;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این 3 نفر نقاش نیست و داره ادای نقاش ها را در میاره!؟

آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی: آزمونی که امروز در مجله خبری چشمک منتشر شده است به دنبال پاسخ این سوال است که چه کسی در تصویر یک نقاش واقعی نیست! معمای تصویری امروز را که با عنوان آزمون شناخت نقاش تقلبی در مجله خبری چشمک منتشر شده است را حل کنید و به همه اثبات کنید که واقعا کسی به تیزبینی، زیرکی و قوه تحلیل شما در میان اطرافیانتان وجود ندارد. برای اثبات این موضوع با آزمون شناخت نقاش تقلبی همراه شده و تلاش کنید آن را در یک نگاه رمزگشایی کنید.

باید بدانید که یک کارآگاه واقعی قادر خواهد بود این معمای تصویری را در 5 ثانیه حل کند. شاید زمان محدودیت پاسخ گویی این آزمون به این علت باشد که شما را برای تمرکز کردن آموزش دهد. تمرکز کردن سریع و دقت صد در صدی می تواند به شما در بالا بردن توانائیهای فردی و شناختی شما کمک کند. لذا تلاش کنید این آزمون و آزمون های مشابه مجله خبری چشمک را از دست ندهید. این آزمون ها می توانند به خوبی شما را برای تبدیل شدن به یک نابغه آماده کنند.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن یک لیوان، لیوان های پر و خالی را یکی در میان قرار دهید!

آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی

نتایح و باز خوردهای موجود اشتراک کنندگان در آزمون شناخت نقاش تقلبی نشان می دهد که تنها عده کمی توانسته اند این آزمون را رمزگشایی کنند. برای موفقیت در این آزمون لازم که با تمام دقت و تمرکز به تصویر آزمون شناسایی نقاش تقلبی نگاه کرده و پاسخ مورد نظر را ارائه دهید. توصیه می کنیم که کارهایتان را به کناری بگذارید و تمام جزئیات عکس را مورد بررسی قرار دهید تا راه حل معما را پیدا کنید.

در تصویر آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی شما سه نقاش را می بینید که در حال نقاشی کشیدن هستند. اما یکی از این سه نفر واقعا یک نقاش نیست و در واقع نقش بازی می کند. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر نقاش نیست. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. برای این کار شما زمانی ندارید و با همان نگاه اول باید نقاش تقلبی را شناسایی کنید. خوب اگر آماده هستید با یکدیگر تصویر آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: شیری را که به دنبال طعمه است را در تصویر شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی

شاید بپسندید: عدد شانس متولدین هر ماه در سال جدید + روش محاسبه

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید کدامیک از 3 زن واقعاً حامله و زن واقعی مرد بیمار است!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی

اگر در تلاش اول نتوانستید راه حل آزمون شناخت نقاش تقلبی را پیدا کنید، ناراحت نشوید. شما به این علت که توانستید مغز خود را ورزش دهید، برنده هستبد. پس بهتر است برای بار دیگر با دقت و تمرکز به کل تصویر نگاه کنید، همچنین سعی کنید هیچ نوع حواس پرتی نداشته باشید.

شاید بپسندید: کدام زندانی در صدد فرار از زندان است!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

پاسخ آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی: به همه نقاش ها و رنگ بر روی تابلو و رنگ های موجود در دستان نقاش نگاه کنید.سمت چپی نقاش نیست و فقط برای عکس گرفتن ژست نقاش ها را گرفته است. چرا که رنگ نقاشی بر روی تابلو با رنگ های پالت نقاش همخوانی ندارد.

شاید بپسندید: ضرب‌المثل‌ دیوانه تر از خودش ندیده بود | حکایت دو دیوانه در حمام!

جواب آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت نقاش تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  فقط آدمای تیز، تو نگاه اول متوجه اشتباه تصویر پارک میشن | خیلی ها موفق نمیشن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چه کسی مرد نگون بخت را در رستوران مسموم کرده است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدام بشقاب سالاد با بقیه فرق دارد!؟

 

برایتان جالب خواهد بود

 یکی از نیمکت ها را انتخاب کن تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

 آزمون ریاضی: پاسخ عبارت 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

 چه اشکال یا اشکالاتی در این تصویر وجود دارد | خیلی ها موفق نشدند!

آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر نیمکت و کلاه شاپو را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا