;
تفریح و سرگرمی

اگه 3 تا تفاوت دو سگ زبل را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

آزمون شناخت تفاوت سگ زبل: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 3 تفاوت دو سگ زبل را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناخت تفاوت سگ زبل، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناخت تفاوت سگ زبل همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناخت تفاوت سگ زبل که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناخت تفاوت سگ زبل با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 18درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر سگ زبل را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناخت تفاوت سگ زبل و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:ریاضی ات خوب باشه در کمتر از 20 ثانیه، مجموع عددی اشیا را پیدا خواهی کرد!

آزمون شناخت تفاوت سگ زبل

باید آنچه که شما در آزمون شناخت تفاوت سگ زبل با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 7 ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر سگ زبل را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناخت تفاوت سگ زبل را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید:  قدرت پنهان خود را با انتخاب یکی از این گیاهان آپارتمانی شناسایی کنید!

آزمون شناخت تفاوت سگ زبل

شاید بپسندید: پرنسس های دیزنی وقتی متأهل شده و بچه دار می شوند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بهت بگم بهترین ویژگی ات چیه!؟

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: آزمون ریاضی خفن: با حرکت دادن 2 چوب کبریت، بین دو معادله تعادل ایجاد کن!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت سگ زبل

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر از سگ زبل را در آزمون شناخت تفاوت سگ زبل را در 7 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

آزمون شناخت تفاوت سگ زبل

 

 

.

.

 

 

شاید بپسندید: داستان شنیدنی داماد حاکم | داستان دزدی که با یک کار خوب، داماد حاکم شد!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت سگ زبل:تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که این زن چند تا بچه دارد!؟

شناخت تفاوت سگ زبل

امیدواریم از آزمون شناخت تفاوت سگ زبل استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قبل از اینکه گرگ بتونه گوسفندی را بخوره، سریع شناسایی اش کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست شخصیت : منظره پاییزی مورد علاقه‌ات کدومه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر دو بچه بازیگوش چیست!؟ | فقط یک نابغه متوجه می شود!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

داستان شنیدنی شیر مغرور و موش!

آیا می دانستید که نوع دست دادن افراد، شخصیت آنها را رو می کند!

 2 تفاوت تصویر پرنسس های دیزنی رو پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

فقط افرادی که دقت شون بالاست، 10 تفاوت تصویر مادر و فرزند را پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

دکمه بازگشت به بالا