;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: در نگاه اول بگوئید چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

تست های شخصیت شناسی تصویری! هر روز با انواع و اقسام این تست ها روبرو می شویم. اما آیا واقعا این تست ها حرفی برای گفتن دارند. دکتر دیوید هینوی در آکادمی عصب شناسی دانشگاه ماساچوست به این سوال ما پاسخ داد. او معتقد است که همه این تصاویر نمی توانند درست باشند. اما بخش قابل توجهی از این تصاویر توسط روان شناسان ابداع شده اند، تا زوایای شخصیتی افراد را مورد بررسی قرار دهند. در تست امروز چشمک با تصویر جالبی روبرو هستیم. شما باید بگوئید در نگاه اول در تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید؟

بیشتر بخوانید: لاک ناخنی که انتخاب می کنید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را آشکار می کند!

تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز

اولین چیزی که در تصویر می بینید را بگویید و در مورد نحوه زندگی خود بیشتر بدانید. در حال حاضر، بسیاری از کاربران از اوقات فراغت خود برای سرگرم شدن با چالش ها و تست های تصویری که در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی پخش می شود، سپری می کنند.

یک تست تصویری به شما امکان می دهد بیشتر در مورد شخصیت خود بدانید. کاری که باید در تست امروز انجام دهید این است که به تصویری که همراه این یادداشت است نگاه کنید و بگویید آیا برای اولین بار طوطی دیدید؟ یا مردی را دیدید که به تلفن همراه خود نگاه می کند. پاسخ شما اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه زندگی شما در اختیار شما قرار می دهد.

اگر تا اینجا پیش رفتید، به این معنی است که شما تشویق شده اید در چالش تصویری ما شرکت کنید. به اطلاع شما می‌رسانیم که در پاراگراف‌های زیر معنی و تفسیر هر یک از گزینه‌های تست را خواهید یافت که در کشورهایی مانند ایالات متحده، مکزیک و اسپانیا موفقیت‌آمیز است.

بیشتر بخوانید: روشی که خمیر دندان را فشار می‌دهید، از شخصیت شما می‌گوید!

تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز

دیدن طوطی در تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز

اگر اولین چیزی که دیدید طوطی بود، شما فردی هستید که به‌خاطر ایده‌آلیستی بودن متمایز هستید. کاملاً فردی اجتماعی و مثبت هستید. شما شایعات را دوست ندارید و از درگیری اجتناب می کنید. همچنین شما از جمله کسانی هستید که تمایل دارید بزرگ فکر کنید، اما موارد کمی وجود دارد که موفق می شوید آنچه را که به ذهنتان می آید مشخص کنید. وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد، ناامنی شما را به خود جلب می کند، بنابراین تمایل دارید از افرادی که به آنها اعتماد دارید کمک بخواهید.

مردی که به تلفن همراه خود نگاه می کند

شما فردی هستید که قبل از تصمیم گیری به همه چیز فکر می کند. وقتی مرتکب اشتباه می شوید، احساس می کنید که دنیا به پایان رسیده است. اعتراف به تقصیر و عذرخواهی برای شما سخت است. شما همیشه به جزئیات توجه دارید. شما به دنبال کمال هستید و این باعث می شود کار شما عالی باشد و از بقیه متمایز شوید. لذا همین مسئله باعث گردیده است که مردم به شما اعتماد کنند.

شخصیت چیست؟

شخصیت مجموعه ای از نگرش ها و رفتارهایی است که هر فردی به گونه ای متفاوت از خود بروز می دهد. به اندازه افراد در زندگی شخصیت های مختلف وجود دارد. هیچ کس از نظر شخصیتی شبیه هم نیست. همانطور که اثر انگشت هر فرد متفاوت است، شخصیت ها نیز متفاوت هستند. بسط های فرعی زیادی در شخصیت وجود دارد. هیچ تعریف واحدی وجود ندارد. اما ساختاری است که انسان را به عنوان یک موجود مشخص می کند.

عوامل موثر بر رشد شخصیت کدامند؟

1- عوامل ارثی: مطالعاتی که برای تعیین نقش ویژگی های شخصیتی در شکل گیری انجام شده است، زمینه ای را به نام ژنتیک رفتاری آشکار کرده است. این رشته مطالعاتی سعی دارد مشخص کند که ویژگی های شخصیتی تا چه حد می تواند ارثی باشد. به عبارت دیگر، سعی می کند کشف کند که چه مقدار از ویژگی های شخصیتی ما توسط انتقال ژنتیکی از اجداد ما تعیین می شود.

2- عوامل محیطی: شامل کلیه عوامل غیر ژنتیکی مؤثر بر رفتار می شود. اینها؛ تجارب یادگیری، ویژگی های خانواده و خانواده و ویژگی های فرهنگی که در آن زندگی می کنند.

سخن پایانی برای تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز

تست های شخصیتی شناسی همان طور که اشاره شده، سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت هستند، اما نباید فراموش کنید که درک و شناخت صحیح از افراد به آسانی صورت نمی گیرد. این تست ها تنها می تواند یک چهارچوب کلی در اختیار شما قرار دهند. چرا که عملکرد این تست ها و نتایج آن براساس ضمیر ناخودآگاه انسان، ارزیابی و اندازه گیری شده اند.

امروز دریافته اند که همه رفتارها و انتخاب های آدمی بر اساس ضمیر ناخودآگاه او صورت می گیرد. بر همین اساس روان شناسان برای شناخت شخصیت و ویژگی های افراد در کنار دیگر ابزارهای شخصیت شناسی، اقدام به تهیه و تولید انواع و اقسام تست ها و آزمون های شخصیت شناسی کرده اند.

نظر شما در مورد این تست جالب چیست؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مزتبط:

تست شخصیت: مردم هنگام ملاقات با شما ابتدا متوجه کدام ویژگی شما می‌شوند!

چند اسب را می تونید در این صحنه برفی تشخیص بدین؟ 5 تا یا 7 تا!

تست شخصیت: درخت انتخابی شما، ویژگی اصلی شخصیت‌تان را افشا می‌کند!

آنچه در ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که آیا حساس هستید یا سطحی؟

تست شخصیت: با انتخاب یکی از درختان، خود را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =

دکمه بازگشت به بالا