;
تفریح و سرگرمی

اگه میخای بدونی نقطه ضعف ات چیه کافیه بگی که کدوم یکی از این سه تا جوون به سن قانونی نرسیدن!

تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن: یکی دیگر از تصاویر معمایی را مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته است. شما با تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن می توانید خود را بهتر بشناسید. تنها چیزی که از شما خواسته می شود، شناسایی فردی است که زیر سن قانونی قرار دارد. با دقت به تصویر آزمون شناسایی فرد زیر سن دقت کنید. با مجله خبری چشمک و اهل فان و تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن همراه باشید.

سن قانونی آستانه بزرگسالی است که در قانون به رسمیت شناخته شده یا اعلام شده‌است. این لحظه‌ای است که افراد به کمال رشد جسمانی و ذهنی خود می‌رسند کنترل قانونی اقدامات و تصمیمات خود را به دست می‌گیرند و بدین ترتیب کنترل و مسئولیت‌های قانونی والدین یا سرپرست آنها بر سر آنها خاتمه می‌یابد. اکثر کشورها سن قانونی را ۱۸ سال تمام(۱٧سال و ۱۲ماه) تعیین می‌کنند.

شاید بپسندید: معمای شناسایی دزد الماس گالری: اگه تیزی، بگو الماس رو کی دزدیده!؟

تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن

تصویری را که به شما ارائه خواهیم داد با دقت مشاهده کنید و بسته به انتخابی که می کنید، می توانید بیشتر با شخصیت خود آشنا شوید. نتایج واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد!

تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن بهترین گزینه سرگرمی است که در شبکه های اجتماعی یافت می شود، همچنین داده های شگفت انگیزی را به هر کسی که جرات حل آنها را دارد ارائه می دهد. آیا جرات دارید بیشتر در مورد خودتان بدانید؟ پس تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن را از دست ندهید.

در ادامه تصویری را ارائه خواهیم داد که در آن چهار نفر، یک پلیس و سه جوان را خواهید دید. حالا از خود می‌پرسید که تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن درباره چیست؟خب، خیلی ساده، فقط باید پاسخ دهید: فرد زیر سن قانونی کیست؟

یک گزینه را انتخاب کنید و درباره خودتان بیشتر بدانید. به یاد داشته باشید که انتخاب شما باید به شدت دقیق باشید، بنابراین زمان زیادی برای تصمیم گیری صرف نکنید. بعداً نتیجه تست شخصیت را به اشتراک خواهیم گذاشت تا بدانید بزرگترین نقطه ضعف شما چیست. اماده اید؟ بیائید شروع کنیم!

شاید بپسندید: حکایت کشک چی؟ پشم چی؟

تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن

احتمالاً بپسندید: کدوم ماسک ونیزی را می پسندی!؟ | یکی را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب پیشرفت‌ات میشه!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با هوشا و زرنگا رمزگشایی کنند: به جای علامت سوال، چه حرفی باید باشه!؟

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: چه قدر منعطف و صبور هستی!؟یکی از منظره های غروب را انتخاب تا متوجه شوید!

پاسخ تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن

با توجه به نوع انتخاب خود در تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن ببینید که بزرگترین نقطه ضعف شما چیست!؟

شاید بپسندید: مادر نوزاد کدومیکی از این دو تا زن هست!؟ اگه بتونی تو 5 ثانیه جواب رو پیدا کنی آخر نابغه هایی!

تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن

.

.

.

.

باهوشا جواب بدن: کدومیکی از این دو تا زن ثروتمندتره!؟

گزینه الف

انتخاب الف در تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن: شما فردی هستید که وقتی سعی می‌کنید دروغ بگویید، همه چیز را از دست می‌دهید. بدون شک این «پاشنه آشیل» شماست، زیرا در مقابل دیگران بد به نظر می‌رسید، حتی اگر قصد شما آسیب رساندن به کسی نبوده باشد. لذا تلاش کنید کمتر حتی برای مصلحت دروغ بگوئید.

 فقط نوابغ تیزبین، 3 تفاوت تصویر گاو بامزه رو تو 8 ثانیه پیدا می کنند!

 

گزینه ب

برای رسیدن به آنچه می خواهید تردید نخواهید کرد. از سوی دیگر، برخی موقعیت ها شما را به راحتی عصبانی می کنند. اینکه به راحتی عصبانی می شوید، می تواند بزرگترین نقطه ضعف شما باشد.

احتمالاً بپسندید: خیلی تیزی، پس سریع بگو کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

گزینه ج

گزینه ج در تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن: شکی نیست که شما نسبت به همه چیزهایی که در اطراف شما اتفاق می افتد بسیار بی اطلاع هستید. لذا سعی کنید که بیشتر متوجه آنچه که در اطرافتان است بشوید. بزرگترین نقطه ضعف شما نیز همین موضوع است که آنقدر غرق در زندگی و مسائل خود می شوید که از اطراف خود بی خبر می شوید.

امیدوارم از پاسخ تست شخصیت با انتخاب فرد زیر سن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

 

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:بین تصویر بز بامزه چپ و راست 8 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون بکنی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت تابلوی پلیس: اگه تیز و زبلی، می تونی خیلی سریع 5 تفاوت رو تو تصویر پیدا کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: با یافتن پاسخ این معمای ریاضی در 10 ثانیه ثابت کنید که نابغه هستید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تو دوستی چه جور هستی!؟ | کافیه بگی اول تو تصویر چی دیدی تا نتیجه شگفت زده ات کنه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش ریاضی با چوب کبریت: اگه ریاضی‌ات خوبه با حرکت دادن 2 چوب کبریت معادله صحیح درست کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را تست کنید و بگوئید به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: تیزبین و دقیقی، پس باید بتونی 3 تفاوت مرغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

درباره خودت چی فکر می کنی،تحلیل گری یا خلاق!؟| این تستو از دست نده و بگو تو عکس چی دیدی!؟

اگه هوش کارآگاهی بالا داشته باشی در یک نگاه می تونی دزد را شناسایی کنی!؟

دو مسافر متروی تهران چرا معروف شده اند؟

اگر نابغه ریاضی هستی با حرکت دادن یه چوب کبریت یه معادله صحیح ریاضی بدست بیار!

همین که تو تصویر نگاه کردی چی دیدی، برو تفسیرش رو بخون! | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا