;
تفریح و سرگرمی

چشم عقابیا تو 8 ثانیه 3 تفاوت تصویر میکی ماوس را پیدا می کنند!

آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس: در بخش تفریح و سرگرمی چشمک آزمونی جدید برای سنجش توانایی های شناختی شما همچون دقت، تمرکز و بینایی شما منتشر شده است. شما برای رمزگشایی این آزمون نیز باید از تمام مهارت ها و ظرفیت های تصویری خود استفاده کنید تا بتوانید آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس را حل کنید. باید بدانید فقط 8 ثانیه فرصت دارید تا 3 تفاوت جدی که در دو تصویر ظاهراً یکسان تصویر میکی ماوس وجود دارد را کشف کنید.  با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس همراه باشید.

اکنون با یک آزمون جالب همراه شما هستیم. خوب. آیا برای دیدن تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس آماده هستید؟ با رمزگشایی این آزمون می توانید ثابت کنید که قدرت تمرکز و دقت فوق العاده ای دارید. ایا می توانید ثابت کنید که می توانید چالش زیر را در مدت زمان 8 ثانیه حل کنید؟ و به این ترتیب در انجام و رمزگشایی انواع سوالات و چالش های تصویر یک نابغه باشید. تعداد بسیار کمی موفق شده اند تا آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس را رمزگشایی کنند. پس اگر می خواهید خود را امتحان کنید آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس مجله خبری چشمک را از دست ندهید.

شاید بپسندید:اگه چشات تیزه مثل عقاب باشه تو یه نگاه چهره مخفی کشاورز را پیدا می کنی!

آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس

برای رمزگشایی تنها توصیه‌ای که می‌توانیم به شما بدهیم این است که همه عواملی که سبب حواس‌پرتی شما می شود را رفع کنید و تنها بر روی جزئیات تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس تمرکز کنید. به خاطر داشته باشید که برای یافتن تفاوت ها فقط 8 ثانیه فرصت خواهید داشت، اما باید بدانید در صورت عدم موفقیت می توانید از فرصت های بیشتری نیز استفاده کنید. بنابراین بار اول تسلیم نشوید و هر چند بار که می خواهید تلاش کنید.

منظره ای از تصویر میکی کاوس شخصیت معروف دیزنی را مشاهده می کنید. دو تصویر مشابه از یک میکی ماوس. در نگاه اول هر دو تصویر یکی هستند و هیچ تفاوتی در آنها دیده نمی شود. اما اگر خوب دقت کنید، 3 تفاوت ریز و جالب میان دو تصویر مشاهده خواهید کرد. مأموریت شما در آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس این تفاوت است که شما باید این اشکالات و اشتباهات را شناسایی کنید. تنها یادتان باشد که 8 ثانیه بیشتر فرصت نخواهید داشت.

شاید بپسندید:حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز!

آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس

شاید بپسندید:خرگوش خودش رو از شعبده باز پنهان کرده، آیا تو میتونی پیداش کنی!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: دقیق و تیز باشی میتونی تو 10 ثانیه تفاوت های دو تصویر دخترک رو پیدا کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: خرگوش خودش رو از شعبده باز پنهان کرده، آیا تو میتونی پیداش کنی!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس

باید بدانید که اکنون وقت شما به پایان رسیده است. بنابراین ما باید پاسخ را برای شما ارائه دهیم. اما قبل از دیدن پاسخ، لازم است که هر چه زودتر تلاش دوم خود را آغاز کنید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلای شبیه هم، همسر واقعی مرد تصویره!؟

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن تنها، متهم فراری را تو خونه اش پنهون کرده!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس: شما می توانید تفاوت موجود میان دو تصویر را در زیر مشاهده کنید. شما چند تفاوت را مشاهده کردید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید؟

شاید بپسندید: تست شخصیت: به نظر شما کدوم دختر اگه برگرده جذاب تره!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر میکی ماوس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کدام لیوان کاپوچینو با بقیه فرق داره!؟ | فقط تیزبینا موفق میشن!

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: داستان وزیر باهوش پادشاه که از عالم آخرت زنده به نزد پادشاه بازگشت!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: چند نهنگ در تصویر وجود دارد!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دختر خانما، نوه پیرزن است!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: آناناس در کجای تصویر است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه ضریب هوشی ات بالا باشه در 8 ثانیه معادله نادرست 9-2=3 را اصلاح می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه ستاره 4 پر را در این تصویر پیدا کنی قدرت تمرکز و بینایی ات مثل شاهینه!

برایتان جالب خواهد بود

کدام درب، درب چهارم است؟ | به پرنسس کمک کنید تا از برجی که زندانی شده، فرار کند!

اگه پلنگ بیشه را در این تصویر پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

آیا کشیش راست میگه و آقای داماد قبلاً ازدواج کرده!؟

تست روان شناسی: ویژگی اصلی شخصیتی ات چیه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا