;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت را اصلاح کنید!

سوال ریاضی با اصلاح عبارت : لازم است تا یک عبارت صحیح را در تصویر سوال ریاضی با اصلاح عبارت بدست بیاورید. البته برای این کار تنها 10 ثانیه وقت دارید و فقط باید 1 چوب کبریت را جابجا کنید. فکر می کنید می توانید این عبارت را در 10 ثانیه تصحیح کنید؟ مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط 1 چوب را جابجا کنید تا این عبارت درست شود! با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با اصلاح عبارت همراه شوید.

تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. سوال ریاضی با اصلاح عبارت به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از 10 ثانیه آزمایش کند. عبارت داده شده 8×8=12 است. اما این عبارت اشتباه است! وظیفه شما یافتن پاسخ صحیح در عرض 10 ثانیه است.

شاید بپسندید: پادشاه و شاهینی که پرواز نمی کرد!

سوال ریاضی با اصلاح عبارت

مهم نیست که چگونه به این چالش برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل عبارتی است که تنها حق حرکت دادن یک چوب کبریت دارید. برای سوال ریاضی با اصلاح عبارت آماده اید؟

پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که کدام چوب کبریت را حرکت دهیم و به کجا منتقل کنیم.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها در یک نگاه، کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی می کنند!؟

سوال ریاضی با اصلاح عبارت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی با اصلاح عبارت

آیا موفق شده اید 1 چوب کبریت را برای ایجاد عبارت صحیح در سوال ریاضی با اصلاح عبارت پیدا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید!ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی با اصلاح عبارت: برای توضیح راه حل تصویر را قرار داده ایم.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که هم وسیله‌ای در حمام است و هم یک عدد!؟

سوال با اصلاح عبارت

امیدوارم از سوال ریاضی با اصلاح عبارت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 برای شناخت بهتر خود و اطرافیانت، این تست شخصیت را از دست نده!

اصطلاح دست کسی را توی حنا گذاشتن از کجا آمده است!؟+داستان

 تست قدرت تمرکز: در عرض 10 ثانیه A را بین اعداد 4 پیدا کنید!؟

چیستان: با بریدن سرش، زنده خواهد شد؛ آن چیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

دکمه بازگشت به بالا