;
تفریح و سرگرمی

اگر جزئی‌نگر باشید، قطعا در یک نگاه اسب پنهان شده در تصویر را می‌بینید؟

تست های توهم نوری یک راه عالی برای مشغول نگه داشتن ذهن شماست. این تست ها همواره به شما نشان می دهد که آنچه می بینید همیشه آن چیزی نیست که می بینید. برای اثبات این مسئله کافی است که تست های توهم نوری را مورد بررسی قرار دهید. در آزمون قدرت تمرکز قورباغه، شما باید بتوانید یک موجود دیگر را شناسایی کنید. تنها عده کمی از افراد می توانند در نگاه اول غیر از قورباغه، حیوان دیگر را تشخیص دهند. تنها افرادی که دارای قدرت تمرکز بالا هستند بلافاصله در کنار قورباغه می توانند، حیوان دیگر را شناسایی کنند. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شما می‌توانید شخصیت یک نفر را فقط با نگاه کردن به دستان او تعیین کنید!

درباره آزمون قدرت تمرکز قورباغه

این آزمون به شما کمک می کند تا مغز خود را مورد بررسی قرار دهید. آزمون قدرت تمرکز قورباغه به شما کمک می کند تا  درک بهتری از نحوه عملکرد ادراک تصویری مغز خود داشته باشید. این موضوع به این معنی است که آنها فقط یک راه سرگرم کننده برای از بین بردن زمان نیستند، بلکه برای افزایش عملکرد مغز و نیز افزایش کارایی مغز شما نیز مفید هستند! در زیر تصویری از قورباغه است، اما اگر با دقت نگاه کنید، تصویر حیوان دیگری را نیز می توانید مشاهده کنید.  با دقت به تصویر نگاه کنید.

تست قدرت بینایی: در 20 ثانیه، 14 حیوان مخفی را شناسایی کنید!

آزمون قدرت تمرکز قورباغه

.

.

.

.

.

تشخیص قورباغه بسیار آسان است. اینطور نیست؟ اما اگر به شما گفته شود که این یک بازی فکری است و یک اسب نیز در تصویر وجود دارد، چه؟ آیا می توانید آن را تشخیص دهید؟

.

.

.

پاسخ آزمون

ما به شما فرصت می دهیم تا به تصویر خیره شوید. آیا در تشخیص اسب مشکل دارید؟ بیایید به شما اشاره کنیم. در اینجا یک نکته وجود دارد: تلفن خود را بچرخانید. الان می توانید اسب را ببینید؟

.

.

.

سوال هوش کلاه سبز پینوکیو در المپیاد برزیل: این چالش واقعا فسفر میسوزاند!

آزمون قدرت تمرکز قورباغه

خوب اکنون که اسب را دیدید، دیدن هر کدام از این تصاویر چه معنی می تواند داشته باشد.

اگر شما در نگاه اول بلافاصله اسب را دیدید!

بر اساس فولکلور و اساطیر، اسب ها همیشه موجودات مهمی در بسیاری از فرهنگ ها بوده اند و نماد عزم، استقامت، آزادی، عظمت و روحیه هستند. اگر بتوانید در عرض چند ثانیه اسب را تشخیص دهید، معنی آن این است:

شما دارای حس اراده قوی هستید و با روحیه آزاد خود سعی می کنید هر مانعی را که بر سر راهتان قرار می گیرد حل کنید. همانطور که اسب همچنین نشان دهنده قدرت است، شما این قدرت را دارید که کوچکترین جزئیات را مشاهده کنید و می توانید هر چیزی را که به دنبالش هستید بیابید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست: آنچه در ابتدا می‌بینید جوهر و ماهیت واقعی شما را آشکار می کند!

آزمون 10 سوالی برای شناخت شخصیت، که باید امتحان کنید!

اگر حرف”T” را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغز شما عالی است!

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

سوال هوش: اگر می توانید با شش حرکت دخترک را به پشت بام برسانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا