;
تفریح و سرگرمی

نکته مراسم ازدواج را پیدا کنی، از هرکول پوارو باهوش تری!؟

معمای تصویری با شناخت زندانی فراری: در آزمون زیر می توانید یکی از پیچیده ترین معماهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی را بررسی کنید. برای پاسخگویی به این سوال تصویری باید از تمام توانائیهای شناختی خود علی الخصوص دقت و تیزبینی خود استفاده کنید. بواقع هدف از انتشار این معماهای تصویری، درگیر کردن ذهن و تمرکز شماست. مجله خبری چشمک به صورت روزانه؛ تست ها و معماهای تصویری جدید و جذابی را به اشتراک می گذارد. شما با کمک این سوالات تصویری به خوبی می توانید ورزش روزانه مغز خود را به انجام برسانید.

در معمای تصویری با شناخت زندانی فراری تمام حواس شما به چالش کشیده می شود.شما باید بتوانید این معمای تصویری را تنها در 6 ثانیه حل کنید. زمانی کمی که برای حل این معما در نظر گرفته شده است، به خاطر بالا بردن سطح دشواری این آزمون است. از طرف دیگر اختصاص زمان کم به آزمون ها باعث می شود که ناخودآگاه مغز و ذهن تمام توان خود را به کار برده و بهتر عمل کنند. با معمای تصویری با شناخت زندانی فراری با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت فرار عروس در شب عروسی | این فرار منجر به ازدواج دختر پادشاه با پسر مسگر شد!

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: در 5 ثانیه عدد متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

معمای تصویری با شناخت زندانی فراری

چه کسی از زندان فرار کرده است؟ سعی کنید در معمای تصویری با شناخت زندانی فراری که واقعا یک معمای تصویری سخت است، یار و همکار FBI باشید. همانطور که اشاره شد این معمای تصویری جدید یکی از پر بازدترین سوالات تصویری در فیس بوک و اینستاگرام بوده است. به طوری که پس از انتشار در فیس بوک در کمتز از یکسات بیش از 2000 مرتبه همرسانی شده است.

در تصویر معمای تصویری با شناخت زندانی فراری شما با یک مراسم ازدواج مواجه هستید. همه چیز عادی به نظر می رسید. اما به یکباره پلیس وارد کلیسا شد و اعلان کرد که یک زندانی فراری در کلیسا حضور دارد. زندانی فرای تغییر قیافه داده و پلیس از روی قیافه نمی تواند این فرد را شناسایی کند. شما باید در پیدا کردن زندانی به پلیس کمک کنید.

آیا شما می توانید با کمک برخی نشانه ها، زندانی فراری را شناسایی کنید. تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در شناسایی این زندانی کمک کند. ایا شما می توانید در کمتر از 6 ثانیه زندانی فرای را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر معمای تصویری با شناخت زندانی فراری نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد فروشگاه، یک متهم تحت تعقیب است!؟

معمای تصویری با شناخت زندانی فراری

شاید بپسندید: آزمون هوش: عدد مناسب را در عبارت پایانی قرار دهید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری با شناخت زندانی فراری

امیدواریم شما توانسته باشید که زندانی فراری را شناسایی کرده باشید. اگر هنوز به دنبال زندانی فراری هستید و نیازمند زمان بیشتر برای بررسی، اشکالی ندارد. 5 ثانیه دیگر برای بررسی فرصت دارد. جزئیات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

 

.

.

.

.

.

.

.

جواب معمای تصویری با شناخت زندانی فراری: کافی بود به لباس های افراد تصویر دقت می کردید. فردی که از زندان فرار کرده، مردی است که لباس کشیش دارد، زیرا لباس و شلواری به رنگ زندانیان (نارنجی) در زیر لباس کشیش خود پوشیده است.

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارات، پاسخ 345+1=؟ چند می شود!؟

 

معمای تصویری با شناخت زندانی فراری

امیدوارم از معمای تصویری با شناخت زندانی فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چه انتظاراتی از شریک عاطفی خود دارید | با شرکت در این تست روان شناسی متوجه خواهید شد!

 پیرمرد طمعکار و دخترک روستایی| داستان دختر باهوشی که حال پیرمرد هوسباز را گرفت!

اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبرید یا پیرو؟

با دلیل بگوئید که کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا