;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: مردم هنگام ملاقات با شما ابتدا متوجه کدام ویژگی شما می‌شوند!

هر روز یک تست شخصیت شناسی تصویری. وب سایت چشمک با توجه به علاقه مخاطبان خود در هر روز با یک تست شخصیت شناسی مهمان شماست. این تست های شخصیت شناسی می توانند بخش هایی از زوایای شخصیتی شما را افشا کنند. البته برای دریافت نتیجه درست باید حتما با صداقت آنچه در ایندا می بینید را بیان و همچنین به تست های مختلفی که ما برایتان تهیه کرده ایم مراجعه کنید. امروز هم با تست شخصیت شناسی تصویری تابلو عجیب در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با انتخاب یکی از درختان، خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت شناسی تصویری تابلو عجیب

برداشت اول بسیار مهم است. این جمله ای است که از کودکی تا بزرگسالی به ما گفته اند. در واقع نیز درست است، چرا که انتخاب ها، گفتارها، رفتارها و … همه و همه براساس ضمیر ناخودآگاه ما شکل می گیرند.

مطمئناً، وقتی یک مصاحبه شغلی دارید، باید بسیار دقت کنیدو در زمینه ارائه پاسخ ها و حتی رفتارها خود. چرا که مصاحبه کنندگان با دقت تمام به تمام جزئیات گفتارها و رفتارهای شما توجه می کنند و همین مسئله سبب موفقیت یا شکست شما در مصاحبه شغلی می شود. اما برای اینکه بتوانیم در چنین موقعیت های موفق باشیم، لازم است که بفهمیم رفتارهای ما چگونه است؟ چگ.نه صحبت می کنیم؟ می شود این موضوع را از اطرافیان پرسید. اما هیچ چیز بهتر از این نیست که خود بفهمیم افراد در اولین ملاقات چگونه ما را می بینند.

البته غیر از موضوع مصاحبه شغلی مهم نیست دیگران درباره ما چه فکر می کنند. اگر واقعاً می خواهید بدانید که مردم در اولین ملاقات با شما چه چیزی را متوجه می شوند، پس جای مناسبی آمده اید! با فهمیدن این موضوع می توانیم، نقاط و ضعف خود را شناسایی کرده و وارد عمل شویم. نقاط قوت را قوی تر و نقاط ضعف را برطرف کنیم. بر همین اساس امروز این تست را به شما معرفی می کنیم. این تست شخصیت برای کمک به شما طراحی شده است که به سرعت بفهمید مردم در لحظه ای که شما را می بینند در عرض چند ثانیه چه فکری درباره تان می کنند.

کافی است به تصویر زیر نگاه کنید و به اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند، اشاره کنید. سپس به تفاسیر مراجعه کنید که این تست شخصیت چه چیزی را در مورد آنچه که مردم در اولین ملاقات در شما می بینند را بفهمید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: اولین تصویری که می‌بینید از ضعف‌های شما در عشق می‌گوید!

تست شخصیت شناسی تصویری تابلو عجیب

دیدن اسب در تست شخصیت شناسی تصویری تابلو عجیب

اگر ابتدا اسب را دیدید، چیزی که مردم هنگام ملاقات با شما متوجه می شوند، تماس چشمی شدید شماست.

در ابتدا ممکن است این موضوع کمی آزاردهنده باشد، اما هنگامی که حتی برای یک ثانیه بیشتر با شما صحبت کنند، متوجه خواهند شد که تماس چشمی شدید، توانایی ایجاد و حفظ ارتباطات عمیق را ایجاد می کند. برخی ممکن است که از این مسئله چندان راضی نباشند، لذا باید تلاش کنید که میزان تماس چشمی خود را در حد متعادل نگه دارید. به این افراد زمان دهید تا شما را بیشتر بشناسند.

دیدن نوازنده

اگر ابتدا نوازنده را دیدید، چیزی که مردم هنگام ملاقات با شما متوجه می شوند، حس شوخ طبعی شماست.

حتی زمانی که فقط «سلام» می‌گویید، راهی دارید که به مردم بفهمانید که همیشه در حال خنده هستید. جهان‌بینی منحصربه‌فرد شما به اندازه‌ای خنده‌دار است که عملاً هر کسی را به خود جلب می‌کند.

شما تقریباً هر کسی را که ملاقات می کنید به سمت خود جذب می کنید، اما این بدان معنا نیست که باید همه را بخشی از حلقه درونی خود قرار دهید. شما باید با افرادی که فکر می کنید برای ارتقا و رشد شخصیتی تان مفید است ارتباط برقرار کنید.

دیدن چهره

اگر ابتدا چهره را دیدید، چیزی که مردم هنگام ملاقات با شما متوجه شما می شوند، توانایی شما در آرام کردن دیگران است.

با دست دادن گرم و لبخند مهربانتان، وضعیتی را ایجاد می کنید که مردم را در همه جا دعوت می کند تا با شما صحبت کنند، زیرا می دانند که شنیده خواهید شد. حتماً دوستانی پیدا کنید که شما را همانطور بخواهند کنند که شما به طور طبیعی اطرافیانتان را می خواهید.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت:آنچه که ابتدا می‌بینید، چیزهای زیادی را درباره شما افشا می‌کند!

با کمک این تست بدترین ویژگی شخصیتی خود را بشناسید!

تست شخصیت: گلی که انتخاب می‌کنید، رازهایی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

نوع جواهری را که انتخاب می‌کنید، شخصیت شما را رو می‌کند!

 پروانه‌های در تصویر از جنبه‌های پنهان شخصیت شما می‌گویند!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا