;
تفریح و سرگرمی

قدرت دید:در یک نگاه چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید؟

از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست. نجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت بینایی با گوزن با پیدا کردن چهار گوزن در میان جنگل می توان به بهترین شکل مغز  را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: سوالات هوش:سلول های مغز خود را با این سوالات هوش تقویت کنید!

تست قدرت بینایی با گوزن

این تصویر در جنگلی پوشیده از برف گرفته شده است. در این تصویر هر کسی می تواند یک گوزن را بلافاصله در تصویر شناسایی کند. اما اگر توانستید در یک دید تمام گوزن ها را شناسایی کنید، باید گفت که شما به تمام معنا تیز بین هستید! با مجله خبری چشمک همراه باشید.

در آزمونی که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 14 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه تمام گوزن ها را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست.

شاید بپسندید: اگر شیر کوهی در کمین گوزن را پیدا کنید،قدرت دیدت مثل عقابه!

تست قدرت بینایی با گوزن

شاید برایتان جالب باشد:زن می بینی یا مرد؟ بزرگترین مشکل شما چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با گوزن

گوزن های زیبای ما دقیقا در اینجا هستند. آنها به خوبی توانسته اند خود را در میان جنگل پنهان کنند. یکی از گوزن ها بدنش در تصویر دیده می شود.

شاید بپسندید: آزمون ذهن: چه چیز غیر عادی در تصویر می بینید؟

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: اگر گربه اخمو را در عرض 10 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبینی!

گوزن

گوزن به اعضای خانوادهٔ گوزنان (Cervidae) در راستهٔ جفت‌سمان گفته می‌شود. آن‌ها حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیون سال پیش از گاوسانان جدا شدند و اکنون حداقل ۹۰ گونه زنده از آن‌ها در نقاط مختلف دنیا زندگی می‌کنند. جنس نر تمام گونه‌های گوزن به جز گوزن آبی شاخ دارد اما در بیشتر گونه‌ها به جز گوزن شمالی جنس ماده شاخ ندارد. شاخ گوزن‌ها تفاوت مهمی با سایر جانوران شاخ‌دار مثل گاوسانان و کرگدن‌ها دارد. شاخ آن‌ها دائمی نیست و هر سال می‌افتد و به جایش شاخ جدیدی می‌روید.

تست قدرت بینایی با گوزن

اهمیت انجام این آزمون ها

انجام منظم این تمرین به ما کمک می کند تا فعالیت های مغزی خود را افزایش دهیم. افزایش عملکرد مغزی، می تواند در افزایش توانائیهای شناختی ما همچون دقت، تمرکز و بینایی تأثیر مستقیم دارند. این آزمون ها به ما کمک می کنند که جزئیات را بیشتر مورد توجه قرار دهیم. توجه به جزئیات بسیار مهم است. شما باید چشمان خود را برای یافتن تفاوت های کوچک در رنگ ها یا اشکال آموزش دهید که به شما در تکمیل تصویر کمک می کند. به این ترتیب در بلند مدت، شما جزئی بین، متمرکزتر و دقیق تر خواهید شد.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

امیدوارم از سوالات هوشتصویری امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون تمرکز: چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

تست شخصیت شناسی: درونگرا هستید یا برونگرا!

8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

تست بینایی: آیا یوز پلنگ در کمین آهوها را در تصویر می بینید!

چند سوال هوش جالب که فقط باهوشا قادر به پاسخ آن هستند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا