;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت: همه یک بازی فکری خوب را دوست دارند و هیچ چیز سرگرم کننده تر از یک تصویر متفاوت نیست. اما آیا می‌دانستید که دانشمندان توانستند بخش مهمی از مغز سمت راست را شناسایی کنند که هنگام حل سوالات هوش فعال می شود. بسیاری از مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

مغز نیز درست مانند هر ماهیچه دیگری در بدن، اگر از آن استفاده نشود، دچار ضعف می شود. در آزمون شناسایی طاووس متفاوت شما اگر بتوانید طاووس متفاوت را در 5 ثانیه تشخیص دهید، دارای تمرکز عالی و دقت نمره 20 هستید! با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت همراه باشید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کدامیک از این سه زن، همسر مرد بیمار است!؟

آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت

امروز در مجله خبری چشمک یک پازل تصویری عالی داریم. در آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت، مغز شما به سختی مورد آزمایش قرار می گیرد. برای انجام این کار، زمان سنجی آماده کنید. انجام این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارد. آزمون شناسایی طاووس متفاوت مطمئناً به شدت مغز شما را به چالش کشیده و سبب افزایش دقت، تمرکز و بینایی شما می شود. آگر آماده هستید به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید بفهمید که کدام طاووس با بقیه طاووس ها متفاوت است؟ اگر آماده هستید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید!

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: فقط 10 درصد افراد عینک ها را بین قیچی ها پیدا می کنند!

آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت

بیشتر بخوانید: اگه چشمای تیز مثل عقاب داشته باشی در یک نگاه گربه را بین جغدها پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: مرد فقیر خیالباف و کوزه روغن | حکایت مرد فقیری که یک کوزه روغن داشت و هزار آرزو !

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت

چالش بالا یا آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت واقعا ساده به نظر می رسد. اما واقعا انجام این تست به آسانی نیست. تنها 1 درصد افراد که از قدرت دید و تمرکز عالی برخوردار هستند می توانند در 5 ثانیه طاووس متفاوت را شناسایی کنند.

شاید کمی گیج شده اید. از این گذشته هر سه طاووس بامزه همگی یکسان به نظر می رسند. همه آنها یک رنگ هستند. هر سه آنها دارای یبدنی و بالاهای سبز و گردن آبی هستند.بنابراین در این قسمت هیچ تفاوتی وجود ندارد. همه چیز در بالا بسیار شبیه به نظر می رسد. این پرندگان همگی دارای منقار یکسان به همراه لبخندی دوست داشتنی هستند. بنابراین تفاوت در کجاست!؟ 5 ثانیه شما به پایان رسیده است. اگر خسته شده اید می توانید در پایین به پاسخ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: با دلیل بگوئید که کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره بچه کودکستانی را بدزده!؟

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت: به طاووس ها خوب دقت کردید؟ اشتباه نکنید چشم هایشان همگی شبیه هم هست. می توانید از 5 ثانیه فرصت دوم خود هم استفاده کنید و سپس به تصویر پاسخ مراجعه کنید. مطمئناً تنها تیزبین ها و افراد با دقت بالا می توانند این طاووس را پیدا کنند. بله کاملا مشخص است که طاووس وسطی با دو طاووس دیگر متفاوت است. به این تصویر دقت کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری با شناسایی طاووس متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید:  با دلیل بگوئید که کودک ربا در کدام تصویر قرار دارد!؟

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر قرار عاشقانه دارد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدومیک از افراد تصویر دروغگوست!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر پیرمرد را پیدا کنید!

یکی از عناصر طبیعی را انتخاب کنید تا بفهمید که چه چیز به شما در زندگی انگیزه می دهد؟

باهوشا بگن: کدومیکی دزده، کدوم صاحب خونه!؟

 محسن تمام اعداد از 300 تا 400 را روی یک کاغذ نوشت | او رقم 3 را چند بار نوشته است!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا