;
تفریح و سرگرمی

تست بینایی منظره:فقط افراد جزئی‌بین، چهره مخفی را در 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

تست بینایی منظره: اگرچه امروزه امری عادی است، اما ایجاد یک چهره یا تصویر متمایز در مناظر طبیعی شاخصه هنر و نقاشی دوره رنسانس بود. در این تصاویر ترکیب دو تصویر در یکدیگر بود که گاه شناخت تصویر دوم به آسانی نیست. خالقان این آثار معتقد بودند که تنها افراد جزئی نگر قدر به شناسایی هر دو تصویر هستند. مجله خبری چشمک یکی از همین تصویر را با شما به اشتراک می گذارد. شما در تست بینایی منظره باید باید بتوانید بک چهره را در تصویر شناسایی کنید. تنها افراد جزئی نگر قادر به شناسایی چهره در 10 ثانیه هستند. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست بینایی پلنگ برفی:آیا می‌توانید پلنگ برفی را در 1 نگاه تشخیص دهید!؟

تست بینایی منظره

این تصویر تست بینایی منظره توسط یوهان مارتین ویل هنرمند آلمانی به تصویر کشیده شده است. وی این تصویر را در حوالی سال های 1750 میلادی خلق کرد و نقاشی وی ایده ای برای هنرمندان بعدی شد. اگر چالش های تصویری برای شما یک سرگرمی هستند، در این یادداشت با یکی از آنها مواجه می شوید که 90 درصد کاربران را شکست می دهد. اما آیا شما می توانید آن را حل کنید؟

شما در تصویر تست بینایی منظره باید بدنبال یک چهره باشید. اگر دقت نظر و توجه ات عالی باشد قطعاً در کمتر از 10 ثانیه می توانید این چهره را شناسایی کنید. چالش های تصویری راه ایده آلی برای آموزش چابکی تصویری و توجه شما در مدت زمان کوتاه است، آیا می توانید آن را در 10 ثانیه حل کنید؟ به تصویر ذیل نگاهی بیندازید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی:با یافتن تصویر متفاوت در7 ثانیه دقت و تیزبینی خود را اثبات کنید!

تست بینایی منظره

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: اگر اسب متفاوت را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید یعنی مغز فعالی دارید

.

.

.

پاسخ تست بینایی منظره

اگر تاکنون نتوانستید در تست بینایی منظره، چهره را پیدا کنید، بهتر است به بالا برگردید و عمیق تر به آسمان،کوه ها و خانه ها نگاه کنید. احتمالا با این راهنمایی چهره را شناسایی کرده باشید. آیا توانستید ببینید. اگر هنوز چهره را شناسایی نکرده اید به تصویر علامتگذاری ذیل نگاهی بیندازید.

شاید بپسندید: اگر 5 تفاوت دو تصویر را در 15 ثانیه شناسایی کنی،دقت و تمرکزت عالی است!

پاسخ تست

شاید بپسندید: کدام چشم را انتخاب می کنید؟ آیا شما فردی نگران هستید؟

آماده، بیایید به سراغ پاسخ معمای تصویری برویم: نقاش، چهره را درست در کوه های تصویر تعبیه کرده است. در تصویر ما چهره را مشخص کرده ایم.

اثری دیگر از یوهان مارتین ویل هنرمند آلمانی

تست بینایی منظره

شاید برایتان جالب باشد: با این تصویر میزان مهربانی ات را بسنج: از نظر بقیه مهربانی یا بدجنس؟!

اهمیت تست بینایی منظره و تست های مشابه

پازل ها و بازی های فکری، حافظه و استدلال کلی ما را بهبود می بخشد. بنابراین، نباید تعجب آور باشد که یکی از مزایای دیگر پازل ها این است که به افزایش IQ (ضریب هوشی) ما کمک می کنند. یکی از محققان دانشگاه میشیگان حتی دریافت که بزرگسالان پس از گذراندن 25 دقیقه در روز به بازی‌های پازل می‌توانند ضریب هوشی خود را چهار امتیاز افزایش دهند. به هر روی حتی اگر به افزایش ضریب هوشی خود اهمیتی نمی دهید، فعال نگه داشتن مغز با پازل می تواند به تاخیر در بروز علائم زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک کند.

شاید بپسندید: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

آیا این چالش تصویری را دوست داشتید؟ شاید برای شما خیلی راحت بود؟امیدوارم از تست قدرت بینایی و آزمون ذهن امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا