;
تفریح و سرگرمی

معمای هوش: کی بچه گربه رو دزدیده !؟

آزمون شناخت دزد بچه گربه: سوالات و معماهای تصویری در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار هستند.شما می توانید انواع و اقسام این بازی ها را در قالب سوالات هوش، معماهای تصویری، پازل ها، جدول ها، چالش های تصویری و … بارها و بارها در شبکه های اجتماعی ببینید. طرفداران و علاقمندان این بازی ها، روز به روز در حال افزایش هستند. این مسئله از دو جهت قابل بررسی است: این بازی ها سرگرم کننده هستند. همچنین می توانند در افزایش عملکرد مغز و در نهایت رشد مهارت های شناختی موثر هستند.

به باور بسیاری از محققین، ذهن و مغز نیز همچون جسم نیازمند فعالیت روزانه و مستمر برای حفظ سلامت خود می باشد. ورزش روزانه 30 دقیقه ای می تواند جسم ما را تا پایان عمر صحیح و سالم نگه دارد و مانع از بسیاری از مشکلات سلامت گردد. نوع زندگی امروز در کنار کاهش تحرکات جسمی، کاهش تحرکات فکری و مغزی را نیز به همراه داشته است. بسیاری از بیماری های مربوط به مغز بواسطه کاهش فعالیت های این عنصر مهم است. بازی های فکری شبیه مطلب آزمون شناخت دزد بچه گربه می توانند مغز را وادار به فعالیت کنند و حکم ورزش برای مغز دارند. البته زمان پاسخگویی به این معماها محدود هستند.

شاید بپسندید: تمرکزت نمره‌اش 20 باشه تعداد اورانگوتان ها را در 10 ثانیه شناسایی می کنی!

آزمون شناخت دزد بچه گربه

معماها و چالش های تصویری معمولا تلاش دارند در کنار قدرت منطق و تحلیل شما، توانائیهای شناختی شما را مورد آزمایش قرار دهند. در این قبیل معماهای تصویری معمولا از شما خواسته می شود تا چیزی که پنها شده است، یا مفقود شده است و … را پیدا کنید. برخی دیگر از معماها، تست های منطقی هستند که از شما می خواهند یک مشکل کارآگاهی را حل و تکمیل کنید. سوالی که در مطلب آزمون شناخت دزد بچه گربه هستید، از همین سنخ است.

در تصویر آزمون شناخت دزد بچه گربه، شما با یک صحنه پارک و چند نفرروبرو هستید. پارک در تصویر دیده می شود. سوالی که پرسیده می شود این است که چه کسی بچه گربه را دزدیده است.

به نظر شما چه کسی بچه گربه دزدیده است؟ با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در 5 ثانیه پاسخ را پیدا کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات تیز باشه سریع می فهمی کی پول رو برداشته!؟

آزمون شناخت دزد بچه گربه

شاید بپسندید: اگه پلنگ رو تو یک نگاه پیدا کردی چشات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

پاسخ آزمون شناخت دزد بچه گربه

آیا برای یافتن پاسخ آزمون شناخت دزد بچه گربه به نتیجه ای رسیدید!؟ آیا توانستید آزمون شناخت دزد بچه گربه را رمز گشایی نمائید؟ به زمان بیشتری احتیاج دارید؟ مشکلی نیست، می توانید 10 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید و سپس پاسخ خود را ارائه دهید. اگر به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به پائین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

احتنالاً بپسندید: شخصیت شناسی انگشتان دست: کدوم انگشت دستت بلندتره؟

.

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدام لیوان زودتر پر می شود!

پاسخ آزمون شناخت دزد بچه گربه: کودک سمت راستی یک گربه داخل لباس خود گذاسته است. اما گربه آرام است. به نظر می رسد گربه برای خود اوست که با این حرکت بچه عادت دارد. دخترک سمت چپ نیز درون پاکت یک گربه دارد، این گربه نیز آرام است و مشخص است که گربه خود اوست. زن وسطی گویا زیر شکم خود گربه ای را پنهان کرده است. گربه دست ها و پاهای این زن را چنگ زده و اثار خراش دیده می شود.

شاید بپسندید: یکی از گربه های سیاه را انتخاب کن تا بهت بگم رویاپردازی یا یک واقع گرا !؟

پاسخ آزمون شناخت دزد بچه گربه

امیدوارم از آزمون شناخت دزد بچه گربه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن بطری در زیر دریا اثبات کن که چشات تیزه!

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: چی باعث میشه به خود بنازی و مغرور بشی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت مرد بدبخت و بداقبال | داستان مردی که در بدشانسی مثل او نبود!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان جالب و شنیدنی راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان!

چند تفاوت میان دو تصویر سگ خالخالی می بینی!؟

فیلمی جالب از جوجه یک مینا که مصداق کامل این عبارت است: طرف به مفت خوری عادت کرده!

چیستان: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا