یک پازل تصویری مهمان شما شده است. این پازل یا آزمون شناسایی قیچی در کافه فوق العاده است. شما شاهد تصویری از یک کافه در غرب وحشی هستید. یککابوی مشغول نوشیدن است و متصدی بار در جایگاه خودش قرار دارد. در نگاه اول غیر از این فضا، چیز غیر معمول در تصویر قابل شناسایی نیست. اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که در تصویر یک قیچی در گوشه ای پنهان است. این تصویر خیره کننده مطمئنا بینایی و صبر شما را آزمایش خواهد کرد. برای این کار تنها 5 ثانیه فرصت دارید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قیچی در کافه همراه باشید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس آزمون شناسایی قیچی در کافه مجله خبری چشمک را نیز انجام دهید.

شاید بپسندید:پاسخ عبارت را در 10 ثانیه پیدا کن و ثابت کن ریاضی ات خوبه!

آزمون شناسایی قیچی در کافه

تصاویری شبیه تصویر آزمون شناسایی قیچی در کافه می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر آزمون شناسایی قیچی در کافه نگاه کنید. رکورد یافتن این تصویر 5 ثانیه بوده است. اما طراحان این تصویر معتقدند که افراد چشم عقابی در زمان کمتر هم می توانند قیچی را در تصویر شناسایی کنند.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند.

آماده اید! شروع کنید به یافتن قیچی!

شاید بپسندید: افسانه گنج گمشده | قصه جوانی که در خواب نشانی گنجی را به او می‌گویند و او به دنبال گنج به راه می‌افتد!

آزمون شناسایی قیچی در کافه

شاید بپسندید: حکایت حیله زن مکار: داستان زنی که شرط بست می تواند شوهرش را لب آب تشنه ببرد و بیاورد + قسمت اول

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام سبزی است که به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده و … به جز تازه فروخته نمی شود!؟

.

.

.

بیشتر بخوانید: اگه با جابجایی 2 چوب کبریت 2 تا مربع بسازی رو دست همه باهوشا زدی!

جواب آزمون شناسایی قیچی در کافه

اگر نتوانستید قیچی را بیابید ما آن را علامت زده ایم. تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.برای پاسخ آماده اید!؟ هنوز وقت دارید به بالا برگردید و خود چهره ها را بیابید.

احتمالا بپسندید: حکایت دختر پادشاه و پسر فقیر | داستان شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه !

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  متولد کدوم ماهی تا مهم ترین نقطه ضعفت رو بگم؟  

پاسخ آزمون شناسایی قیچی در کافه: قیچی در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی قیچی در کافه

امیدوارم از آزمون شناسایی قیچی در کافه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حاصل عبارت 20+30×0+1=؟ چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: همسر کشاورز کجاست!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

حکایت مرد خیالباف و کوزه | داستان مردی که یک کوزه داشت و هزار آزرو!

صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا