;
تفریح و سرگرمی

شما می‌توانید شخصیت یک نفر را فقط با نگاه کردن به دستان او تعیین کنید!

دانشمندان چیز جالبی در مورد دست انسان کشف کرده اند. جنبه های شخصیت شما در آن پنهان است. این راز در واقع در انگشت حلقه شما نهفته است، زیرا طول انگشت حلقه نشان دهنده میزان تستوسترون شما در طول 9 ماهی است که در شکم مادر گذرانده اید.  از آنجایی که تستوسترون می تواند بر شخصیت شما تأثیر بگذارد، می توانید برخی از ویژگی های اصلی یک فرد را فقط با نگاه کردن به انگشتان آنها تشخیص دهید. با تست شخصیت شناسی بر اساس انگشت حلقه با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: تعداد اسبی که می‌بینید شخصیت شما را افشا می‌کند!

تست شخصیت شناسی بر اساس انگشت حلقه

به صورت کلی در افراد مختلف سه نوع دست با انگشت حلقه مختلف دست وجود دارد: این دست ها عبارتند از نوع  A، B و C .در اینجا می توانید بفهمید که دست شما کدام نوع هستید و معنی آن چیست. سپس می توانید چند واقعیت جالب را که دانشمندان در مطالعه طولانی خود در مورد نسبت طول انگشت کشف کرده اند، بیاموزید. و متوجه شوید، تحقیق واقعا وجود دارد!

نوع A

انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره است.

به طور کلی، افرادی که انگشت حلقه بلندتری دارند معمولا جذاب‌تر هستند. بسیاری از افراد دارای این نوع انگشت، کاملاً جذاب هستند و با دیگران به خوبی کنار می آیند. با این حال، آنها همچنین تهاجمی تر هستند و احتمال خطر بیشتری دارند. دانشمندان همچنین دریافته‌اند که افرادی که انگشت حلقه بلندتری دارند، نسبت به همتایان کوتاه‌ترشان پول بیشتری کسب می‌کنند.

نوع B در تست شخصیت شناسی بر اساس انگشت حلقه

انگشت حلقه کوتاهتر از انگشت اشاره است.

افرادی که انگشت حلقه کوتاه‌تری دارند، حس قوی‌تری از خود دارند و حتی ممکن است گاهی اوقات خودشیفته باشند. آنها تنها بودن را دوست دارند و با اکراه مزاحم می شوند. بنابراین، وقتی صحبت از عشق به میان می‌آید، آنها در انجام اولین حرکت راحت نیستند. علاوه بر این، حواس آنها اغلب قوی تر از انواع دیگر است.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: در تصویر ابتدا مار دیدی یا دست؟

نوع C

طول انگشت حلقه و اشاره یکسان است.

افرادی که انگشتان حلقه و اشاره، قدشان برابر است، بسیار آرام هستند. آنها واسطه های خوب و شرکای دوست داشتنی و وفاداری  هستند. آنها اغلب متعادل تر از دیگران هستند، و همچنین ساکت تر و محدودتر هستند.

این نکات جالب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نظر شما در مورد این تست جالب چیست؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت شناسی: ابتدا تصویر شیر را دید ید یا ببر؟

با انتخاب یک الگوی یین و یانگ خود را بهتر بشناسید!

جذب هر الگویی شوید، شخصیت کلی شما افشا می‌شود!

تست شخصیت: یکی از جغدها را انتخاب کن تا خودت را بهتر بشناسی!

قابل توجه تیزبین ها: شبدر 4 برگی در تصویر کجاست!

تست شخصیت: یک برگ را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. این جور مطالب اصلا مبنای علمی و تحقیقی داره؟ اگه داره منبع اصلی اش کجاست؟ البته به زبان دیگر غیر از فارسی.

    1. ممنون از شما بخاطر نظر دادن در وب سایت خودتان چشمک. دوست عزیز کسی نمی تواند ادعا کند که همه این مطالب که تحت عنوان تست و … ارائه می شود صد در صد درست است، اما صد در صد هم غلط نیست. حتی علم نیز در بسیاری از مواقع نمی تواند در مورد پدیده ای نظر صد در صدی ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا