;
تفریح و سرگرمی

تنها افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

در شش ثانیه رکورد جهانی را بشکنید! چشمان کاربران شبکه‌های اجتماعی در این معمای تصویری شگفت‌انگیز برای یافتن شش حیوان به چالش کشیده شده است. این چالش تصویری برای اولین بار در اوایل ماه ژوئن در سایت بازی فکری BhaviniOnline منتشر شد و خیلی سریع به یک پازل تصویری داغ در شبکه های اجتماعی داغ شده است. آیا شما می توانید 6 حیوان پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ با تست قدرت بینایی شش حیوان با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید. تصویر بزرگتر و کامل تر را در پایین صفحه می توانید ببینید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: در 20 ثانیه، 14 حیوان مخفی را شناسایی کنید!

درباره تست قدرت بینایی شش حیوان

به گزارش وب سایت د سان، تنها 17 درصد از مردم می توانند همه موجودات استتار شده را پیدا کنند، در حالی که می توان با پیدا کردن هر شش حیوان در کمتر از شش ثانیه رکورد جهانی را شکست. در تصویر، یک منظره است که دارای انبوهی از کوه ها، علفزارها، درختان و درختچه های مختلف است.با این حال، با بررسی دقیق تر، مشخص می شود که تصویر شش موجود را پنهان کرده است. پس با دقت به تصویر نگاه کنید.

آزمون بینایی سنجی: آیا می توانید جغد پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی شش حیوان

.

.

.

.

.

.

.

یک راهنمایی برای شما برای یافتن این حیوانات ارائه می دهیم. حیوانات شامل یک شتر خاکستری استتار شده ، یک تمساح، یک گوزن یک مار واقعی و یک پروانه  و یک خرگوش است.

پاسخ تست

اگر تصاویر را ندیده اید به این تصویر مراجعه کنید.

.

.

.

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

تست قدرت بینایی شش حیوان

ظاهراً تنها 17٪ از مردم می توانند همه حیوانات را در این تصویر شگفت انگیز را در کمتر از 10 ثانیه می توانند شناسایی کنند.امیدوارم شما جزو این هفده درصد باشید.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

ممکن است برایتان جالب باشد:

آیا چشم عقاب دارید؟ پس پلنگی که میان صخره ها پنهان است را پیدا کنید!

تیزبین هستید،می‌توانید چهره یک مرد را در این تصویر ببینید!

تست قدرت بینایی: در تصویر انیشتین را دیدید یا مرلین مونرو؟

آزمون مغز: چقدر مغزتان جوان است| در تصویر ابتدا چه دیدید؟

قابل توجه تیزبین ها: چقدر زمان برد تا گربه را در این تصویر پیدا کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا