;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: با انتخاب یکی از درختان، خود را بهتر بشناسید!

میلیاردها انسان در سراسر جهان زندگی می کنند. قطعاً این افراد هر کدام دارای شخصیت مختص به خود می باشد. به واقع می توان گفت که همه ما انسان ها، از شخصیت‌های متفاوتی تشکیل شده‌ایم. اگر به اطرافیان، خانواده، دوستان نزدیک و … نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای شناخت این ویژگی نیازمند ابزارهای مختلفی هستیم. یکی از این ابزارها تست های شخصیت شناسی است. وب سایت چشمک این زمینه را فراهم ساخته است. امروز نیز با تست شخصیت شناسی تصویری درختان با شماست.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یکی از این شش درب را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

درباره تست شخصیت شناسی تصویری درختان

به عنوان یک فرد ما خیلی راحت می توانیم درباره افراد مختلف قضاوت کنیم. اینکه چگونه هستند و چگونه رفتار می کنند؟ اما واقعا برای خودمان سخت است که خود را بشناسیم و درک کنیم. مطمئناً، می توانید از نزدیک ترین افراد خانواده یا دوستان بپرسید که شما یه لحاظ شخصیتی چگونه هستید؟ اما آیا آنان واقعا با شما صادق هستند؟ همان گونه که هستید شما را معرفی می کنند.! احتمالاً آنها فقط به جنبه های مثبت شما خواهند پرداخت. فکر نمی کنید که خودتان نیز باید تلاش کنید که خود را بشناسید.

شما می توانید با کمک برخی ابزارها و آزمون ها خود را بشناسید. تست های شخصیت شناسی تصویری از جمله این ابزارها است. شما برای شناخت بهتر خود این تست شخصیتی جالب درختان زیبا را انجام دهید. با دقت نگاه کنید و درختی را انتخاب کنید که برای شما جذاب تر است. انتخاب شما، می تواند زوایایی از شخصیت شما را افشا کند.زیاد فکر نکنید، فقط انتخاب کنید. یک درخت را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی در مورد شخصیت شما آشکار می کند.

بیشتر بخوانید:تست شخصیت‌شناسی: انتخاب یک پر، بخشی از شخصیت شما را آشکار می‌کند!

تست شخصیت شناسی تصویری درختان

تفسیر درخت های موجود در تست شخصیت شناسی

درخت شماره 1

شما فردی با اصول و قواعد خاص خود هستید. قواعدی که به شدت به آنها پایبند هستید. در عین حال فردی سخاوتمند با رفتار و اخلاق خوب و قوی هستید. همواره تلاش دارید که بهترین خود باشید، لذا دائماً در حال بررسی و بهبود خود هستید. استانداردهایتان اجازه نمی‌دهد که ایرادات را تحمل کنید. خصوصیات رفتاری شما باعث می شود که گاهی مردم شما را به عنوان فردی خودشیفته بشناسند. در واقع این نگاه، به این دلیل است که شما ایده روشنی در مورد آنچه می خواهید دارید و به خودتان اعتقاد دارید.

از سوی دیگر، شما بسیار خلاق و راه حل گرا هستید. همواره می خواهید دنیا را به مکانی بهتر برای خود و دیگران تبدیل کنید. شما اغلب تصمیمات درستی می گیرید و این همه بر می گردد به داشتن شیوه و روش و قاعده در زندگی شخصی تان.

درخت شماره 2

شما کسی هستید که زندگی را زندگی می کنید.  اگر درخت شماره 2 درختی است که شما به سوی آن جذب شده اید، نشان می دهد که شما فردی صادق هستید. روح شادی دارید و افراد از بودن در کنار شما، احساس رضایت می کنند. بسیار مسئولیت پذیر هستید و مانند مراقبت از دیگران، با اثبات خود، احترام به دست می آورید. از آنجایی که یک فرد معتاد به کار هستید، بهانه یا شکایت نمی کنید، دوست دارید ثابت قدم بوده و به برنامه خود پایبند باشید.

از آنجایی که شما شخصیت بسیار خوبی دارید، مردم در کنار شما احساس راحتی می کنند .  به راحتی به شما اعتماد می کنند. هوش بالا و شوخ طبعی شما کلید ایجاد هر رابطه ای است و همیشه راهی برای کنار آمدن با دیگران دارید یا پیدا می کنید.

درخت شماره 3 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان

شما فردی هستید که خیلی وقت ها به همه چیز فکر می کنید.  در مورد زندگی و چیزهای دیگر بسیار می اندیشید و می توان گفت که شما در زندگی یک فیلسوف تمام عیار هستید. از آنجایی که فردی باهوش و متفکر هستید، ارزش تفکر عمیق را درک می کنید و به دنبال درک خود و دیگران هستید. می توان گفت تا اندازه ای هم یک ایده آلیست هستید و از صحبت های جلف و  همچنین گفتگو در موضوعات عامیان و غیرمهم متنفر هستید. همین ویژگی باعث شده است که احساس  نیاز سیری ناپذیر به دانش بیشتر داشته باشید و به دنبال آن در حرکت باشید. ممکن است کمی خجالتی به نظر برسید، اما زمانی که در جمع کسانی هستید که با آنها احساس راحتی می کنید، کاملاً راحت و صمیمی برخورد می کنید.

یکی از بهترین ویژگی های شما این است که هرگز سطحی نیستید. شما در ذهن خود انعطاف پذیر هستید و هر گزینه و نظری را در نظر می گیرید و می توانید هر نتیجه ای را با هم مقایسه کنید. شما به جای پیروی از جمعیت به استدلال اعتقاد دارید.

درخت شماره 4

شما فردی بسیار عاطفی و عمیق هستید. ذاتاً فردی بسیار بصیر و انتزاعی هستید. شما تلاش می کنید که فردی خوش اخلاق باشید. دوست دارید دیگران را مقدم بر خود قرار دهید، اما باید به خاطر داشته باشید که همیشه خوب است که با خودتان نیز خوب رفتار کنید. خود را فراموش نکنید. شاید همین خصلت سبب شده است که شما عاشق طبیعت و حیوانات باشید.

بیشتر اوقات، مردم شما را اشتباه می‌فهمند و اینکه فردی احساساتی هستید، عمیقاً به شما آسیب می‌زند. داشتن فضای شخصی برای شما یک الزام مطلق است تا بتوانید خلاقیت خود را توسعه دهید. برای استراحت و شارژ مجدد به زمان نیاز دارید. بیشتر به خودتان توجه کنید! مثبت فکر کنید. ویژگی های شما عالی است، نیاز به تغییر ندارید.

درخت شماره  5 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان

شما فردی بسیار قوی و مستقل هستید. فردی بسیار با اعتماد به نفس، شجاع و به شدت مستقل هستید. اصل راهنمای شما در زندگی این است که “من این کار را به روش خودم انجام خواهم داد”. شعار شما “به خود اعتماد کنید” است و شما فقط به صدای قلب خود گوش می دهید.

تنها چیزی که از مردم می خواهید صداقت است، زیرا برای شما حقیقت بد، بهتر از بهترین دروغ است. شما مالک موفقیت خود هستید و به طور مداوم برای اینکه نسخه بهتر و قوی تری از خود باشید تلاش می کنید.

درخت شماره 6

شما یک روح عاشقانه و قدیمی دارید. بسیار مهربان و حساس هستید، به همین دلیل است که می توانید به راحتی با مردم رابطه برقرار کنید. شما همدل هستید و شخصیت دوست داشتنی شما از نظر عاطفی با دیگران ارتباط برقرار می کند. اصرار دارید که خوبی های دیگران را ببینید. شما تمایل به ایجاد انگیزه، الهام بخشیدن و تشویق دیگران دارید و به همین دلیل است که مردم به راحتی به شما اعتماد می کنند.

شما خود را از ابتکار عمل و مداخله برای بهبود اوضاع باز نمی دارید. عشق دنیای شما را گرد می کند و نقش مهمی در زندگی شما ایفا می کند. این مسئله آنقدر برای شما مهم است که حتی می توانید افرادی را دوست داشته باشید که شما را دوست ندارند.

درخت شماره 7

شما فردی بسیار برون گرا هستید. یک فرد ذاتاً آرام. می دانید چگونه شادی را در زندگی خود بگنجانید. نیازی به پوشیدن ماسک یا تظاهر به چیز دیگری احساس نمی کنید. شما بسیار فهمیده هستید و بدون هیچ قضاوتی به صحبت های دیگران گوش می دهید.

از آنجایی که آدم برون گرایی هستید، به سختی چیزی شما را آزار می دهد. شما از لذت های کوچک زندگی لذت می برید و انتظارات کمی دارید. شما تمایل دارید که با جریان حرکت کنید و به همین دلیل بهترین حلال مشکل هستید . فردی که می داند چگونه با تحلیل آرام و موثر بر هر موقعیتی غلبه کند. مطالعه‌ روان‌شناختی نشان می‌دهد که افراد مثل شما در واقعیتی کاملاً متفاوت زندگی می‌کنند.

درخت شماره 8 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان

شما فردی بسیار خودجوش هستید. اگر این درخت را پسندید و مجذوب آن شدید، باید بدانید که شخصیتی جذاب و پرانرژی دارید. شما همواره راهی دارید که با کمک آن می توانید دیگران را شاد نگه دارید و آنها نسبت به خودشان احساس خوبی داشته باشند. مایل به تصدیق ویژگی های خوب دیگران و همچنین تحسین آنها هستید. خودجوش و مشتاق اید و هرگز به ماجراجویی نه نمی گویید. به عنوان یک فرد خودجوش و مذاکره گر، در همه چیز به دنبال هماهنگی هستید.

مردم واقعاً عاشق خود واقعی شما می شوند. با استفاده از حرکات و حالات چهره مناسب و البته لبخند خود می توانید احساسات خود را به خوبی بیان کنید. شما عاشق گفتگوهای واقعی هستید، ذاتاً فردی کنجکاو اید که دوست دارد در همه مورد و موضوعی اطلاعات و  دانش کسب کند.

درخت شماره 9

شما فردی بسیار خوش بین هستید که زندگی را دوست دارید. پر از خوش بینی و مثبت اندیشی. باور دارید که زندگی یک هدیه است، زیبایی را در جایی می بینید که دیگران زشتی را می بینند. یکی از بهترین بخش های شخصیت شما این است که همیشه می خواهید خوب و بد را با افرادی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید. ذهنیت امیدوارانه شما باعث می شود که با هر شرایطی سازگار شوید و جنبه روشن تر هر سختی را ببینید.

به توانایی خود در کشش اعتقاد دارید، اما تمایل دارید آنچه را که قابل تغییر نیست بپذیرید. برای شما، زندگی کوتاهتر از آن است که آن را با انجام کارهایی که دوست ندارید هدر دهید. به همین دلیل است که همیشه به دنبال رشد هستید. شما به قدرت ایمان اعتقاد دارید و این انرژی الهام‌بخش باورنکردنی برای همه است.

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطلب مرتبط:

تست شخصیت: چند سگ در تصویر می بینید؟

15 زیباترین تصاویر از نقص های زندگی مدرن که دنیای متفاوتی را به نمایش می گذارد!

تست شخصیت: پروانه‌های در تصویر از جنبه‌های پنهان شخصیت شما می‌گویند!

تصویری که ابتدا می بینید، مهمترین ویژگی‌تان را فاش می‌کند!

تست شخصیت شناسی:شکل ناخن انگشت شما درباره شخصیت شما چه می‌گوید!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا