;
تفریح و سرگرمی

آزمون: اگر در یک نگاه، اشتباه تصویر را تشخیص دهید، بسیار جزئی‌نگر هستید!

دقت و توجه به جزئیات، امروز با رشد فناوری و افزایش دغدغه ها و دل مشغولی ها بسیار کم رنگ شده است. متاسفانه عدم توجه به جزئیات، سبب می شود که عملکرد مغز کاهش بیابد. این مسئله سبب می گردد که خود به خود در بسیاری از  امور که با تمرکز و دقت رابطه مستقیم دارد، شکست بخوریم. با آزمون قدرت جزئی نگری با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

آزمون قدرت جزئی نگری

تصویر را با دقت نگاه کنید. در ابتدا آنچه را که در تصویر با واقعیت مطابقت ندارد پیدا کنید. به این چالش بپیوندید که بارها و بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. هزاران کاربر اینترنت از اوقات فراغت خود برای انجام فعالیت های سرگرمی مختلف استفاده می کنند که یکی از آنها چالش های موجود در فیس بوک است. مانند این تصویر که در آن باید اشتباه موجود را در تصویر پیدا کنید. شما باید در نگاه اول این کار را انجام دهید. آیا با این توضیحات جرات شرکت در این تست تصویری جدید را دارید!

اگر آماده هستید، تصویر را نگاه کنید.

آزمون قدرت جزئی نگری

تصویری که ذکر می کنیم خانه ای را در وسط یک مزرعه نشان می دهد. در اطراف آن چندین درخت و همچنین کوه ها و عناصر دیگر وجود دارد که برای تشخیص سریع خطا باید به خوبی آنها را ببینید.

.

.

.

.

.

.

اشتباه را متوجه شدید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

در ایالات متحده، مکزیک و اسپانیا، بسیاری از کاربران اینترنت اطمینان داده اند که تصویر هیچ خطایی ندارد. با این حال، این مسئله دور از واقعیت است، زیرا چیزی وجود دارد که با واقعیت انطباق ندارد.

اگر 10 ثانیه را پشت سر گذاشته اید و نتوانستید خطای تصویر را پیدا کنید، به شما خواهیم گفت که چیست. آیا آماده هستید که بفهمید؟

خوب، به جریان باد باید دقت کرد که دود دودکش و درختان را به حرکت واداشته است. اگر به دود دودکش دقت کنید در جهتی بر خلاف جهت حرکت شاخه های درختان حرکت می کند. به همین سادگی.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

تست: اگر دایره‌های پنهان در تصویر را ببینید، قدرت بینایی شما فوق‌العاده است!

حکایت: ملا نصرالدین و دیگی که فرزند به دنیا آورد!

تست:چند تا چهره دیدید؟ بیشتر افراد تنها قادر به دیدن 4 چهره از 13 چهره در تصویر هستند!

در نگاه اول بگوئید چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

تست:قدرت بینایی و چشم عقابی بودن خود را با پیدا کردن چهره‌ها اثبات کنید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا