;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان: گرگ ناقلایی رو که خودشو بین گوسفندا پنهون کرده پیدا کنید!

آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان: این چالش تصویری یکی از سخت‌ترین چالش‌های اینترنتی است. شما در این چالش باید بتوانید گرگی که خودشو شبیه گرگا در آورده، شناسایی کنید. آیا می توانید این گرگ را میان گوسفندا پیدا کنید. یک چشم تیزبین با دقت عالی می تواند این گرگ را شناسایی کنید. براساس نظراتی که در صفجه فیس بوک طراح این ازمون بدست امده است، حدود 90 درصد افراد نتوانسته اند در زمان 3 ثانیه ای این آزمون را حل کنند. ایا شما برای انجام این آزمون آمادگی دارید؟ با آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

احتمالاً بپسندید:فقط یه تیزبین واقعی می‌تونه تو یه نگاه تفاوت های موتورسیکلت سوار را پیدا کنه!

گرگ ناقلا کجاست؟ این ازمون یا بازی فکری در نوع خود منحصر به فرد است و می تواند “صبر” شما را به حد نهایی برساند. این آزمون می تواند سطح دقت و تمرکز شما را به خوبی مورد ازمایش قرار دهد. به باور پژوهشگران، انجام بازی های فکری می تواند یک ورزش عالی برای ذهن و مغز شما باشد. فعالیت های مغز می تواند این اندام حیاتی بدن را سالم نگه دارد و مانع از بروز بیماری های مختلف مغز در سنین کهنسالی و میانسالی شود. پس هر روز تلاش کنید تا انجام معماها و ازمون های تصویری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

شاید بپسندید: آیا عشق شما واقعاً متقابل است!؟ کافیه شکلاتی که بهش جذب شدی را انتخاب کنی تا متوجه بشی!

آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان

آیا می توانید گرگ را در میان گوسفندا پیدا کنید؟ اکنون نوبت شماست که آن را پیدا کنید. اجازه نده گوسفند حواس شما را پرت کند شکارچی یا یک گرگ ناقلا خود را در میان آنها پنهان کرده است. اما یک نگاه تیزبین می تواند به راحتی او را در 3 ثانیه شناسایی کند. اگر آماده هستید می توانید تصویر آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان را با هم مرور کنیم. یادتان باشد که برای انجام این آزمون فقط 3 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: کسی که تیزبینی‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه کسی که چاقو طلایی را برداشته پیدا می کنه!

آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان

احتمالاً بپسندید: بگو چه چیزی در تصویر نظرت رو جلب کرد تا بگم واقعاً در مواجه با دیگران آدم مهربانی هستید یا خیر!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تشخیص خانواده ساختگی:فقط یه نابغه باهوش می‌تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تو عکس چی دیدی تا بفهمی که آیا به عشق واقعی اعتقاد دارید یا خیر!؟

پاسخ آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان

شکارچی کجا بود؟ آیا این معما را قبل از 3 ثانیه حل کردید؟ این محدودیت زمانی برای حضور شما در میان متخصصان تست ها و پازل های تصویری است، اگر این کار را نکردید، سرنخ اینجاست: بیایید فقط به دنبال “پوزه گرگ” بگردیم آیا اکنون آن را می بینید؟ بیایید یک بار دیگر نگاه کنیم.

شاید بپسندید: تو آزمون شناسایی فرد دروغگو اداره، کدومیکی داره دروغ میگه، خانم رئیس یا کارمند!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید:قابل توجه چشم عقابی ها: فکر می کنید تیزبین مثل عقابید، پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کنید!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: اگه دقت و تمرکزت بالا باشه در 5 ثانیه، تفاوتهای دو تصویر سگ بامزه را پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان: به یاد داشته باشید که این چالش‌ها می‌توانند ذهن شما را تمرین دهند و حتی هنگام تصمیم‌گیری شما را «بیدارتر» م‌کنند. آیا قبلاً چالش‌ها را حل کرده‌اید؟

گرگ کجا بود؟اگر ماهر باشی حتما این کار را کرده ای! در غیر این صورت، در اینجا ما پاسخ شما را می گذاریم: شما فقط باید بینایی خود را به مرکز درست کنید، یک گرگ استتار شده وجود دارد! پاسخ گرافیکی را برای شما می گذاریم تا شکی باقی نماند….

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی و جالب دو همسایه و ترس از مرگ!| حتماً بخوانید!

پاسخ شناسایی گرگ میان گوسفندان

احتمالاً بپسندید: افرادی که بینایی‌شان مشکل نداره، خیلی راحت چهره زن را در تصاویر مختلف این آزمون می‌بینند!+ 4 تصویر

امیدوارم از آزمون شناسایی گرگ میان گوسفندان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:تست قدرت بینایی با استتار پلنگ: اگر قدرت دیدت عالی باشه،پلنگ مخفی را در تصویر پیدا می کنی!

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کدام بطری آب معدنی، اول پر می شود؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: حکایت نه خانی آمده نه خانی رفته!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: معمای شناسایی خون آشام در منزل: اگه باهوشی، بگو که خون آشام واقعی تصویر چه کسی است!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت دو قورت و نیمش باقی مانده!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:  چشات قویه، پس ببین کدوم سیب گازخورده با بقیه فرق داره!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:کدوم منظره نظرت رو جلب کرد تا بگم چه چیزی مانع پیشرفت‌ات هست و تو رو عقب نگه میداره !؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون بینایی با پیدا کردن آهو: اگر فکر می‌کنی تیزبین‌ هستی،آهو را در تصویر پیدا کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشکالات تصویر: اگر بتوانید در 7 ثانیه اشکالات این تصویر را پیدا کنی، نابغه ای!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زوج فقیر: اگه فکر می کنی باهوش تو یه نگاه بگو کدوم زوج فقیرند!؟

چالش تصویری چیست؟

چالش تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. اما همگی برای افزایش دادن فعالیت های مغزی مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه فکر می کنی آخر باهوشایی، بگو که چه کسی قرص های پیرزن بیمار را برداشته!؟

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تشخیص خدمتکار قاتل: یکی از این سه تا زن کسی رو تو هتل کشته، اگه باهوشی پیداش کن!

قابل توجه چشم عقابی ها: فقط تیزبین ها تو 5 ثانیه 7 تا اختلاف بین دو تصویر را پیدا می کنند!

فکر می کنی جذابی!؟| یکی از گل ها را در تست شخصیت جذابیت انتخاب کن تا بفهمی!

همین که تصویر رو دیدی چی چیزی رو درک کردی!؟| سریع بگو تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

آزمون شناسایی خون آشام فقیر: با توجه به نشانه ها بگوئید کدام خون آشام فقیرتر است؟

اگه قدرت تمرکزت بالا باشه تو یه نگاه، ماری که میون زرافه هاست رو شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا