;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر عصر حجر مسافر زمان است!؟

سوال تصویری با شناخت مسافر زمان: باز هم یک سوال هوش تصویری جدید. سوالات هوش تصویری بسیار جالب هستند. شما می توانید با این سوالات لجظات شاد و مفرحی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

با کمک سوالات هوش تصویری شما می توانید هوش و به طور کلی توانائیهای شناختی خود و دیگران را محک بزنید. به صورت کلی این سوالات و دیگر بازی های فکری می توانید سبب رشد مهارتهای شناختی شود. سوال تصویری شناخت مسافر زمان از جمله ازمون هایی است که قطعا شما را با چالش جدی روبرو می کند. چرا که برای پاسخ به این سوال زمان شما بسیار کم است.

در 3 ثانیه یا همان نگاه اول باید بتوانید این معمای تصویری را حل کنید. یک ذهن خلاق و دقیق می تواند به آسانی این آزمون را پشت سر بگذارد. با سوال تصویری با شناخت مسافر زمان همراه باشید.

بیشتر بخوانید: پیرمردی که بسیار خوش شانس بود، اما خودش رو خوش شانس نمی دونست!

سوال تصویری با شناخت مسافر زمان

سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، بسیار جالب هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به نحو احسن استفاده کنید. برای موفقیت از تمام قدرت تمرکز و دقت خود باید استفاده کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که هر ازمونی زمان خص برای پاسخگویی دارد.

در سوال تصویری با شناخت مسافر زمان شما شاهد یک تصویر بسیار جالب هستید. افرادی از عصر حچر در این تصویر حضور دارند. در نگاه اول موضوع غیر عادی در تصویر دیده نمی شود، اما اگر دقت کنید افرادی از آینده در این تصویر حضور دارند. به نظر شما این افراد چه کسانی هستند؟

اگر آماده هستید با یکدیگر تصویر سوال تصویری با شناخت مسافر زمان را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: چیستان | برای همه لباس می‌دوزد، اما خودش برهنه و بی‌لباس است؛ آن چیست!؟

سوال تصویری با شناخت مسافر زمان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت مسافر زمان

احتمالا شما که اکنون این متن را می خوانید؛ به پاسخ معما رسیده اید. اگر هم هنوز به دنبال پاسخ هستید، اشکالی ندارد به بالای صفحه رفته و دوباره دقیق تر به عکس نگاه کنید.

.

.

.

.

.

جواب سوال تصویری با شناخت مسافر زمان: به نظر می رسد تنها فرد سمت چپ مربوط به عصر حجر است و دیگر افراد از آینده به عصر حجر آمده است. مرد سمت راست یک نیزه فولادی در اختیار دارد. در عصر حجر تمام تجهیزات مربوط به شکار از سنگ ساخته می شد.مرد دیگر یک دوربین در دست دارد. زن تصویر موهای خودش را با جسمی پارچه ای خوش رنگ بسته است و کودک تصویر نیز در عین اینکه پاپوش دارد، نوعی عینک به پیشانی دارد. این چهار نفر از آینده آمده اند.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت را اصلاح کنید!

سوال با شناخت مسافر زمان

امیدوارم از سوال تصویری با شناخت مسافر زمان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 پادشاه و شاهینی که پرواز نمی کرد!

فقط تیزبین ها در یک نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنند!؟

 چیستان | آن چیست که هم وسیله‌ای در حمام است و هم یک عدد!؟

 برای شناخت بهتر خود و اطرافیانت، این تست شخصیت را از دست نده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا