;
تفریح و سرگرمی

تست تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 3 پیدا کنید!

تست قدرت دید با عدد 8: به تصویر نگاه کنید، عدد متفاوت را بین اعداد 3 پیدا کنید و چالش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این نوع چالش های تصویری که برای حل سریع آن نیاز به تمرکز بالا و قدرت بینایی خوب است، در فضای اینترنت بسیار پرطرفدار هستند. با تست قدرت دید با عدد 8، قدرت تمرکز و بینایی خود را به چالش بکشید. بخش سرگرمی چشمک هر روز با پازل های سرگرم کننده با شماست.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با عدد 8 همراه شوید.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر هدهد اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

تست قدرت دید با عدد 8

شبکه های اجتماعی امروزه فضایی برای سرگرمی شده اند. در این میان پازل های تصویری پرطرفدارترین نوع محتوا در میان شبکه های اجتماعی هستند.کسانی که می خواهند بعداظهر یک روز تعطیل سرگرم شوند، این تست می تواند به آنها کمک زیادی بکند. آیا برای حل این پازل آمادگی دارید؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تنها کافی است در عرض 5 ثانیه اعداد متفاوت را پیدا کنید. زمان محدود است، بنابراین باید این چالش را بسیار سریع حل کنید. اگر آماده هستید به تصویر تست قدرت دید با عدد 8 نگاه کنید.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از خوردنی هاست، اما کسی دوست ندارد بخورد!

تست قدرت دید با عدد 8

شاید بپسندید:سوال تصویری: اشتباه اصلی تصویر باغ وحش چیه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن اعداد 71 اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

 

 

 

.

شاید بپسندید: معمای ریاضی: آیا می توانید پاسخ عبارت آخر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ تست قدرت دید با عدد 8

امیدوارم که اعداد متفاوت را در میان اعداد 3 پیدا کرده باشید. این چالش واقعا می تواند تمرکز و بینایی شما را امتحان کند. عده کمی می توانند در کمتر از 5 ثانیه این پازل را حل کنند. امیدوارم شما جزو دسته ای باشید که در یک نگاه حرف مفقوده را پیدا کرده اید. اگر هنوز این حرف را نیافته اید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر فیل اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

.

.

 

.

 

 

شاید بپسندید:یکی از حیوانات فانتزی را انتخاب کن تا بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

هنوز هیچی؟ از جستجو و جست و جو خسته شده اید؟ نگران نباشید یا احساس بدی نداشته باشید. این کاملاً طبیعی است، زیرا حل این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. اگر جزو گروهی نبودید که موفق به انجام این چالش شده اند، نگران نباشید، از شما دعوت می کنیم راه حل را ببینید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگرچه حل آن ساده به نظر می رسد، اما باید به همه نشانه ها توجه کنید. بیش از یک کاربر در تلاش برای حل آن سردرد می گیرد. این عدد متفاوت در بین اعداد 3 در اینجا قرار داشته است. به تصویر زیر به دقت نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم پروانه با بقیه پروانه ها فرق داره!

جواب تست قدرت دید با عدد 8

امیدوارم از تست قدرت دید با عدد 8 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیکی داندانپزشک نیست!؟ | در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یکی از عناصر طبیعی را انتخاب کنید تا بفهمید که چه چیز به شما در زندگی انگیزه می دهد؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال ریاضی: حاصل عبارت 230-220÷2=؟ چند می شود!؟

 با پیدا کردن طوطی های بین درختان،اثبات کنید چشمانتان مثل عقاب تیزه و قویه!

 اولویت شما در زندگی چیست!؟ | یکی از تصاویر ماندالا را انتخاب کنید و پاسخ را دریابید!

ضرب المثل یک خشت هم بزار در دیگ|عروسی که نمی خواست مادر شوهرش بفهمد که چیزی بلد نیست!

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دو =

دکمه بازگشت به بالا