;
تفریح و سرگرمی

با پاسخ به این سوالات هوش،جنبه پلیسی شخصیت‌تان را تقویت کنید!

یکی از مشکلاتی که بشر امروز با آن دست به گریبان است، بیماری های دنیای مدرن است. ضعف حافظه، فراموشی و … در حال تبدیل شدن به یک بیماری فراگیر در سنین میان سالی و کهنسالی و در برخی مواقع دوران جوانی شده است. دانشمندان می گویند که قدرت مغز انسان از دهه سوم زندگی به بعد شروع به پیر شدن ممکن می کند، اما خبر خوب اینجاست که می توان با برخی راهکارها حتی تا دوران پیری مغزی فعال و جوان داشت. انجام معماها، تست ها، پازل های هوش و بازی های فکری می توانند مغز را به فعالیت واداشته و سلامتی آن را تضمین کند. در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص شما می توانید علاوه بر سرگرمی و وادار کردن مغزتان به فعالیت، میزان هوش و حتی دقت خود را محک بزنید.

شاید خوشتان بیاید: تست قدرت بینایی: پلنگ مخفی که در حال دید زدن شماست، کجاست!؟

سوالات هوش تصویری

مهم نیست که دانش عمومی شما چقدر شگفت انگیز است. آیا می دانید IQ تصویری شما تا کجاست؟ ضریب هوش تصویری شما با ارزیابی حافظه، منطق، تشخیص فضایی و مهارت های استدلال شما محاسبه می شود. سوالات بر اساس معماهای تصویری است. میانگین مقیاس ضریب هوشی بصری بین 85 تا 115 است – آیا شما یکی از 5 درصدی هستید که نمره بالاتر از 115 را در سوالات هوش کسب مب کنند. خود را محک بزنید.

شاید بپسندید: تنها افراد دارای ضریب هوشی بالا، قادر به حل این معما هستند!

سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

بخش تفریح و سرگرمی چشمک تلاش دارد هر روز چند سوال هوش تصویری جالب و جذاب را برای شما آماده کند. شما می توانید با انجام این سوالات هوش در اوقات فراغت در عین سرگرمی، بخشی از خستگی های روزانه خود را رفع کنید. در این سوالات هوش، آنچه که مهم است تمرکز و دقت به صورت سوال و احیاناً تصاویر است. در واقع کلید حل سوالات هوش در دقت به عنوان خود سوال است. اگر آماده هستید می توانید به سوالات مراجعه کرد:

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:در تصویر ابتدا چی دیدی تا بگم چه شخصیتی داری!

سوال 1

سوال 1

در تصویر زیر زنی به همراه نوزداش را می بینید. در کنار زن سه مرد دیگر هم حضور دارند. یکی از مردان پدر نوزاد و همسر این خانم می باشد. به نشر شما کدامیک از این مردان می تواند پدر این نوازد باشد؟ چرا؟

بیشتر بخوانید: چقدرباهوشید؟ | با این سوالات هوش خود را محک بزنید!

سوال 2 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

سوال 2 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

شاید بپسندید: با این تست هوش مخ تان سوت می کشد! هر کدوم چه حساسیتی دارن؟

یک کارآگاه به هنگام تعقیب جنایتکار به خانه ای می رسد. صاحب خانه از کارآگاه دعوت کرد به آنجا برود.

کارآگاه از صاحب خانه می پرسد: “کسی اینجا آمده است؟”

مالک پاسخ داد: خیر و هیچ کس از خانه خارج نشده است.

کارآگاه پرسید: با خانواده ات زندگی می کنی؟

صاحب خانه پاسخ می دهد: گفت: نه من تنهام.

کارآگاه پرسید: «متشکرم. سیگار می‌خواهی؟»

مالک پاسخ داد: “نه، متشکرم! من سیگار نمی کشم.»

کارآگاه نتیجه می گیرد و می گوید: “من سه مدرک دارم که ثابت می کند شما دروغ می گویید.”

کارآگاه در اتاق متوجه چه چیزی شد؟

شاید خوشتان بیاید: تست بینایی: یوز پلنگ در کمین بزهای کوهی را در تصویر پیدا کنید!

سوال 3

سوال 3

در تصویر دو خانم و یک اقا دیده می شود که گویا همه آنها دارای مشکلات سلامت هستند. اما به نظر می رسد یکی از آنها مشکلی ندارد و فقط برای اینکه در سر کار حاضر نشود، ادعا کرده است که دچار مشکل سلامتی شده است. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر واقعا مشکلی ندارد؟

شاید خوشتان بیاید: آزمون خطای دید: چه کسی بر روی صندلی نشسته است؟

سوال 4 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

سوال 4 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

در تصویر خانمی را به همراه سگش در حال گردش در یک پارک مشاهده می کنید. همه چیز نرمال و عادی است و یک روز افتابی و پاک را شما در تصویر مشاهده می کنید. سوال ما مربوط به قدرت دقت و بینایی شما. ایا می دانید در کمتر از 10 ثانیه 5 شکل قلب را در تصویر پیدا کنید؟

شاید بپسندید: بازی فکری: آیا می توانید 5 کلمه پنهان شده در این تصویر را در عرض 10 ثانیه تشخیص دهید؟

سوال 5

تصویر سوال 5

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش: اگر ذهن تیزبینی دارید، صاحب بچه گربه را در معمای ویروسی پیدا خواهید کرد!

در گوشه ای از یک مزرعه، علفی جادویی رشد کرد. جادویی بودن این علف در این هست که این گیاه یا علف هر روز، مقدارش دو برابر می شود.اگر روز اول یک تکه علف باشد، در روز دوم 2 تکه خواهد بود. 10 روز طول می کشد تا چمن کل زمین را بپوشاند. چقدر طول می کشد تا نیمی از زمین را پوشش دهد؟

سوال 6

فردی ثرتمند در عصر جمعه به قتل رسید. 5 نفر دیگر در خانه او بودند: همسر آقای مقتول، آشپز شخصی او، یک خدمتکار آقا، یک خدمتکار خانم و یک باغبان. همه آنها به کارآگاه گفتند که آن شب چه کار می کردند:
همسر مقتول در هنگام قتل، نزدیک یک شومینه مشغول خواندن کتاب بود.آشپز مشغول درست کردن صبحانه بود. خدمتکار آقا در اتاق نشیمن به کارگران ساختمانی نکات لازم را گوشزد می کرد. خدمتکار خانم مشغول شستن ظرفها بود. باغبان در گلخانه مشغول آبیاری گیاهان بود. بلافاصله بعد از تمام صحبت ها، کارآگاه قاتل را دستگیر کرد. قاتل چه کسی بوده و کارآگاه چگونه جنایتکار را پیدا کرد؟

سوال 6

شاید بپسندید: با حل سوالات هوش تصویری، دقت و باهوشی خود را محک بزنید!

امیدوارم توانسته باشید به همه سوالات پاسخ داده باشید. اگر توانسته باشید در کمتر از یک دقیقه به همه سوالات پاسخ دهید، باید گفت که توانائیهای شناختی شما بالاست و همچنین دارای هوش بالایی هستید. اگر هنوز به هر دلیلی نتوانستید به پاسخ برسید به پایین صفحه و بخش پاسخ ها مراجعه کنید.

شاید خوشتان بیاید: در این مجسمه باستانی، ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید!؟

پاسخ 1

برای یافتن اینکه پدر این نوزاد کدام مرد است، طراح تنها یک نشانه قرار داده است و آن رنگ چشمان مرد شماره سه و نوزاد است. در اغلب موارد فرزندان به لجاظ ظاهر کاملا شبیه والدین خود هستند و رنگ چشم این نوزاد نیز شبیه پدرش است.

شاید خوشتان بیاید: تست شخصیت شناسی: کدام حیوان را ابتدا در تصویر تشخیص دادید!؟

پاسخ 2 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

پاسخ 2 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

اشیای موجود در خانه نشان می دهد که غیر از فرد، کس دیگری هم در منزل حضور داشته باشید. به تصویر و اشیا علامتگذاری شده دقت کنید. کارگاه از طریق این اشیا پی می برد که مرد کاملا دروغ می گفته است.

شاید خوشتان بیاید: سوالات هوش: میزان هوش خود را با این سوالات محک بزنید!

پاسخ 3

پاسخ سوالات هوش تصویری تصاویر خاص 2

به نظر می رسد که Rick دروغ می گوید. درست است که دستان او باندپیچی شده است، اما به نظر می رسد هیچ مشکلی برای دستان او پیش نیامده است. اگر دست او مشکلی داشت، قطعا او گوش را با دست سالم حمل کرده و وقتی در حیب خود می گذاشت در جیب همان طرفی می گذاشت که دستش می توانست. در تصویر گوشی همراه ریک در جیب سمت دست شکسته شده قرار داده شده است. پس ریک دروغ می گوید و مشکلی برای دستش پیش نیامده است.

شاید خوشتان بیاید: تست بینایی: اگر قدرت دید عالی داری،حیوانات مخفی را پیدا کنید!

پاسخ 4 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

سوالات هوش تصویری تصاویر خاص پاسخ 4

به تصویر دقت کنید. تمام قلب ها علامتگذاری شده اند.

شاید خوشتان بیاید: آزمون ذهن: قدرت تمرکز خود را با این آزمون جالب محک بزنید!

پاسخ سوال 5

پاسخ تصویر سوال 5

مقدار علف هر روز دو برابر می شود، بنابراین در روز نهم نصف مقدار روز دهم خواهد بود. بنابراین نیمی از زمین در روز نهم پوشانده می شود.

شاید بپسندید: آیا می توانید همسر گاوچران را پیدا کنید؟ 7 ثانیه فرصت دارید!

پاسخ سوال 6 در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص

قتل در عصر جمعه اتفاق افتاده بود. اما آشپز آنچنان ترسیده و نگران بوده که گفته در عصر مشغول آماده کردن صبحانه بوده است.

شاید بپسندید: تست: کدام نیمکت را برای نشستن در کلاس انتخاب می کنید!؟

لزوم توجه به سوالات هوش

بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … به یکی از بیماری های اصلی مغز تبدیل شده اند. محققان معتقدند که یک رژیم غذایی سالم به همراه ورزش جسمی و روحی می تواند، از بروز چنین آسیب هایی در انسان جلوگیری کند. پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند.شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید.

شاید بپسندید: این معمای ریاضی را حل کنید: فقط 5 درصد از کاربران موفق شدند!

سودوکو (به ژاپنی数独) جدول اعدادی است که یکی از بهترین تمرین‌های مغز و تقویت آی کیو است. دانشمندان می‌گویند :با حل سودوکو، مغز انسان ده سال جوان می‌شود. امروزه یکی از سرگرمی‌های رایج در کشورهای مختلف جهان به‌شمار می‌آید. امیدوارم از سوالات هوش امروز خوشتان آمده باشد. شما می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!

شاید خوشتان بیاید:

آزمون دقت ذهن: کدامیک از این سه زن یک ربات نیست؟

تست شخصیت:کدام زن در تصویر می‌خواهد چیزی را پنهان کند!؟

آزمون تمرکز: آیا می‌توانید جوجه تیغی پنهان تصویر را پیدا کنید؟

تست شخصیت شناسی ادراک: در ابتدا در این تصویر چه دیدید؟

آزمون ذهن:چهره مخفی در تصویر را پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا