;
تازه ها

واکنش اعراب به حنگ غزه به روایت هوش مصنوعی+عکس

واکنش اعراب به حنگ غزه به روایت هوش مصنوعی: هوش مصنوعی (به انگلیسی: Artificial intelligence) (به اختصار: AI)، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی[الف] که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد.

اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی می‌تواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است. کتاب‌های AI پیشرو، این شاخه را به عنوان شاخه مطالعه بر روی «عوامل هوشمند» تعریف می‌کنند: هر سامانه‌ای که محیط خود را درک کرده و کنش‌هایی را انجام می‌دهد که شانسش را در دستیابی به اهدافش بیشینه می‌سازد.

بیشتر بخوانید: رنگ شانس و ثروت شما در طالع بینی چینی چه رنگی است

برخی از منابع شناخته شده از اصطلاح «هوش مصنوعی» جهت توصیف ماشینی استفاده می‌کنند که عملکردهای «شناختی» را از روی ذهن انسان‌ها تقلید می‌کنند، همچون «یادگیری» و «حل مسئله»، با این حال این تعریف توسط محققان اصلی در زمینه AI رد شده‌است.

کاربردهای هوش مصنوعی شامل موتورهای جستجو پیشرفتهٔ وب (مثل گوگل و بینگ)، سامانه توصیه‌گر (که توسط یوتیوب، آمازون و نتفلیکس استفاده شده‌اند)، فهم زبان انسان‌ها (همچون سیری و آمازون الکسا)، خودروهای خودران (مثل تسلا)، هوش مصنوعی مولد یا خلاقیت محاسباتی (مثل چت‌جی‌پی‌تی یا تولید اثر هنری مانند دال-ئی و میدجرنی) تصمیم‌گیری خودکار و رقابت در بالاترین سطوح سامانه‌های بازی استراتژیک (همچون شطرنج و گو).

با بیشتر شدن توانایی ماشین‌ها، وظایفی که نیازمند «هوشمندی» هستند اغلب از تعریف AI برداشته می‌شود، پدیده‌ای که به آن اثر هوش مصنوعی گفته می‌شود. به عنوان مثال، فهم نوری کاراکتر را اغلب از چیزهایی که AI در نظر گرفته می‌شوند مستثنی می‌کنند، چرا که این فناوری تبدیل به فناوری عادی و روزمره‌ای شده‌است.

شاید بپسندید: اقیانوس سرپوشیده نیروی دریایی آمریکا برای تمرین+تصاویر

واکنش اعراب به حنگ غزه به روایت هوش مصنوعی

جنگ و درگیری میان ارتش اسرائیل و جنبش حماس، پس از پایان آتش بس موقت 4 روزه و تمدید آن برای دوره های محدود دیگر، بار دیگر از سرگرفته شده است.

نگران کننده‌تر از همه اینکه شاهدیم که رسانه های جریان اصلی جهان نیز عمیقا در این رابطه سکوت می کنند و عملا هزاران فلسطینی که در جریان حملات ارتش اسرائیل به قتل رسیده اند را در حد یک عدد در آمار کلی شهدای نوار غزه، تقلیل می‌دهند. افرادی که هر کدام، جهانی از آرزو و رویا و امید را داشته اند.  در این مطلب از سری مطالب تازه ها و فرهنگ و هنر  مجله خبری چشمک با واکنش اعراب به حنگ غزه همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر این ویژگی ها را داری قطعاً یک نابغه باهوشی!

واکنش اعراب به حنگ غزه

شاید بپسندید: ادعای هزینه 18 هزار دلاری روزانه زوج اینفلوئنسر ترک، راز ثروت آنها را افشا کرد!+وقتی میگن اینستاگرام خودنمایی نکنید علتش همینه!

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: کودکی بازیکنان مشهور فوتبال | عکس امباپه و رونالدو از همه جالب تره!

شاید بپسندید: تمیزکردن قاب شفاف گوشی: چگونه قاب شفاف گوشی که زرد شده را تمیز کنیم!؟

احتمالاً بپسندید: باربیکیو چیست | اطلاعات جالب درباره تاریخچه باربیکیو و انواع آن!

شاید بپسندید: روز زن و روز مادر: ۱۰ ایده جذاب و ارزان برای هدیه روز مادر و زن!

بیشتر بخوانید: تشخیص زعفران اصل با تقلبی با ۱۴ ترفند ساده

احتمالاً بپسندید: بازی رایانه ای و موبایلی ساخت ترکیه با سبقت از کندی کراش به سودآورترین بازی موبایلی جهان تبدیل شده است!

احتمالاً بپسندید: گیاهانی که خوش شانسی می یاره: ۱۱ گیاه آپارتمانی که میگن خوش شانسی و ثروت میاره!

شاید بپسندید: دسرهای خوشمزه شب یلدا: این ۱۷ دسر و کیک شیک رو یخچالی و فوری درست کن!

احتمالاً بپسندید: با این تکنیک سلفی های جذاب و متفاوت بگیر!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا