;
تفریح و سرگرمی

تست: اگر دایره‌های پنهان در تصویر را ببینید، قدرت بینایی شما فوق‌العاده است!

ذهن ما دائماً در تلاش است تا دنیای اطرافمان را درک کند. گاهی اوقات ممکن است کمی از کنترل خارج شود و باعث شود که نتوانیم جزئیات را ببینیم. از قرن نوزدهم، دانشمندان سعی در تحقیق بیشتر در مورد این موضوع داشته اند. گفته می شود که اغلب اوقات، چشمان ما از جزئیات غافل می شود و از این رو ذهن ما تصویر متفاوتی ایجاد می کند. آزمون قدرت بینایی با تصویر جالب را انجام دهید تا متوجه شوید که چه اندازه چشمان شما جزئی نگر است؟ با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست:چند تا چهره دیدید؟ بیشتر افراد تنها قادر به دیدن 4 چهره از 13 چهره در تصویر هستند!

آزمون قدرت بینایی با تصویر جالب

این بیشتر شبیه ارتباط نادرست حواس است. ذهن ما ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل باشد. مغز ما با کمک اجسام مجاور، تصمیمات خاصی در مورد اندازه می گیرد. با این حال، با گذشت زمان، دانشمندان راهی برای اثبات این واقعیت با ایجاد توهم پیدا کرده اند.

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید هر چیزی که با چشم می بینیم، نمی تواند واعیت اصیل باشد و حقیقت باشد. این جمله همانطور که ادبی به نظر می رسد، علمی نیز هست.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: آیا توانستید خرس پنهان شده را در این عکس پیدا کنید؟

در زیر تصویری قرار داده شده است که ممکن است چند نوار، خط و جعبه ساخته شده را ببینید. در حالی که حقیقت این است که در آن تصویر 16 دایره نیز وجود دارد. برخی از افراد می توانند این حلقه ها را شناسایی کنند. و برخی نمی توانند. هیچ جادوی در کار نیست، هیچ رشته ای به آن متصل نیست، همه چیز در ذهن شماست.

آزمون قدرت بینایی با تصویر جالب

این نتیجه چیزی است که به عنوان یک توهم نوری شناخته می شود. توهم بصری نام دیگری است که به آن داده شده است. این یک توهم است که به دلیل سیستم بینایی ایجاد می شود و با یک ادراک بصری که به نظر می رسد با واقعیت متفاوت است مشخص می شود.

برو جلو. خودت آن را امتحان کن!

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

تست بررسی وضعیت مغز: وضعیت مغزتان را با این تست جالب محک بزنید!

لاک ناخنی که انتخاب می کنید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را آشکار می کند!

تست: آنچه در ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که آیا حساس هستید یا سطحی؟

 با انتخاب یکی از درختان، خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت: پری را که انتخاب می‌کنید، قدرت پنهان شما را آشکار می کند!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. من همون اول دیدمشون 8 تا دایره وسطش هست 8 تا نیم دایره بالا و پایینش افقی چچهار ردیف عمودی دو ردیف +نمی دایره ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا