;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: در 20 ثانیه، 14 حیوان مخفی را شناسایی کنید!

ما چالش های تصویری را بسیار دوست داریم، زیرا آنها توانایی های ذهنی و منطقی را آزمایش می کنند، همچنین یک تمرین عالی برای کارکرد و فعالیت مغز است. آنها همچنین برای از بین بردن سنگینی کار یا فشار مطالعات بسیار کمک می کنند. بنابراین در این یادداشت قصد داریم یک چالش تصویری را به اشتراک بگذاریم که حل آن دشوار است که به دلیل سطح سختی آن در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب است. در جنگل 14 حیوان وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را پیدا کنید؟ با تست قدرت بینایی حیوانات در جنگل با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

تست قدرت بینایی حیوانات در جنگل

اگرچه حل این چالش های تصویری آسان به نظر می رسند، اما به محض تلاش برای حل آن، متوجه سختی ان خواهید شد. اما نباید خسته شوید. زیرا این چالش ها مغز شما را به فعالیت وادار می کنند. پس بدون اینکه خسته شوید تلاش کنید این چالش ها را حل کنید. به یاد داشته باشید که زمان شما برای تکمیل چالش تصویری، بسیار کم است. دقت کنید و ببینید چند حیوان می توانید در این تصویر یا تست قدرت بینایی حیوانات در جنگل پیدا کنید. برای اینکه بتوانید آن را حل کنید، ما برای شما یک سرنخ می گذاریم، در کل 14 حیوان وجود دارد.

آزمون بینایی سنجی: آیا می توانید جغد پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی حیوانات در جنگل

.

.

.

.

.

.

این بازی فکری نه تنها یک چالش برای یک نفر است، بلکه می توان آن را با خانواده و دوستان انجام داد و ببینید چه کسی بهترین توانایی را برای این نوع معماهای مغزی دارد که حل آنها زمان زیادی نمی برد. اگر آن را پیدا کردید، بسیار به شما تبریک می گویم.

.

.

پاسخ تست

اگر نتوانستید معما را به موقع حل کنید، می توانید سعی کنید توانایی های خود را در یک چالش آینده آزمایش کنید. پاسخ را در پایین صفحه می توانید مورد بررسی قرار دهید.

تست قدرت بینایی: آیا می‌توانید گربه مخفی در این تصویر را پیدا کنید!؟

پاسخ تست قدرت بینایی حیوانات در جنگل

اگر می خواهید یک معمای تصویری دیگر انجام دهید، می توانید انواع فوق العاده بازی های فکری را در وب سایت چشمک بررسی کنید. تست های سرگرمی و آزمون های چشمک هرگز متوقف نمی شود! شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مشابه

تست بینایی سنجی: با انجام این تست،قدرت بینایی خود را تشخیص دهید!

اگر دایره‌های پنهان در تصویر را ببینید، قدرت بینایی شما فوق‌العاده است!

تست بینایی سنجی: با انجام این تست،قدرت بینایی خود را تشخیص دهید!

اگر قدرت دیدتان عالی باشد، پرنده را می بینید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا