;
فرهنگ و هنر

عکس های جذاب و شخصی بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3 + بیوگرافی

پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3: پارک مین یونگ (کره‌ای: 박민영؛ زادهٔ ۴ مارس ۱۹۸۶) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به خاطر بازی در درام تاریخی رسوایی سونگ کیون کوان به شهرت رسید و از آن پس در مجموعه‌های تلویزیونی شکارچی شهر (۲۰۱۱)، افتخار جین (۲۰۱۱)، دکتر جین (۲۰۱۲)، یک برگ نو (۲۰۱۴)، هیلر (۲۰۱۴–۲۰۱۵)، به یادآور (۲۰۱۵–۲۰۱۶)، ملکه هفت روزه (۲۰۱۷)، منشی کیم چشه؟ (۲۰۱۸)، زندگی خصوصی او (۲۰۱۹)، وقتی هوا خوبه (۲۰۲۰)، پیش‌بینی عشق و آب‌وهوا (۲۰۲۲) و عشق قراردادی (۲۰۲۲) ایفای نقش کرده‌است.

در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک تازه ترین عکس ها و بیوگرافی بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3 را مرور خواهید کرد.

شاید بپسندید: بازیگران سریال جواهری در قصر هر چی سن ‌اشون بالاتر میره انگار جذاب تر میشن+عکس ها

بیوگرافی بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

پارک مین یانگ (Park Min-young) روز ۴ مارس ۱۹۸۶(۱۳ اسفند ۱۳۶۴) در یک خانواده ساده و سنتی کره ای پیرو دین مسیحیت (کاتولیک) بدنیا آمد. به گفته خودش کودکی او معمولاً بی نظیر بوده و زندگی خوبی با خانواده اش داشته‌است. از زمان کودکی علاقه به فیلم‌ها و بازیگری داشته‌است.

احتمالا بپسندید: اختلاف سنی فیروز کریمی و همسرش+عکس

پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

او در مصاحبهٔ خود با Sports Chosun درسال ۲۰۱۳ اعتراف کرده‌است که در دبستان خودش را به اندازه کافی زیبا نمی‌دانسته‌است و از آنجا که دوست داشته یک بازیگر شود، می‌خواست بی نقص به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری+بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های محمدرضا حیاتی به همراه همسر و فرزندان جوانش +بیوگرافی

وقتی مادرش این موضوع را احساس کرده‌است، در مورد یک جراحی احتمالی با او صحبت کرده که مین یانگ کوچک نیز با آن موافقت کرده‌است او در ادامه صحبت‌های خود در این مصاحبه عنوان کرده که عمل او تنها عمل پلک چشم بوده‌است که یک عمل رایج درکشور کره به‌شمار می‌رود و عمل بینی اش به خاطر انحراف آن بوده و یه عمل پزشکی محسوب می‌شود که هر دو را زمانی که دبیرستانی بوده انجام داده‌است؛ او در مصاحبه خود تنها یک عکس از قبل عمل خود نشان داده‌است و مابقی عکس‌هایی که منتشر شده‌اند توسط مین یانگ و کمپانی اش (Namoo Actors) تأیید نشده‌است.

بیشتر بخوانید: کمند امیر سلیمانی، شوهر پولدار و حقیقت جالبی که فاش شد!

زندگی عاشقانه

اولین موردی که وجود داشته؛ قرار گذاشتنش با لی مین هو (بازیگر و همبازیش درسریال شکارچی شهر) بوده. او و لی مین هو بعد از سریال «شکارچی شهر» با هم شروع به قرار گذاشتن کردن. اگرچه اونا مدتی بعد بهم زدن ولی هیچ کدوم به جز بیانیه‌های کمپانی هاشون دربارهٔ علت جداشدن شون چیزی نگفتن اونا دقیقاً قبل از مراسم اهدای جوایز با هم بهم زدن دلیل اصلی این که اونا جدا شدن این بود که اونا خیلی معروف بودن تا زمان‌های خصوصی شون مدیریت کنن.

شاید بپسندید: عکس های جذاب دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر + بانو چوئیی با این سن و سال داماد داشته!

پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

همچنین شایعه شده بود که با همکارانش، پارک سئو جون و سونگ جونگ کی رابطه دارد، اما او این موضوع را رد کرده‌است. در حال حاضر او با کسی قرار نمیذاره چون برنامه کاری شلوغی دارد. او دوست دارد که عمیقاً عاشق شود و سپس ازدواج کند. صداقت و مسئول بودن همسر مورد علاقه اش براش مهم است، و باید ظاهر زیبایی توأم با تواضع و شوخ‌طبعی داشته باشه که تا به حال پیدا نکرده‌است.

شاید بپسندید: نقاشی های مشهور با پرنسس های دیزنی باز طراحی شدند+ عکس

تحصیلات

پارک مین یانگ مقطع دبیرستان در طرح مبادله دانش آموز راهی کشور آمریکا شد، او می‌گوید این فرصت عالی برای من جهت آشنایی با فرهنگ این کشور و زبان انگلیسی بود. اگرچه این سفر ترسناک بود، اما او تصمیم داشت از هر موقعیت دیگری در زندگی خود به دنبال مثبتش باشد و گفته که این و فرصت بزرگ برای رشد او به عنوان یک فرد می‌دانسته.

احتمالاً بپسندید: عکس های زیبا از لباس فرم دانش آموزان در کشورهای مختلف + بخش اول

پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

وقتی تحصیلات دبیرستانی خود را به پایان رساند و زمان تصمیم‌گیری برای انتخاب جریان دانشکده بود این مسیر را برای کل آینده او تعیین می‌کرد، پس تحصیلات تئاتر را انتخاب کرد و در فوریه ۲۰۱۳ از دانشگاه Dongguk(دونگوک) در سئول در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

داستان سریال جومونگ 3

این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ به دست گوگوریو می‌باشد.

مشهور است که امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که از پوست گاو درست شده بود و این طبل در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند. البته به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود به صدا در می‌آمد.

در هر صورت، این مسئله موجب ترس و هراس همه اقوام و امپراطوری‌های همسایه بود. به طوری که ناکرانگ را کشوری مقدس می‌پنداشتند که طبل خدایان از آن محافظت می‌کند. موهیول، امپراتور گوگوریو، که در فکر تسخیر ناکرانگ بود به همراه پسرش هودونگ، نقشه‌ای می‌چیند تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراطوری هموار شود؛ پیش از این گوگوریو چند بار به خاک ناکرانگ تجاوز کرده بود اما هر بار به دلیل به صدا در آمدن طبل، نیروهای مدافع به موقع مانع از ورود مهاجمان می‌شدند.

شاید بپسندید: عکس های جالب و ویدیو جنجالی صحرا اسدالهی | از پشت کوه آمدم!

پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های محمدرضا حیاتی به همراه همسر و فرزندان جوانش +بیوگرافی

هودونگ فرزند موهیول طبق نقشه به ناکرانگ فرار می‌کند و پناهنده سیاسی می‌شود. در این میان دختر دوم امپراطور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه‌مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما علاقه اصلی هودونگ، دختر اول امپراتور (جا میونگ) است.

درخواست هودونگ از لاهی، پاره کردن طبل مقدس است. طبلی که جا میونگ محافظ آن است. سرانجام طبل در حالی‌که ارتش گوگوریو پشت مرز آماده حمله است، توسط لاهی پاره می‌شود و….

شاید بپسندید: عکس های جدید از تغییرات خیره کننده بازیگر نقش دونگی پس از 13 سال + روز به روز جوان تر و زیباتر

عمس های پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

 

احتمالا بپسندید: تولد فوق لاکچری سولماز آقمقانی بازیگر نقش لیلا در سریال سه در چهار+عکس

احتمالاً بپسندید: بیوگرافی و عکس های جدید و خفن سوگل خلیق بازیگر سریال دفتر یادداشت!

بیشتر بخوانید: مهدی پاکدل و ازدواج با دو بازیگر مشهور سینما+ عکس

احتمالا بپسندید: نوزاد بازیگر در سریال دردسرهای عظیم چقدر بزرگ و خوشکل شده+عکس

 

 

 

پرنسس ناک رنگ در سریال جومونگ 3

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: همسران بازیگران سریال آوای باران | عکس های بیرون سریال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا