;
تفریح و سرگرمی

تست:چند تا چهره دیدید؟ بیشتر افراد تنها قادر به دیدن 4 چهره از 13 چهره در تصویر هستند!

داشتن تمرکز، جزئی نگری و توجه به جزئیات از جمله مواردی است که می تواند موفقیت افراد را در کارها تضمین کند. جزئی نگری و تمرکز به این معناست که شما بتوانید با نگاه کردن به یک پدیده متوجه جزئیات موجود در آن شوید. جزئیاتی که بقیه افراد ممکن است به راحتی متوجه آن نشوند. این مسئله می تواند به راحتی سبب شگفتی اطرافیان شود. اما واقعا تا چه اندازه شما جزئی نگر بوده و قدرت تمرکز بالا دارید.  آزمون دقت با تصاویر می تواند به این سوالات شما پاسخ دهد. با چشمک همراه شوید با یک تست و آزمون دیگر برای درک قدرت تمرکز و جزئی نگری شما.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: آیا توانستید خرس پنهان شده را در این عکس پیدا کنید؟

آزمون دقت با تصاویر

برای انجام این تست کافی به دقت تمام به تصویر نگاه کنید. قبل از این کار چشمان خود را ببندید برای چند ثانیه. سپس بدنبال 13 چهره در این تصویر بگردید. اگر بتوانید در کمتر از 30 ثانیه تمام تصاویر را بیابید، مطمئناً دارای قدرت تمرکز و جزئی نگری بالایی هستید. اگر آماده هستید تصویر را ببینید!

آزمون دقت با تصاویر

پنج ثانیه به تصاویر نگاه کنید و چهره های پیدا شده را علامت گذاری کنید. شما باید توانسته باشید چهار چهره بیابید.

.

.

.

.

.

امیدوارم توانسته باشید تصاویر را بیابید. اگر نه می توانید به پاسخ ها مراجعه کنید..

دیدن چهار چهره در مرکز

دیدن چهار چهره در مرکز

چهار تصویر در میان این 13 چهره کاملا مشخص هستند. این تصاویر را بیشتر کاربران به راحتی می بینند. احتمالا این تشخیص بخاطر موقعیتی باشد که این چهره ها در تصویر دارند. این چهره ها در مرکز قرار دارند، به همین علت به راحتی قابل شناسایی هستند.

ما هنگام دیدن تصاویر، ابتدا به سمت مرکز جلب می شویم. اجسام بزرگتر زودتر به چشم ما می ایند. چشم به دیدن بدیهیات عادت می کند. اما شما با انجام این تست ها، چشم را مجبور کنید که جزئیات را هم ببیند.

 دیدن دو چهره در آزمون دقت با تصاویر

 دیدن دو چهره در آزمون دقت با تصاویر

بدلیل قرار گرفتن این چهره ها در کنار تصویر، از دید ما مخفی مانده اند. با وجود اینکه تصویری سمت راست بسیار بزرگ نیز هست.

چهار چهره در بالا

بالای تصویر نگاه کنید. داخل درختان. چهار چهره را می توانید تشخیص دهید که درون درختان ترکیب شده اند. چهره ها زمانی نمایان می شود که خیلی از نزدیک به درختان نگاه کنید.

مشکل در دیدن سه تصویر در آزمون دقت با تصاویر

 دیدن دو چهره در آزمون دقت با تصاویر

بیشتر افراد سه تصویر موجود را به راحتی نمی بینند. همانطور که اشاره شد چشم بیشتر علاقه دارد بدیهیات را ببیند. لدا توجه به جزئیات را رها می کند. اگر این سه تصویر را دیدید باید به شما تبریک بگوئیم.

کارشناسان می گویند توهمات تصویری نشان می دهد که مغز شما چگونه کار می کند و بیشتر به درک شما متکی است تا حس بینایی شما. توهمات همیشه محققان را به مطالعه بیشتر در مورد نحوه عملکرد و هماهنگی مغز و سیستم بینایی ترغیب کرده است.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت شناسی: به نظر شما کدامیک از دختران تصویر زیباتر است؟

نمادی که انتخاب می کنید چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند

تست: اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

تست شخصیت:مسیر انتخابی شما، زوایای شخصیتی شما را روشن می‌کند!

15 زیباترین تصاویر از نقص های زندگی مدرن که دنیای متفاوتی را به نمایش می گذارد!

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا