;
تفریح و سرگرمی

آزمون دقت: به نظر شما کدامیک از فنجان های قهوه، زودتر پر می شود!؟

بازی های فکری همیشه سرگرم کننده هستند، اما گاهی بسیار فریبنده هستند. این معمای کوچک در اینجا دقیقاً از آن نوع است. این معما به طور بالقوه می تواند تکانشگری و قضاوت های عجولانه شما را آشکار کند، بستگی به این دارد که چقدر فهیم باشید. به نظر شما با توجه به تصویر موجود، کدامیک از فنجان ها زودتر از بقیه پر می شوند. با آزمون دقت با فنجان قهوه با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: تعداد اسبی که می‌بینید شخصیت شما را افشا می‌کند!

آزمون دقت با فنجان قهوه

این آزمون توسط یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شد. ممکن است قبلا هم آن را دیگر صفحات اینترنتی دیده باشید. به هر صورت این تست ها و آزمون های مشابه هیچ گاه قدیمی نمی شوند.  این تست بسیار مورد توجه قرار گرفت و در زمان کم بیشتر از 10 هزار مرتبه اشتراک گذاری شد. حال شما هم به دقت به تصویر نگاه. کدام فنجان زودتر از قهوه پر می شود؟

آزمون دقت با فنجان قهوه

.

.

.

.

.

.

.

خب، پاسخ بسیار ساده است، اما نیاز به کمی مشاهده دارد.

اگر دقت کنید می بینید که لوله های 4 و 9 و 7 در واقع بسته شده اند. ممکن است به راحتی متوجه شوید که لوله 7 مسدود شده است و همین امر در مورد لوله 4 نیز صدق می کند. سپس فنجان 9 به نظر می رسد که ابتدا قهوه را به دلیل فاصله کوتاه بین قهوه و فنجان می گیرد، اما بعداً متوجه خواهید شد که انتهای لوله 9 هم بسته است.

بنابراین پاسخ این است که فقط فنجان 5 با قهوه پر می شود!

آزمون دقت با فنجان قهوه

نظر شما در مورد این تست جالب چیست؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مزتبط:

تست: اگر توجه ات عالی است، مار را در میان لاک پشت ها پیدا کن!

اگر مدعی داشتن چشم عقاب‌اید، جغد کوچک در این عکس را پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی: ابتدا تصویر شیر را دید ید یا ببر؟

تیز بین ها و چشم عقابی ها| اگر مار را در 10ثانیه پیدا کنید،آدم تیزبینی هستید!

تست قدرت تمرکز: مرغ عشق بدون جفت را در میان مرغ عشق‌ها پیدا کنید!

اگر قدرت دیدتان عالی باشد، پرنده را می بینید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا