;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: گلی که انتخاب می‌کنید، رازهایی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

تست های شخصیت شناسی تصویری روز به روز در حال گسترش هستند. شبکه های اجتماعی مملو از تست های شخصیت شناسی. این حجم انبوه از تست ها سبب شده که برخی فکر کنند، تنها جنبه مفید بودن این تست ها، جنبه سرگرمی آن باشد. اما به باور برخی دیگر این تست در کنار سرگرمی راهکاری خوبی برای شناخت بهتر خود است. حداقل مطالب این تست ها که بیشتر بر روی نکات مثبت شخصیتی ما آدمها تکیه دارند، باعث می شود بیشتر تلاش کنیم برای رشد و گسترش آن بخش از شخصیت خودمان. به هر حال امروز هم چشمک با شماست با تست شخصیت شناسی تصویری گل.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: نوع نشستن شما، از شخصیت شما چه می‌گوید؟

درباره تست شخصیت شناسی تصویری گل

این تست یکی از تست هایی که به شخصه خودم مجذوب آن شدم. اطلاعات جالبی را ارائه داد که به آنها بی توجه بودم. بهتر است شما نیز این تست را امتحان کنید. مطمئن هستم که از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. کافی است که گل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. البته یادتان باشد که در زمینه انتخاب زیاد فکر نکنید. کافی است تنها به تصویر نگاه کنید. سپس اولین گلی که بیشتر نظرتان را جلب کرد و مجذوب آن شدید را انتخاب کنید. تنها کافی است که به اولین برداشت اعتماد کنید.

خوب اکنون که تصمیم خود را گرفتید با هم تفاسیر انتخاب های احتمالی شما را بررسی می کنیم. اکنون کشف کنید که انتخاب شما چه رازهای نگفته و پنهانی را درباره شما فاش خواهد کرد!

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:مسیر انتخابی شما، زوایای شخصیتی شما را روشن می‌کند!

انتخاب گل شماره 1

انتخاب گل شماره 1

گل رز قرمز یکی از شایع ترین گل ها است. در عین شایع ترین، محبوب ترین نوع گل رز است. مدت هاست که این گل نشانه ای از یک عشق ساده و پاک و همچنین رابطه ای عاشقانه تبدیل شده است. اگر این گل، گلی است که بیشتر به سمت آن جذب شده اید،  نشان دهنده این موضوع است که شما طبیعت  جسور، جاه طلب و پرشور دارید. شما می دانید که در زندگی چه می خواهید و از تلاش برای به دست آوردن آن نمی ترسید. برای صداقت ارزش قائل هستید. از به خطر انداختن اخلاقیات خود در جهت دستیابی به اهداف و رویاهای خود امتناع می کنید. به واقع هیچ گاه حقیت را فدای مصلحت نمی کنید، حتی اگر ضرر کنید.

کسانی که با گل رز قرمز هم ذات پنداری می کنند، اغلب به عنوان معتاد به کار شناخته می شوند. چنین افرادی عاشق کار خود هستند و همیشه می خواهند بهترین نتیجه را بدست آورند.  بنابراین برای رسیدن به اهداف خود در کار به یک فرد وسواسی تبدیل می شوند. سعی کنید به خود یادآوری کنید که چیزهای بیشتری در زندگی وجود دارد. گاهی اوقات سرعت خود را کاهش دهید تا به سادگی از همه چیزهایی که این دنیا ارائه می دهد لذت ببرید.

انتخاب گل شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری گل

انتخاب گل شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری گل

رز سبز گل زیبا و در عین حال خاصی است.

اگر متوجه شدید که به سمت گل رز سبز کشیده شده اید، احتمالاً  توجه به اطرافیان دو دوستان از دغدغه های اصلی شماست. شما مرتباً، رفاه دوستان و خانواده خود را بر رفاه خود ترجیح می دهید. اما نباید فراموش کنید که درست است این مسئله مهمی است، اما مهم تر، این موضوع است که دست از کار بکشید و به خود یادآوری کنید که مراقبت از خود نیز باید بر هر چیزی مقدم باشد.به یاد داشته باشید، شما نمی توانید بدون اینکه سالم باشید؛ به دیگران کمک کنید.

برای صلح، تعادل و آرامش در زندگی ارزش قائل هستید و در هر فرصت ممکن از هرگونه درگیری اجتناب می کنید. با این حال، حقیقت این است که گاهی اوقات، سطحی از تعارض در واقع سودمند است.  اجتناب کامل از آن به معنای جداسازی کامل خود از دنیای اطرافتان است. شما باید آماده باشید که هر از گاهی از منطقه راحتی خود خارج شوید. با دیگری معاشرت کنید و گاهی در بحث های روز با دیگران وارد مباحثه شوید.

انتخاب گل شماره 3

انتخاب گل شماره 3

کسانی که به سمت گل رز نارنجی جذب می شوند، آدمهایی هستند که احساسات نقش زیادی در زندگی آن ها دارد. معمولاً در دنیای امروز ما، افراد احساساتی فراوان هستند. شما حساس و دلسوز هستید، به راحتی احساسات افراد اطراف خود را می خوانید و به دنبال ایجاد شادی برای همه کسانی هستید که ملاقات می کنید. شما برای دوستی های خود ارزش زیادی قائل هستید و اگر بدانید که می توانید برای آنها خوشبختی بیاورید، در زندگی خود فداکاری های بزرگی انجام خواهید داد.

با این حال، وقتی پاشنه در روی دیگری است، شما نمی توانید در مواقع سختی خود کمک دیگران را بپذیرید. پذیرش هدایا از دوستانتان، چه هدایای مادی و چه حرکات مهربانانه، برایتان سخت است. سعی کنید به یاد داشته باشید که دوستی یک خیابان دو طرفه است. دوستان واقعی شما نیاز به مراقبت از شما را احساس می کنند. شما نیز باید احساس کنید که نیاز به مراقبت آنها دارید.

انتخاب گل شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری گل

انتخاب گل شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری گل

مانند گل رز زیبا و منحصر به فرد رنگین کمان، شما واقعاً در نوع خود بی نظیر هستید. شما در لحظه زندگی می کنید و هر روز به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید. هیچ چیز بیشتر از نشستن یا بی حوصلگی شما را دیوانه نمی کند! روتین بودن زندگی و گرفتاری در روزمره گی آن چیزی است که از آن گریزان هستید.

شما تا اندازه زیادی خوش بین هستید. دیدتان مثبت است و همیشه در هر موقعیتی که با آن روبرو می شوید بهترین ها را می بینید. به کسی اجازه ندهید این نور باورنکردنی را که حمل می کنید کم کند. ممکن است همیشه احساس نکنید که درک می‌شوید یا مورد پذیرش قرار می‌گیرید، اما اجازه ندهید کسی شما را تغییر دهد. میخ مربعی در دنیایی از سوراخ های گرد، شاید پیدا کردن جایی که جا می گیرید سخت باشد، اما وقتی این کار را انجام دهید، رشد خواهید کرد! به جستجو ادامه دهید، مکان شما در جهان بیرون است و فقط منتظر کشف شدن است!

انتخاب گل شماره 5

انتخاب گل شماره 5

شما می توانید پرتوی از آفتاب در دنیایی تاریک باشید. وقتی شرایط سخت می‌شود، دوستانتان می‌توانند روی شما حساب کنند. می توانید مانند چراغ امید باشید و لبخند را بر روی چهره‌ هر کسی که با آن روبرو می‌شوید بیاورید. چیزی که خیلی ها متوجه نمی شوند این است که دلیل تلاش شما برای ایجاد شادی در دیگران، این است که گاهی اوقات خود با تاریکی خود دست و پنجه نرم می کنید.

شما خواهان ثبات و ارتباط در زندگی خود هستید. دانستن اینکه می‌توانید برای دیگران شادی بیاورید، به نوبه خود باعث شادی شما می‌شود. این مسئله اغلب منجر به شکل گیری یک حلقه اجتماعی بزرگ می‌شود. چیزهای خوبی در راه است، اما محتاط باشید. تمرکز بیش از حد روی آینده ممکن است باعث شود چیزهای بزرگی را که اینجا و اکنون در اطراف شما اتفاق می‌افتد، از دست بدهید. در حال زندگی کنید و برای آینده برنامه ریزی کنید.

انتخاب گل شماره  6 در تست شخصیت شناسی تصویری گل

انتخاب گل شماره  6 در تست شخصیت شناسی تصویری گل

اگر شما گل شماره شش را انتخا کره اید باید به شما تبریک گفت به خاطر تمام ویژگی های مثبتی که دارید. شما فداکار، منظم و فردی سخت کوش هستید و در هر کاری که انجام می دهید عالی هستید. قابل اعتماداید، بنابراین وقتی می گویید چیزی را تحت کنترل دارید، دیگران را با توجه به شناختی که از شما دارند و می دانند که واقعا شرایط در دستان شماست، آرام و راحت می شوند.

شما فوق‌العاده آرام و متعادل هستید و اجازه نمی‌دهید احساساتتان دیدگاه منطقی شما را نسبت به جهان کور کند. شما فراتر از سن و سال طبیعی خودتان تجربه کسب کرده اید. به عبارت دیگر سن عقلی شما بالاتر از سن تان است. همین موضوع سبب شده تا دوستانتان برای مشاوره به شما مراجعه کنند. سعی کنید نصیحتی را که می کنید به خاطر بسپارید و در زمانی که شرایط اقتضا می کند آن را در زندگی خود نیز به کار ببرید!

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطلب مرتبط:

تست شخصیت: چند سگ در تصویر می بینید؟

15 زیباترین تصاویر از نقص های زندگی مدرن که دنیای متفاوتی را به نمایش می گذارد!

تست شخصیت: پروانه‌های در تصویر از جنبه‌های پنهان شخصیت شما می‌گویند!

تصویری که ابتدا می بینید، مهمترین ویژگی‌تان را فاش می‌کند!

تست شخصیت شناسی:شکل ناخن انگشت شما درباره شخصیت شما چه می‌گوید!؟

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سه =

دکمه بازگشت به بالا