;
تفریح و سرگرمی

یکی از درخت ها که بیشتر به چشمت اومد را انتخاب کن تا بگم واقعا چه جور آدمی هستی!؟

تست شخصیت براساس درختان فانتزی: روانشناسان معتقدند که هر یک از این درختان می توانند ویژگی غالب شخصیتی افراد را روشن کنند. اساساً تست های شخصیت شناسی تصویری ساخته شدند که بدون کاغذ و قلم، ضمیر ناخودآگاه آدمی را مورد شناسایی قرار دهند. انتخاب ها و رفتارهای آنی، براساس ضمیر ناخودآگاه آدمی صورت می گیرد. تست شخصیت براساس درختان فانتزی با شماست برای شناخت بهترتان. با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر پدر و نوزاد: فقط تیزبین‌ها در یک نگاه اشکال خطرناک تصویر را پیدا می‌کنند!

تست شخصیت براساس درختان فانتزی

قابل انکار نیست که تأثیر تکنولوژی بر زندگی امروز ما بسیار بوده است. به طوری که ما امروز در حال از دست دادن ارتباط خود با دنیای طبیعی پیرامون هود هستیم. در گذشته تفریح و سرگرمی کودکان در کوچه و خیابان و کوه و دشت بود، اما امروزه پای تلویزیون و کامپیوتر و بازی های کامپیوتری.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

تحقیقات نشان داده است که گذراندن وقت در طبیعت برای بهبود سلامت، شادی و وصعیت روحی و روانی ما عالی است. ما ارتباط قوی با حیوانات و گیاهان داریم. روانشناسان از این ارتباط برای کشف بخش های پنهان شخصیت ما استفاده کرده اند. به درختان بالا نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر به سمت آن کشیده شده اید. سپس به تفاسیر هر یک از درختان در تست شخصیت براساس درختان فانتزی مراجعه کنید. ببینید که در مورد شخصیت شما چه اطلاعاتی را ارائه می دهد.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی نابغه ای، پس بگو کدوم یکی از این دو تا مرد، شوهر این زن هست!؟

تست شخصیت براساس درختان فانتزی

 

احتمالاً بپسندید:آزمون چه کسی پول را برداشته: اگه فکر می کنی باهوشی بگو،چه کسی پول را از کیف مامان برداشته!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نامزد واقعی: اگر باهوشی بگو، نامزد واقعی تام کدومیکی از زنای تصویر است!؟

.

.

.

.

.

قابل توجه باهوشا: کدومیکی از این معلمای شیطون، برای عکس، عینک و سبیل کشیده است!؟

درخت شماره 1

درخت شماره 1

 

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مرد مجرد:یه آدم نکته سنج، خیلی راحت میتونه مرد مجرد تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنه!

در صورت انتخاب درخت 1 در تست شخصیت براساس درختان فانتزی: این درخت به درخت رمانتیک معروف است.  افرادی که به این درخت کشیده می شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارند. آنها خوش بین هستند که معتقد به تعامل با جهان از محل عشق و مراقبه هستند.

چنین افرادی معتقدند که حیات واقعی از طریق عشق میسر می شود، لذا اغلب روابط جدی را بر مجرد بودن ترجیح می دهند. البته ناگفته نماند که این افراد ممکن است توسط عشق کور شوند و همین مسئله سبب می شود که دیگران از ایشان سواستفاده کنند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت زن نوزاد دار: اگه تو 3 ثانبه بگی کدومیک از این 3 تا زن یه نوزاد کوچیک داره، آخر نابغه هایی!

 

درخت شماره 2

درخت شماره 2

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی براساس تعداد اسب:بگو تو تصویر چند تا اسب دیدی تا بگم چقدر آدم منطقی هستی!؟

در صورتی که درخت 2 را در تست شخصیت براساس درختان فانتزی انتخاب کردید: این درخت را درخت خلاقیت نامیده اند. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند اساساً افراد خلاقی هستند. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها در زمینه هنری بسیار قوی هستند. مثلا در موسیقی و عرصه های دیگر هنر مثل گرافیک و نقاشی و خطاطی و ….

افرادی که در این دسته قرار می گیرند ممکن است از خلاقیت خود در مسیرهای دیگری مانند علم یا کارآفرینی نیز استفاده کنند. این افراد را باید علاقه به نوآوری داشت.  این افراد می توانند  راه حل های منحصر به فردی برای مشکلات ارائه دهند که ممکن است دیگران قادر به دیدن آن نباشند. و یا اصلاً به مغزشان خطور نکند.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت گربه ملوس:اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوت دو گربه ملوس رو پیدا کن!

درخت شماره 3

تست شخصیت براساس درختان فانتزی

آزمون شناخت زن باردار مراسم تولد:یکی از این خانمای تصویر تظاهر می‌کنه بارداره، کدومه!؟

انتخاب درخت 3 در تست شخصیت براساس درختان فانتزی: این درخت درخت پرورش نامیده می شود. افرادی که مجذوب این درخت شده و به سوی آن کشیده می شوند، افرادی دلسوز و حامی هستند که می توانند به خوبی در آینده نقش مادری یا پدری خود را ایفا کنند. به همین دلیل، آنها اغلب با کودکان یا حیوانات بسیار خوب هستند و خانواده آنها، خانواده ای شاد و دل زنده هستند. خانواده ای که نمی توانند غیبت یکدیگر را تحمل کنند.

این خصلت و ویژگی یعنی مهربانی و شفقت این افراد سبب گردیده که دوستان این افراد به دنبال شانه ای برای گریه کردن باشند. لذا به سوی این افراد متمایل می شوند. آنها نیز از این موضوع ناراحتی ندارند، در واقع آنها از ایفای نقش راهنما، روانشناس، پرستار یا مراقب لذت می برند.

احتمالاً بپسندید: آزمون پیدا کردن زن متظاهر: نکته سنجی‌ات را با شناسایی زنی که تظاهر به ثروتمندی می‌کند، اثبات کن!

 درخت شماره 4

تست شخصیت براساس درختان فانتزی

شاید بپسندید: فکر می کنی متخصص تو شناخت آدمایی، پس بگو که کدوم زن داره آماده میشه برا دعوا کردن!؟

انتخاب درخت 4 در تست شخصیت براساس درختان فانتزی: این درخت، درخت صداقت نامیده می شود. افرادی که به این درخت کشیده می شوند، هرگز از بیان نظر خود نمی ترسند. در واقع هیچگاه حقیقت را فدای مصلحت نمی کنند، حتی اگر به ضرر آنها تمام شود. آن‌ها افراد ساده‌ای هستند که بازی نمی‌کنند، بلکه دوست دارند سریع به اصل مطلب برسند.

دوستان این افراد می دانند که می توانند کاملاً روی نظرات صادقانه آنها حساب کرد، حتی اگر آن چیزی نباشد که دوستانشان دوست نداشته باشند، بشنوند. این افراد ممکن است گاهی به اشتباه افراد بی ادبی خطاب شوند، چرا که به اسانی واقعیت ها را بر زبان می آورند. اما این مسئله اشتباه است. این افراد فقط دوست دارند، همه چیز را آن طور که هست بیان کنند، بدون کم و کاست.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص زن ثروتمند: فقط باهوشا در یک نگاه زن ثروتمند تصویر را پیدا می کنند!؟

درخت شماره 5

درخت شماره 5

در صورت انتخاب درخت 5 در تست شخصیت براساس درختان فانتزی: این درخت، درخت انرژی است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند سطح انرژی بالایی دارند. آنها کاملاً پرحرف و اجتماعی هستند و از انجام مجموعه ای از فعالیت ها لذت می برند. لذا طبیعی است در انواع انجمن و گروههای مختلف عضو باشند.

معمولاً این اشخاص را نمی‌بینید که ساکت باشند. مثلا نمی بینید که با دوستان خود دور هم نشسته باشند و این افراد هیچ کاری انجام ندهند. این افراد ترجیح می دهند فعال باشند، چه این فعالیت به نوعی فعالیت بدنی باشد و یا فعالیت ذهنی. در هر صورت آنان بدنبال همنشین پیدا کردن و صحبت کردن هستند.

شاید بپسندید: اگر بتونی تو 3 ثانیه زن جنایتکار را پیدا کنی، قابلیت این رو داری که توسط FBI استخدام بشی!

درخت شماره 6

درخت شماره 6

انتخاب درخت 6 در تست شخصیت براساس درختان فانتزی: درخت معروف به درخت تمایلات عجیب و غریب است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند، تمایل زیادی به بازیگوشی دارند. آنها حس کودکانه ای نسبت به خود و درون دارند که مردم به سمت آن جذب می شوند.

آنها با هیبت و شگفتی به دنیا نگاه می کنند و بسیاری از مردم این را دوست داشتنی می دانند. با این حال، تمایلات عجیب و غریب آنها گاهی اوقات آنها را به سمت ساده بودن سوق می دهد. از سوی دیگر حس اعتماد به نفس کاذبی در آنها ایجاد می کند که می تواند بسیار مخرب باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون حل معمای هواپیما:چرا مرد، همسرش را با اینکه دوست داره به بیرون هواپیما پرت کرده

درخت شماره 7

درخت شماره 7

این درخت در تست شخصیت براساس درختان فانتزی، درخت اعتماد نامیده می شود. تقریبا همیشه می توان روی افرادی که این درخت را انتخاب می کنند حساب کرد. آنها افرادی هستند که به قول خود وفادار می مانند و می توان به آنها اعتماد کرد، چون این افراد حتما به تعهدات خود پایبند هستند. فراتر از آن، آنها همچنین اغلب خوشحال هستند که فراتر از آنچه از آنها انتظار هست، عمل کنند. این افراد عاشق کمک به دیگران هستند.

آنها بدشان نمی‌آید که برای کسی که به او اهمیت می‌دهند، یا حتی برای کسی که ممکن است او  را خوب نشناسند، تلاش بیشتری کند. به این ترتیب این افراد در ایجاد و حفظ روابط دوستانه و صمیمانه خوب هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن زندانی در شرف ازدواج:کدام زندانی زن قبل از رندانی شدن تصمیم داشت ازدواج کند!؟

درخت شماره 8

تست شخصیت براساس درختان فانتزی

این درخت در تست شخصیت براساس درختان فانتزی واقعا منحصر به فرد است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند مطمئناً ترسی از برجسته شدن در میان جمعیت ندارند. آنها کسی نیستند که روندها را دنبال کنند یا تسلیم فشار همسالان شوند.

درعوض، آنها بدون توجه به اینکه دیگران چه فکری می کنند، بر اساس قوانین خود زندگی می کنند. آنها از منحصربه‌فرد بودن هم از نظر فکر و هم در ظاهر لذت می‌برند و همیشه در برخورد با افراد دیگر و همچنین تجربیات خود اصیل و واقعی هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مجرم فراری؛ آیا میتونی بگب کدوم فرد یک مجرم فراری است!؟

درخت شماره 9

تست شخصیت براساس درختان فانتزی

این درخت در تست شخصیت براساس درختان فانتزی به نام درخت صبر معرفی شده است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند اغلب موجوداتی صبور هستند. آنها اجازه نمی دهند موقعیت ها یا افراد به آنها برسد، بلکه با جریان زندگی پیش می روند.آنها متوجه می شوند که هر چیزی زمانی و مکانی دارد و بنابراین با احساس آرامش به موقعیت های سخت نزدیک می شوند. شکست دادن افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند بسیار نیرو و توان می خواهد. زیرا آنها با سهولت در هر موقعیتی می دانند چگونه برخورد کنند.

احتمالاً بپسندید:معمای تصویری کودکان شیطون: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

همکاران ما تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها در بخش تفریح و سرگرمی مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی؛ آیا می تونید چهره زن را تو این تصویر پیدا کنید؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید:آیا جزو 17 درصد افراد تیزبین هستی که خیلی راحت در 4 ثانیه عدد چهار را پیدا می کنند!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس شکل ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند.

احتمالاً بپسندید: مسیرت برای پیاده روی رو از میون تصاویر انتخاب کن، تا بگم چه چیزایی تو زندگی برات خیلی مهمه!

ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آخر کارآگاها هستی اگه تو یه نگاه بفهی کدوم بچه، عامل مرگ زن تصویر هست!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مادر کودک در حال بازی: نکته سنجا بگن کدوم خانمه مادر بچه است!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اجتمالاً بپسندید: زنه حقیقتو میگه یا آقاهه!؟ | آیا مرده بی خود زنه رو متهم به خیانت می کنه!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا و تیزبینا، تو یه نگاه اشکال عکس این خانمه رو پیدا می کنند!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: چند گردشگر در این تصویر حضور دارند!؟ضریب هوشی بالای خود را با سوالات آزمون اثبات کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:یکی از اشکال هندسی که توجه ات رو جلب کرده انتخاب کن تا بگم واقعا برای شاد بودن چی لازم داری!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زنی که مدتها زندان بوده:با توجه به تصویر کدومیک از این دختر خانما مدت زیادی زندان بوده!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد در پارک: با پیدا کردن مادر نوزاد ثابت کنید که در حل معماهای تصویری نابغه اید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: هوش کارآگاهیت رو با پیدا کردن کسی که تصمیم به کودک ربایی دارد، محک بزن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر دست: فقط باهوشا، اشکال موجود در تصویر ساعت را در 3 ثانیه پیدا می‌کنند!

برایتان جالب خواهد بود

 

شناسایی اشکال جلسه امتحان: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی تو یه نگاه بگو اشکال تصویر چیه!؟

آزمون شناسایی تعداد فیل ها: تنها یه ذهن آروم و چشم عقابی میتونه تو 5 ثانیه تمام فیلا را پیدا کنه!

تست شخصیت براساس چشم: بگو کدوم چشم عجیب تره تا بگم دقیقا استعدادت چیه!؟

آزمون هوش شرلوک هلمز:اگه هوش کارآگاهی داری، سریع کسی رو که دعوا کرده شناسایی می کنی!

شناسایی زندانی در میان ربات ها: یک زندانی در میان دو ربات حضور دارد، کدامیکی است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا