;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه تیزبین ها: چقدر زمان برد تا گربه را در این تصویر پیدا کنید!؟

رسانه های اجتماعی محیطی خوبی برای تباطل اطلاعات شده اند. این اطلاعات شامل جدیترین اخبار و … هست تا سرگرمی و تفریح. بسیاری از این سرگرمی تلاش می کنند تا دقت، قدرت بینایی و حتی هوش افراد را مورد سوال قرار دهند. در واقع با طرح سوالات ریاضی و یا ارائه تست های تصویرهای از کاربران خواسته می شود خود را مورد آزمون قرار دهند. در بیشتر مواقع آنچه که کلید اصلی سوال است، دقت، جزئی نگری و توجه افراد به صورت سوال هاست. این آزمون ها در عین حال که سرگرم کننده هستند، مغز افراد را مجبور به فعالیت می کند. فعالیت مغز برای سلامت آن بسیار مفید است. با آزمون ذهن با گربه در میان تنه درختان با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی:آیا شما فردی کامل هستید یا خیر!؟

آزمون ذهن با گربه در میان تنه درختان

در آزمون امروز شما با یک تصویر جالب روبرو هستید. در این تصویر گربه ای به زیباترین و بهترین شکل ممکن استتار کرده است. افراد کمی توانسته اند در یک نگاه این گربه را مورد شناسایی قرار دهند. اگر شما بتوانید این گربه را در یک نگاه شناسایی کنید؛ بسیار جزئی نگر بوده و قدرت بینایی بسیار خوب دارید.

اگر آماده اید خوب به تصویر نگاه کنید. رکورد یافتن این گربه 20 ثانیه است. امیدوارم شما بتوانید در کمتر از 20 ثانیه گربه را شناسایی کنید. این شما و این هم تصویر:

تست مشابه: اگر تو عکس گربه‌ای رو که داره تو رو دید میزنه پیداکنید، چشم عقابی هستید!

آزمون دقت ذهن با گربه در میان تنه درختان

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب امیدوارم که گربه را پیدا کرده باشید. اگر گربه را نیافتید مشکلی نیست. می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید و تصویری که گربه در آن مشخص شده است را شناسایی کنید.

.

.

.

گربه اینجاست:

تست مشابه: اگر گربه را در تصویر پیدا کنی،باید بگم چشمای عقاب داری!

 و این هم تصویر بزرگ نمایی شده از گربه.

آزمون دقت ذهن با گربه در میان تنه درختان

برای یافتن این گربه فقط کافی بود که کمی تمرکز کنید. اشکالی ندارد. شما شکست نخورده اید. اتفاقا شما توانسته اید که مغز خود را به فعالیت وادار کنید. فعالیت مغز شما را در کهنسالی از بیماری هایی مربوط به مشکلات مغز حفظ خواهد کرد.

اهمیت تصاویر معمایی

این تصاویر علاوه بر اینکه می توانند سرگرم کننده باشند، اما از سوی دیگر تمرکز و ذهن شما را به چالش می کشند. به چالش کشیده شدن ذهن سبب افزایش عملکرد و کارایی مغز می شود. این خود در بلند مدت می تواند جزئی نگری را در شما افزایش دهد. همچنین محققان دریافته اند که یکی از عوامل بوجود آمدن بیماری هایی همچون فراموشی، کاهش فعالیت های مغزی است. لذا لازم است هر روز این فعالیت های مغزی مورد توجه قرار بگیرد.

آلزایمر و ارتباط میان فعالیت مغزی

آلزایمر یک نوع شایع از زوال عقل است، یک بیماری عصبی پیشرونده که باعث تخریب سلول های مغز می شود. در این بیماری که باعث کاهش عملکردهای فکری، حافظه و رفتاری می شود، علائم به تدریج با افزایش سن ظاهر می شود. هیچ درمان قطعی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، اما با دارو، درمان علامتی و اقدامات رفتاری می توان به کاهش مشکلاتی که در توانایی درک و درک بیماران آلزایمر رخ می دهد، کمک کرد. از جمله پرداختن به سوالات هوش، معماها و غیره که مغز و ذهن را درگیر می کند، از افزایش و یا بوجود آمدن آن در کهنسالی جلوگیری کرد.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

تست: حیوان متفاوت را در میان دسته راکون ها پیدا کنید؟

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

تست شخصیت: یکی از گربه‌ها را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

اول تصویر کوسه دیدید یا پا؟|این تست شخصیت شما را مشخص می‌کند!

تست قدرت بینایی: گربه را در میان جمعیت پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا