;
تفریح و سرگرمی

تست روان شناسی: نوع خوابیدن چه چیز درباره رابطه عاطفی شما می گوید!؟

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن: در جشنواره بین‌المللی علم ادینبورگ نتایج یک تحقیق جالب روان شناسی ارائه شده است. در این تحقیقات در زمینه روابط میان افراد، اطلاعات جالبی ارائه شده است. این تحقیق نشان داد که هر تغییری در روابط زوج‌ها، بلافاصله بر نوع و سبک خواب زوجین اثر می گذارد.

در این پژوهش مهمترین نکته، توجه به این مسئله است که زن و مرد در تمام طول شب در چه وضعیت خوابی به سر می برند. یعنی وضعیتی که زوجین قبل از خواب رفتن دارند، مورد نظر نیست.  موقعیتی که تمام شب در آن حالت می خوابند و صبح بیدار می شوند، تنها موقعیتی است که واقعاً اهمیت دارد. با تست شخصیت براساس سبک خوابیدن با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی بهلول و مهمانی قاضی!

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

با توجه به تحقیقات پروفسور ریچارد وایزمن (دانشگاه هرتفوردشایر) و کار روانشناس کورین سویت، همکار ما در بخش سرگرمی وب سایت چشمک، درباره رابطه میان سبک خوابیدن و ارتباط زوجین مطالب جالبیی را ارائه داده است. در تست شخصیت براساس سبک خوابیدن شما می توانید براساس سبک خوابیدن خود، ویژگی های شخصیتی خود و فرد مقابل خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگه خیلی باهوشی، سریع بگو عدد وسط دایره چی میشه!؟

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

شاید بپسندید: اگه چشات عقابی باشه در 20 ثانیه تفاوت های دو تصویر کف دریا را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:با شناسایی پلیس تقلبی اثبات کن که در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!؟

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

امیدواریم این مطلب بتواند درک بهتری از رابطه شما در اختیارتان قرار دهد و در صورت نیاز، در رابطه مشترک خود تجدید نظر داشته باشید. نوع خوابیدن در فرهنگ های مختلف توصیه هایی داشته است. ادیان نیز در این زمینه صحبت هایی داشته اند.

احتمالاً بپسندید:یک بالش را انتخاب کن تا بگم از نظر دوستات قابل اعتمادی یا غیرقابل اعتماد!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به ترتیب رنگ ها، کدام دایره رنگی با آن مطابق است!؟

سبک آغوش ماه عسل

سبک آغوش ماه عسل

این سبک خوابیدن مختص زوج های تازه ازدواج کرده است. به عبارت دیگر این سبک خوابیدن میان زوج هایی روی می دهد که به تازگی ازدواج کرده اند یا مجبور بوده اند، مدتی را جدا از یکدیگر بگذرانند. در صورتی که زندگی خانوادگی زوج های متأهل پرشور و سرشار از لطافت و عشق باشد، این موقعیت و سبک خوابیدن بسیار محبوب است.

باید گفت که این سبک خوابیدن، در بین زوج هایی رایج است که ارتباط قوی با یکدیگر را حفظ کرده اند. این زوج ها هنوز نیاز دارند زمان بیشتری را با هم گذرانده و بیشتر با هم ارتباط برقرار کنند.

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 2 تا چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

سبک نگاه ستارگان یا گفتگو

سبک نگاه ستارگان یا گفتگو 

در این سبک خوابیدن، زوجین هر کدام به پشت می خوابند. معمولاً یک نفر به پشت دراز می کشد در حالی که دیگری سر خود را روی شانه شریک زندگی خود قرار می دهد. به این ترتیب او را به خود وابسته تر می کند. این زوج رابطه خوبی با هم دارند، اما گاهی اوقات در موقعیت هایی که یکی از آنها کمی ناراحت می شود، مجبور می شوند بیشتر همدیگر را در نظر بگیرند.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل گربه را دم حجله کشتن!

سبک گهواره دلبر

سبک گهواره دلبر

این سبک هم تا اندازه ای شبیه حالت قبلی است، اگرچه به نسبت به سبک قبلی صمیمی تر است. این وضعیت خواب در میان زوج هایی که از نشان دادن دائم احساسات خود نمی ترسند بسیار رایج است. آنها نسبت به همدیگر بسیار مهربان هستند و به یکدیگر اهمیت زیادی می دهند. این موقعیت به طور معمول به این معنی است که مرد در رابطه، رئیس و سلطه گرتر است.

سبک دوست داشتن تو

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

این سبک خوابیدن نشان می دهد که زوج ها معمولاً از بودن در کنار هم خوشحال هستند. لذا به صورت واقعی از روابط خود لذت می برند. این سبک خوابیدن نشان دهنده احترام متقابل به فضای شخصی است. پشت لمس کردن یکدیگر به این دلیل است که برای هر کدام از طرفین مهم است که حضور شریک زندگی خود را همیشه احساس کند.

سبک آزادی

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

این سبک نشان می دهد که زوج بلافاصله پس از دعوای شدید به رختخواب می روند و به این سبک استراحت می کنند. با این حال، یک توضیح جایگزین وجود دارد: هر دو شریک احتمالاً افراد بسیار مستقل و خودمحور هستند که به فضای شخصی زیادی نیاز دارند.

سبک پادشاه تخت

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

زوج هایی که تمایل دارند خود را در همه جای تخت پخش کنند، معمولاً کسانی هستند که به جای نشان دادن احساسات خود به شریک زندگی، نیاز به ابراز وجود را احساس می کنند. رفتار آنها در روابط اغلب بسیار خودخواهانه است که در عادات خواب آنها نیز منعکس می شود.

سبک قاشقی

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

این سبک خوابیدن، نشان دهنده روابط هماهنگ و در عین حال پرشور است. این موقعیت در چند سال اول ازدواج بسیار محبوب است. شریک پشت سری در این سبک خواب، معمولاً نقش مسلط را در چنین روابطی ایفا می کند. برعکس، شریک دیگر از احساس محافظت لذت می برد.

سبک قاشقی شل

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

زوج‌هایی که سبک « قاشقی شل » را برای استراحت و خواب انتخاب می‌کنند، آزادی بیشتری برای یکدیگر فراهم می‌کنند. این یکی از پیچیده ترین مواضع با حداقل دو تفسیر ممکن است:

این سبک منعکس کننده یک رابطه بدون اشتیاق است. حداقل یکی از شرکا این احساس را دارد. او دیگر نیازی به تماس فیزیکی احساس نمی کند یا به سادگی از شریک زندگی خود ناراضی است. در حالت دوم، شریکی که پشت می کند. طرف مقابل را به ابراز احساسات تحریک می کند و مایل است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سبک آغوش پا

تست شخصیت براساس سبک خوابیدن

در این سبک، شریک های زندگی ترجیح می دهند در تماس نزدیک با یکدیگر نخوابند. اما به طور معمولی پاهای یکدیگر را لمس می کنند. معمولاً زوج‌هایی که به این شکل می‌خوابند، هماهنگی خانوادگی و اعتماد متقابل دارند. آنها به یکدیگر آزادی می دهند. در حالی که یک پل کوچک برای لمس و احساس یکدیگر حتی در شب نگه می دارند.

 

امیدوارم از شخصیت شناسی براساس سبک خوابیدن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: چند تا اختلاف بین دو تصویر جشن هالووین می بینی!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: عروسک را بین 3 تا نوزاد پیدا کن | خیلی ها موفق نشدن و نتونستن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:معمای خطای دید: چه کسی روی صندلی نشسته، مرد یا زن!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان زن زیبا و قاضی هوس باز که در صندوق گرفتار شد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه 4 تا تفاوت دو تصویر کدو حلوایی را تو 10 ثانیه پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آیا می توانی این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنی!؟

 چند آهو در تصویر می بینی!؟ | دیدن همه اونها چشمای عقابی لازم داره!

کدامیک از افراد تحت تعقیب، همسر این زن است!؟

با دلیل منطقی بگو کدوم زوج ساده زیست هستند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا