;
تفریح و سرگرمی

آیا می توانید چهره مرد عصبانی را درون این چهره تشخیص دهید؟

شبکه های اجتماعی و مخاطبان آن، اشتیاق سیری ناپذیری برای توهمات نوری دارد. در این مطلب نیز با یک توهم نوری دیگر در خدمت شما هستیم. در تصویر امروز با چهره یک مرد روبرو هستیم. اما به نظر می رسد درون این تصویر با چهره مرد ارام، چهره دیگری هم مخفی است. اگر بتوانید در آزمون تمرکز با چهره مرد آرام، در یک نگاه، چهره مرد عصبانی را تشخیص دهید، قدرت تشخیص شما بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید: اگر حرف S تصویر را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، قدرت تمرکزتان عالی است!

آزمون تمرکز با چهره مرد آرام

ما در بخش سرگرمی چشمک از توهمات نوری سیر نمی شویم و به نظر می رسد که خوانندگان ما نیز علاقه زیادی به حل این پازل ها و توهمات نوری دارند.این پازل ها در کنار آنکه می توانند مغز ما را به فعالیت وادار کنند؛ از سوی دیگر در افزایش سلامت آن نیز نقش عمده ایفا کرده اند.

این تصویر توسط یکی از کاربران آنلاین با عنوان “امروز، من یک توهم چهره مبهم بسیار جالبی دارم. به من بگویید، این چهره دیوانه است یا غمگین؟” وقتی به تصویر نگاه می کنیم، ابتدا چهره یک مرد غمگین به نظر می رسد، اما وظیفه پیدا کردن چهره یک مرد عصبانی است.

در تصویر زیر، شما با چهره ای روبرو هستید. درون این چهره، یک چهره دیگر نیز مخفی است. شما می توانید قدرت تمرکز و دقت خود را در این توهم نوری به چالش بکشید. اگر آماده هستید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید.

شاید برایتان جالب باشد:  آزمون مغز: اگر مغز فعالی دارید باید در یک نگاه مرد جوان در عکس را ببینید!

آزمون تمرکز با چهره مرد آرام

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز

برخی از افراد هستند که می توانستند به زودی چهره را پیدا کنند، اما برخی هستند که هرگز آن را پیدا نمی کنند تا زمانی که برخی آن را برایشان مشخص کند. اگر به دسته دوم تعلق دارید، این راه حل برای شماست.

شاید برایتان جالب باشد: تنها یک درصد افراد، قادر به شناسایی چهره زن خوابیده در تصویر هستند!

آزمون تمرکز با چهره مرد آرام

نقاشی ممکن است به شما این تصور را بدهد که اصلاً چهره عصبانی در نقاشی وجود ندارد، مگر اینکه یک ترفند کوچک را اعمال کنید. برای دیدن چهره یک مرد عصبانی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سمت راست صورت را بپوشانید. اکنون می توانید چهره یک مرد عصبانی را تشخیص دهید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر جزئی‌نگر باشید، قطعا در یک نگاه اسب پنهان شده در تصویر را می‌بینید؟

تنها افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

آزمون بینایی:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

تست قدرت بینایی: در 20 ثانیه، 14 حیوان مخفی را شناسایی کنید!

معماهای تصویری:دقت نظر خود را با تشخیص خطای هر تصویر اثبات کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا