;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی: یوز پلنگ در کمین بزهای کوهی را در تصویر پیدا کنید!

استتار، که به آن رنگ‌آمیزی مرموز نیز می‌گویند، یک مکانیسم یا تاکتیک دفاعی است که موجودات زنده از آن برای پنهان کردن خود استفاده می‌کنند و خود را با محیط اطراف خود ترکیب می کنند. شما کافی است برای مدتی در طبیعت حضور داشته باشید و خود از نزدیک متوجه استتارهای گوناگون حیوانات، پرندگان و حشرات شوید. این مسئله باعث شده است تا برخی افراد که متوجه استتار این موجودات شوند، از آنها عکسبرداری کرده و در فضای اینترنت منتشر کنند. این تصاویر به خوبی می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند. در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده شما می توانید قدرت بینایی خود را محک بزنید.

بیشتر بخوانید: آزمون خطای دید: چه کسی بر روی صندلی نشسته است؟

تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

عوامل محیطی و رفتاری باعث می‌شوند گونه‌های جانوری، طیف وسیعی از تاکتیک‌های استتار را به کار گیرند. برخی از این تاکتیک‌ها، مانند تطبیق با اطراف و پس‌زمینه بسیار کارایی دارند و طعمه، شکارچی و یا دشمن نمی تواند به راحتی آنها را شناسایی کند. در مطلب امروز نیز چند تصویر مختلف از گونه های مختلف جانوری را برای شما تهیه کرده ایم. این گونه های به خوبی توانسته اند خود را با محیط تطبیق دهند. اما آیا شما می توانید آنها را علیرغم استتار در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید؟

اگر قادر به شناسایی این گونه ها در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده باشید، باید بسیار به قدرت ذهن، تمرکز و حتی دید خود افتخار کنید. اگر آماده هستید به ترتیب به تصویر نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: در این مجسمه باستانی، ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید!؟

تصویر شماره 1

یوز پلنگ در حال رصد طعمه های خود است و او آنقدر خود را با محیط پیرامون، خود را ترکیب کرده که بزهای کوهی متوجه دیدن او نشده اند. آیا شما توانستید این یوزپلنگ را شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید جالب باشد برایتان:سوالات هوش: میزان هوش خود را با این سوالات محک بزنید!

تصویر شماره اول

شاید بپسندید: تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ 1 در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

برای دیدن پاسخ کافیاست به تصویر زیر دقت کنید. یوز پلنگ به خوبی خود را با صخره اطراف ترکیب کرده است و بزهای کوهی متوجه وی نشده اند. یوز پلنگ مترصد فرصت مناسب برای جمله و شکار طعمه خود است.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش: مرد چطور فهمید زنش مرده است؟؟

تصویر شماره 1 تست قدرت بینایی

یوز پلنگ در اینجا کمین کرده و تا لحظاتی دیگر به سوی طعمه خود حمله ور خواهد شد. عکاس هندی از تک تک لحظات کمین تا لحظه این پلنگ را به تصویر کشیده است. ما سه عکس از این کمین و حمله که در نهایت به شکست منجر شد را برایتان در این جا به اشتراک خواهیم گذاشت.

کمین تا شکست پلنگ در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

تصویر اول

شاید بپسندید: تست شخصیت: این تصویر به شما می‌گوید بقیه شما را چگونه درک می کنند

حيوانات استتار شده 01

تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

برای اینکه هر چه بیشتر با کارایی استتار و نیز تمرین مغز خود، دو تصویر دیگر نیز برای شما آماده کرده ایم. به این تصاویر نیز توجه کنید.

بیشتر بخوانید: تست بینایی: اگر قدرت دید عالی داری،حیوانات مخفی را پیدا کنید!

تصویر شماره 2

گربه ها موجوداتی هستند که علاقه زیادی به بازیگوشی و پنهان شدن در خانه و محیط و بیرون دارند. احتمالا آنها از اینکه کسی به دنبال آنها، هر جایی را جستجو کند، خوشحال هستند. در تصویر زیر نیز میان کنده های چوب گربه ای حضور دارد. آیا می توانید این گربه را در عرض 5 ثانیه شناسایی کنید. اگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید..

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن: قدرت تمرکز خود را با این آزمون جالب محک بزنید!

تست قدرت بینایی

شاید بپسندید: آیا می توانید همسر گاوچران را پیدا کنید؟ 7 ثانیه فرصت دارید!

.

.

.

.

.

.

پاسخ 2 در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

امیدواریم شما توانسته باشید این گربه زیبا و بازیگوش را پیدا کرده باشید. اگر هنوز پیدا نکردید نگران نباشید، این تنها یک آزمون و تمرین برای افزایش عملکرد مغز شماست و شما با انجام این چالش ها و معماها، خواهید ت.وانست که توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. گربه دقیقا در این جا حضور دارد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت:کدام زن در تصویر می‌خواهد چیزی را پنهان کند!؟

تصویر شماره 3

در جنگلی که پوشیده از برگ های زرد درختان است، ماری در حال گردش است. این مار به دنبال شکار است و برای اینکه طعمه ها نتوانند او را شناسایی کنند، خود را کاملا با محیط پیرامون خود ترکیب کرده است. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کرده و این مار را شناسایی کنید.

شاید جالب باشد: آزمون تمرکز: آیا می‌توانید جوجه تیغی پنهان تصویر را پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: این تصویر به شما می‌گوید بقیه شما را چگونه درک می کنند

پاسخ 3 در تست بینایی

احتمالا خیلی از شما نتوانستید این مار را شناسایی کنید. چون شناسایی این مار بسیار مشکل است و تنها 3 درصد از افراد می توانند این مار را در تصویر شناسایی کنند. اگر شما هم جزو 97 درصد هستید به تصویر پایین نگاه کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن:چهره مخفی در تصویر را پیدا کنید

تصویر شماره 4 در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

در تصویر ذیل نیز یک یوز پلنگ خود را دبا محیط اطراف ترکیب کرده است تا بتواند هر چه بیشتر به طعمه نزدیکتر شود. قطعا این تصویر از فاصله بسیار نزدیک از این پلنگ گرفته شده است و شما باید بتوانید در یک نگاه آن را شناسایی کنید. پلنگ کجاست؟

شاید بپسندید: فقط کسایی که چشمای عقابی دارند، زیر ده ثانیه گربه را پیدا می‌کنند!

تصویر پنجم

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری: آیا می توانید 5 کلمه پنهان شده در این تصویر را در عرض 10 ثانیه تشخیص دهید؟

تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

شاید بپسندید: تنها افراد دارای ضریب هوشی بالا، قادر به حل این معما هستند!

پلنگ برفی

پلنگ برفی (نام علمیPanthera uncia) یک گونه از گربه‌های بزرگ است که در کوه‌های مرتفع آسیای مرکزی و جنوب آسیا زندگی می‌کند. بر اساس فهرست سرخ گونه‌های در معرض خطر، این جانور، یک گونه آسیب‌پذیر است. تخمین زده می‌شود که تنها ۱۰/۰۰۰ پلنگ برفی بالغ در دنیا باقی مانده‌است و تعداد آن‌ها به‌دلایلی از جمله شکار و تخریب زیستگاه، رو به کاهش است.

شاید بپسندید: این معمای ریاضی را حل کنید: فقط 5 درصد از کاربران موفق شدند!

پلنگ برفی

شاید بپسندید: با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

تصویر شماره 5 در تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده

در این تصویر شما باید بتوانید بز کوهی را شناساییی کنید.

شاید بپسندید: اگر فکر می‌کنی تیزبین‌ هستی،آهو را در تصویر پیدا کن!

تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده 41

اگرنتوانستید این بز کوهی را پیدا کنید به تصویر پایین تر مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر ذهن تیزبینی دارید، صاحب بچه گربه را در معمای ویروسی پیدا خواهید کرد!

پاسخ تست قدرت بینایی 41

چرا حیوانات استتار می کنند؟

حیوانات به دلایل مختلف استتار می کنند. برخی برای محافظت از خود در برابر شکارچیان این کار را انجام می دهند. برخی آن را انتخاب می کنند تا در هنگام شکار از آن به نفع خود استفاده کنند. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، استتار به عنوان یک مزیت اضافی برای برخی گونه ها عمل می کند که از بدو تولد آن را دریافت می کنند. مانند افتاب پرست ها و … سایرین که این ویژگی خاص را ندارند، طبیعت همیشه برای کمک کردن در کنار آنهاست.

شاید بپسندید: تست حیوانات درهم: اولین چیزی که می بینی چیه؟ شوکه خواهید شد!

استتار انسان در طبیعت

انسان نیز به عنوان یک موجود زنده از ایده های استتار حیوانات الگو گرفته و برای دفاع و یا حتی نفوذ در برابر دشمنن از استتار استفاده می کند. در تصویر زیر شما یک شکارچی را می بینید که تلاش کرده است خود را با محیط اطراف هماهنگ کند.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت آزاردهنده‌ای که در عرض 1 ثانیه می‌گوید حیله گری یا نه!تست قدرت بینایی با حیوانات استتار شده 

شاید بپسندید: عجیب ترین قوانین کار در کشورهای مختلف را بدانید

لزوم توجه به این تست ها

عدم فعالیت جسمی و فکری در عصر حاضر به بزرگترین مشکل بشر تبدیل شده است. راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد.شما می توانید با پرداختن به سوالات هوش، معماها، تصاویر پرسشی و … مغز خود را به فعالیت وادار کنید. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید.

امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

دستان خود را چگونه به یکدیگر قلاب می کنید!

نوشته های مشابه

12 دیدگاه

    1. خوشحالیم که توانسته ایم لحظه ای شما را هر چند کوتاه سرگرم نمائیم. سپاس از همراهی شما دوست گرامی

  1. در تصویر اول مشخص نیست چه گربه سانی در کمین هست. ولی قطعا یوز پلنگ نخواهد بود. چون اولا یوزپلنگ جثه کوچکی دارد و یک یوزپلنگ به تنهایی قادر به گرفتن بز کوهی نیست. ثانیه یوزپلنگ از سرعت در شکار بهره میبرد نه کمین لطفا در هنگام کپی مطالب بیشتر دقت کنید

    1. سپاس از همراهی شما دوست عزیز.
      در تصویر پایین تر مشخص است که موجود کمین کرده یوزپلنگ برفی است. یوز پلنگ ها اگر چه سرعت بالایی دارند، اما برای رسیدن به نتیجه بهتر، از گزینه کمین کردن در کنار سرعت خود استفاده می کنند. یوز پلنگ اگر نتواند در چند حمله موجودی را شکار کند بدلیل اینکه انرژی زیادی مصرف می کند موقع دویدن، ممکن است پس از آن جان خود را از دست بدهد. لذا برای رسیدن به نتیجه، از گزینه کمین کردن هم به خوبی استفاده می کند. سپاس از شما به خاطر توجه به این مطلب. همواره منتظر نقطه نظرات و دیدگاههای شما هستیم دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا