;
تفریح و سرگرمیزندگی

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

تصاویر معمایی و چالش های تصویری بسیار محبوب هستند. در این تصاویر شما باید با جزئی نگری تفاوت ها را شناسایی کنید. هر کدام از تصاویر، قدرت بینایی و دقت نظر و توجه شما را مورد آزمایش قرار می دهند. در تست قدرت بینایی با جغد جنگل نیز چشمان شما مورد آزمایش قرار می گیرند.با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تست قدرت بینایی: گربه را در میان جمعیت پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با جغد جنگل

در تصویر حاضر یک جغد توانسته خود را از دیدگان پنهان کند. تشخیص پرنده کوچک در ابتدا به دلیل استتار کامل در محیط اطرافش ممکن است سخت باشد. اگر شما در یک نگاه این جغد را شناسایی کنید، قطعاً جزئی نگری و قدرت بینایی خوبی داری!؟

این تصویر نشان می دهد که برخی از حیوانات مخفی در سراسر جهان واقعاً استاد استتار هستند. اگر آماده هستید تصویر را ببینید.

اگر تو عکس گربه‌ای رو که داره تو رو دید میزنه پیداکنید، چشم عقابی هستید!

تست قدرت بینایی با جغد جنگل

.

.

.

.

.

.

.

تبریک می گوئیم به همه کسانی که در یک نگاه جغد را شناسایی کردند. اگر هم جغد را ندیدید اشکالی ندارد. به تصویر پائین با دقت نگاه کنید.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با جغد جنگل

جغد اینجاست.

اگر گربه را در تصویر پیدا کنی،باید بگم چشمای عقاب داری!

تست قدرت بینایی با جغد جنگل

اهمیت این تست های و آزمون تصویری

با توجه اینکه عدم تحرک فکری و مغزی به مانند  عدم تحرک جسمی مشکل اساسی بشر است، نیاز است که عملکرد مغزی را افزایش دهیم. عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، دقت، توجه، منطق گرایی و جزئی نگری را در ما افزایش دهد. همچنین محققان معتقدند بیماری هایی نظر زوال عقل، فراموشی و آلزایمر و … می تواند رابطه مستقیم با کمبود تحرک مغز دارد.

رابطه آلزایمر و کم تحرکی مغزی

آلزایمر یک بیماری عصبی غیرقابل برگشت است که باعث از دست دادن حافظه و زوال عقل می شود که بیشتر در نتیجه مرگ سلول های مغز با افزایش سن می باشد. بسیاری از مردم این تصور را دارند که آلزایمر بیماری افراد مسن است. این درست نیست، زیرا اگرچه آلزایمر نوعی زوال عقل است که بیشتر در سنین بالا با آن مواجه می‌شویم، اما 5 درصد از افراد مبتلا به این بیماری در حدود 40 تا 50 سال سن دارند.محققان معتقدند که عدم تحرک جسمی و روحی و تغذیه نقش مستقیم در بیماری مرتبط با مغز دارند.

بیماری های مغزی و تست ها و آزمون های تصویری

در ابتدا شاید بسیار ساده به نظر برسد، اما به باور پزشکان مشغول نمودن مغز با آزمون ها و تست های تصویری و سوالی سبب تحرک مغز می شود. فعالیت مغز سبب می شود که سلول های مغزی که در زمینه حافظه و عدم فراموشی فعال هستند، بار دیگر فعال شوند. در بلند مدت حل پازل ها و درگیر کردن مغز با چالش ها و معماها می تواند مفید باشد. منطق گرایی، جزئی نگری، افزایش دقت و تمرکز از فواید این امر است.

لینک های زیبا:

اگر ادعا می کنی چشات قویه، ماشینی که بچه توش نیست را پیدا کنید؟

سوال هوش: در عرض بیست ثانیه، جواب سوال را پیدا کنید!؟

اگر تست را در کمتر از ده ثانیه حل کنی، باید بگم نابغه ای!

آزمون دقت: به نظر شما کدامیک از فنجان های قهوه، زودتر پر می شود!؟

اگر با یک نگاه مارمولک را در این تصویر پیدا کنید، چشمان قوی و دقت بالایی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا