;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی:پاندا را میان سگ ها پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با پاندا: آیا می توانید پاندای پنهان را در بین این سگ ها در 7 ثانیه تشخیص دهید. وقتی صحبت از تصاویر معمایی و بازی های فکری می شود، به نظر می رسد که این تصاویر توانسته است بخش قابل توجهی از اوقات فراغت کاربران اینترنت را پر کند. این تصاویر توانسته اند به خوبی ذهن وتمرکز و به طور کلی توانائیهای شناختی افراد را به چالش بکشد. در تست قدرت بینایی با پاندا شما با یافتن تصویر پاندا در میان سگ های می توانید قدرت بینایی و دقت خود را اثبات کنید.با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با پاندا همراه باشید.

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند. حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد. تست قدرت بینایی با پاندا یک گزینه خوب برای شناسایی توانائیهای شناختی شماست.

شاید بپسندید:تست هوش: با دلیل افسر پلیس را در کلاس شناسایی کنید!

تست قدرت بینایی با پاندا

تصویر مربوط به تست قدرت بینایی با پاندا در روزهای گذشته بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. این تصویر توانسته است به خوبی کاربران را گیج کند، به طوری که 70 درصد از کاربران توئیتر مدعی شدند که اساساً هیچ پاندایی در تصویر وجود ندارد. اما کاربران دیگری که نگاه تیزبین و دقت کافی داشته اند توانسته اند در زمان مشخص پاندای مخفی را شناسایی کنند.

تصاویری شبیه تصویر تست قدرت بینایی با پاندا هر روز در فضای اینترنت منتشر می شوند. این تصاویر در عین اینکه می تواند زمینه خوبی برای سرگرمی باشد، از سوی دیگر می تواند بر رشد و توسعه مهارتها و توانائیهای شناختی افراد تأثر بگذارد. کافی است به صورت مستمر این بازهای فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهید تا متوجه افزایش دقت و تمرکز خود شوید.

به باور محققان انجام منظم بازهای فکری، سوالات هوش و … می تواند سلامت مغز را تضمین کند. چرا که این بازی ها مغز را به فعالیت وادار می کند و افزایش فعالیت های مغزی می تواند از بروز بیماری های مربوط به مغز در کهنسالی جلوگیری نماید. اگر آماده هستید تصویر زیر را مشاهده کنید و تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه تصویر پاندای مخفی را در میان سگ ها شناسایی کنید!

شاید بپسندید: با پیدا کردن حلزون در 6 ثانیه اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت بینایی با پاندا

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل اهل بخیه هست!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داداش چوپان کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  اگر پلنگ خالدار را در تصویر پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

پاسخ تست قدرت بینایی با پاندا

احتمالا توانسته باشید بر چالش تصویری امروز غلبه کنید. اگر تاکنون نیز نتوانستید پاندا را پیدا کنید می توانید به تصویر علامتگذاری زیر مراجعه کنید.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالا بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو یه نگاه ساعت مشکل دار را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: گروه خونی ات چیه تا بگم واقعاً کی هستی!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با پاندا: سگ سمت راست را بررسی کنید تا پاندا را پیدا کنید. حالا می توانید آن را تشخیص دهید؟

شاید بپسندید:کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!؟ | در نگاه اول چی دیدی!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با پاندا

.

.

.

.

.

 

 

اکنون تصویر دوم را بررسی کنید و موش را شناسایی کنید.

شناسایی موش

.

.

.

.

.

.

.

شناسایی موش

امیدوارم از تست قدرت بینایی با پاندا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: ماهی کجاست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آیا ریسک پذیر هستی | چیزی که در تصویر توجه شما را جلب کرد آن را آشکار می کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دانش آموزی که داره تقلب می کنه رو شناسایی کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت دختر پادشاه و پسر فقیر | داستان شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه!

با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

تست هوش: کدومیکی از این دو نفر برای مرخصی یه روزه از زندان بیرون اومده!

حکایت حمالی که توسط همسرش حسودش رمال شد+قسمت پایانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا