;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت:با انتخاب یک الگوی یین و یانگ خود را بهتر بشناسید!

تست رنگ یین و یانگ، تستی مربوط به مسائل هیجانی است. تست می تواند به شناخت جنبه های شخصیت شما کمک کند. این شناخت براساس توجه به رنگ یین و یانگی است که انتخاب می کنید. یین و یانگ معروف دو مفهوم تائوئیسم هستند. یین و یانگ نشان دهنده قطب‌های مخالف و تضادهای جهان هستند. البته این بدان معنا نیست که یانگ خوب است و یین بد است. در تست شخصیت شناسی یین و یانگ شما خود را بهتر می توانید بشناسید، کافی است الگوی رنگی که به سوی آن جذب شده اید را انتخاب کنید. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تست شخصیت: یک برگ را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید!

الگوی شماره 1 در تست شخصیت شناسی یین و یانگ

منطقی و تعاونی:

انتخاب رنگ آبی یین یانگ نشان می دهد که شما فردی بسیار تحلیل گر، سازمان یافته و دستاورد گرا هستید. از سوی دیگر، رنگ هلویی فردی را نشان می‌دهد که از کمک به افرادی که دوستشان دارد لذت می‌برد و واقعاً می‌خواهد در ساختن دنیایی بهتر سهیم باشد. شما احتمالاً گاهی اوقات بسیار مضطرب هستید، اما باید درک کنید که بین کاشت و درو معمولاً یک زمان انتظار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آزمون: اگر در یک نگاه، اشتباه تصویر را تشخیص دهید، بسیار جزئی‌نگر هستید!

الگوی شماره 2

مهربان و مشتاق:

انتخاب این یین یانگ نشان می دهد که شما فردی بسیار مهربان و ایده آل گرا هستید که به نزدیک ترین افراد و دلایلی مانند مراقبت از محیط زیست اهمیت زیادی می دهید. همچنین شما را فردی پرشور، مشتاق و بسیار شاد نشان می دهد. این امکان وجود دارد که درگیر فعالیت های زیادی شوید (گاهی بیشتر از آنچه واقعاً می توانید انجام دهید) و به همین دلیل بسیاری از کارها را ناتمام رها کنید. شما ذهن بسیار فعالی دارید که زمان زیادی را صرف فکر کردن و اشتیاق به آینده می کند، اما به یاد داشته باشید که همه چیز به کار و نحوه استفاده شما از زمان حال بستگی دارد.

الگوی شماره 3 در تست شخصیت شناسی یین و یانگ

کارآفرین و کنجکاو:

آبی تند یین یانگ شما را فردی خلاق و مبتکر، عاشق چالش ها و چیزهای جدید را نشان می دهد. همچنین کمی کنجکاو. شما به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارید. طبیعت شما این است که فردی آزاد و شاد باشید.

تست شخصیت شناسی یین و یانگ

الگوی شماره 4

متعادل و هماهنگ:

رنگ سبز یین یانگ بیانگر فردی آرام، صلح طلب، آشتی جو و دوست داشتنی است. رنگ سفید نشان دهنده صلح، هماهنگی و صداقت است. طبیعت شما کمک کردن است. شما برای افرادی که دوستشان دارید، خیلی کمک و یاری می دهید و برایشان خدمت رسانی انجام می دهید. حتی در برخی موارد بیشتر از آنچه می توانید کمک می کنید یا از چیزهایی که برای خود می خواهید صرف نظر می کنید. چالش اصلی شما این است که بین آنچه می دهید و آنچه می پذیرید، تعادل ایجاد کنید. نه گفتن را بدون احساس گناه یاد بگیرید.

الگوی شماره 5 در تست شخصیت شناسی یین و یانگ

موفق و پیچیده:

این رنگ یین یانگ نشان می دهد که شما فردی هستید که به خوبی می داند چه می خواهد و برای به دست آوردن آن چه باید بکند. قدرت رهبری شما یک موهبت طبیعی است. رنگ سیاه نشان دهنده فردی است که پیچیده است و از به چالش کشیدن سنت ها نمی ترسد. طبق ذات خود، احتمالاً فردی سخت کوش هستید (و از آن آگاه هستید) و احتمالاً دوره های فرسودگی شغلی و استرس را تجربه خواهید کرد.

الگوی شماره 6

شهودی و احساسی:

انتخاب رنگ قرمز یین یانگ شما را فردی را با حس شهود بسیار توسعه یافته نشان می دهد. از سوی دیگر، رنگ سبز نشان دهنده یک فرد بسیار عاطفی و احساساتی است. شما ظرفیت زیادی برای مشاهده دارید، که شما را به فردی بسیار خلاق تبدیل می کند که می خواهد زندگی و دنیای خود را با چیزهای زیبا پر کند. همچنین این امکان وجود دارد که به دلیل موقعیت شما، احساس کنید که مردم نمی توانند شما را به طور کامل درک کنند (حتی افرادی که خیلی به شما نزدیک هستند.)

الگوی یین و یانگ چیست؟

یین و یانگ مفهومی است در نگرش و فلسفه چینیان باستان به نظام جهان و ثنویت . یین و یانگ شکل ساده‌شده‌ای از مفهوم یگانگی متضادها است. از دیدگاه چینیان باستان و تائوباوران، در همهٔ پدیده‌ها و اشیاء غیر ایستا در جهان هستی، دو اصل متضاد ولی مکمل وجود دارد.

یین و یانگ نشان دهنده قطب‌های مخالف و تضادهای جهان هستند. البته این بدان معنا نیست که یانگ خوب است و یین بد است (در حقیقت این تحریفی نادرست است). بلکه یین و یانگ مانند شب و روز یا زمستان و تابستان بخشی از چرخه هستی هستند. وقتی تعادل و احساس خوبی به وجود می‌آید که تعادل بین یین و یانگ برقرار باشد. نقطه‌های متضادی که داخل شکل یین و یانگ دیده می‌شود به این مفهوم است که یین وقتی به حداکثر خودش برسد، و می‌خواهد تمام شود در درونش یانگ را دارد و وقتی هم که یانگ می‌خواهد به حداکثر خود برسد در درونش یین را دارد. یعنی وقتی یکی تمام می‌شود، دیگری در درونش رشد می‌کند و این چرخه ادامه پیدا می‌کند.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

تست شخصیت: کدام جاده را برای رانندگی انتخاب می کنید!

آزمون دقت چشم: کارت مخفی شده در تصویر را پیدا کنید

تست شخصیت:گردنبند انتخابی‌تان، بخشی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

آزمون ذهن: آیا می توانید خرگوش پنهان شده در تصویر را پیدا کنید!؟

تست شخصیت: با انتخاب گل مورد علاقه، شخصیت خود را بهتر بشناسید!

آزمون قدرت چشم: اگر تخم مرغ را بیابید، شما داری قدرت چشم عقاب هستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا