;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:اگر زرنگی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب: مشکلات بشر امروز به گرم شدن زمین و بحران های زیست محیطی ختم نمی شود. بیماری هایی که حاصل زندگی مدرن است، سلامتی او را تهدید می کند. کم تحرکی جسمس و ذهنی از جمله مشکلات جدیدی است که با آن روبروست و می تواند بر سلامت جسم و روح او تأثیر منفی بگذارد.

در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

بر همین اساس کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که باید روزانه به صورت مرتب 20 دقیقه از زمان خود را صرف ورزش سبک و حرکات کششی کنیم. این مسئله سلامت جسم ما را تضمین می کند. اما برای سلامت ذهن چه باید کرد؟ انجام سوالات هوش، بازی های فکری و … می توانند در این زمینه کمک فراوانی کنند. مجله خبری چشمک با انتشار جذاب ترین سوالات هوش معمایی این زمینه را فراهم کرده است. امروز نیز با آزمون شناسایی دانش آمور متقلب می توانید ذهن و مغز خود را به چالش بکشید.

شاید بپسندید: نابغه ای اگر در 5 ثانیه، اشتباه تصویر جشن تولد را پیدا کنی!

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب

همانگونه که در سطور بالا به آن اشاره شد،انجام منظم بازی های فکری می تواند در تمرین و ورزش مغز موثر باشند. شما برای پاسخگویی به سوالات تصویر معمایی نیازمند دقت و تمرکز هستید. بر همین اساس مغز شما وادار به فعالیت بیشتر می شود. لذا شما می توانید به صورت روزانه با حل سوالات هوش تصویری؛مغز خود را ورزش دهید. در این سوالات هوش زمان شما محدود است تا از این طریق مغز شما بیشتر تحریک شود.

در تصویر آزمون شناسایی دانش آمور متقلب، شما با یک کلاس درس مواجه هستید. در تصویر این آزمون، شما می توانید چند دانش آموز را مشاهده کنید. قرار است این دانش آموزان امتحان ادبیات داشته باشند. مشخص است که دانش آموزان توقع سوالات سخت را نداشته اند. همه نگران دیده می شوند. اما در این میان یکی از دانش آموزان در حال تقلب است. به نظر شما دانش آموز متقلب کدام یک از دانش آموزان است؟ با دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

آزمون شناسایی دانش آمور متقلب

.

شاید برایتان جالب باشد: معمای سرقت سوپرمارکت: با توجه به شواهد چه کسی دزد است؟!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت تفاوت زرافه: اگر همه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنی،یک تیزبین تمام عیاری!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی دزد غذا: چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟ دروغگوکیست!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی دانش آمور متقلب

اگر پاسخ را پیدا نکردید به بالا برگردید و شانس خود را برای حل آزمون شناسایی دانش آمور متقلب امتحان کنید. اگر خسته شدید هم می توانید به پایین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

 

.

سوال هوش سیب: دکتر استرنج کدام را باید انتخاب کند؟!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

 

به باور سازنده آزمون شناسایی دانش آمور متقلب، نزدیک به هشتاد درصد از پاسخ دهندگان بلافاصله دخترک شما را 2 را متقلب معرفی می کند. علت هم نوشته هایی که بر روی دستان او دیده می شود. اما اگر به صورت سوال دقت بیشتری می شد، متوجه می شدید که دانش آموزان امتحان ادبیات دارند. همچنین باید گفت که فرمول های ریاضی که در دستان این کودک دیده نمی شود، بدرد امتحان ادبیات نمی خورند.

به نظر می رسد کودک شماره 4 در حال تقلب کردن است. به ورقه روی میز او نگاه کنید. نقاشی کشیده شده است و او در زیر میز در حال نوشتن تقلب بر روی ورقه امتحانی است!

شاید بپسندید: با کمک سوالات تست سن عقلی ساده در عرض 5 دقیقه، سن عقلی خود را بفهمید!

پاسخ آزمون

شما کدام دانش آموز را متقلب دیدید؟

شاید برایتان جالب باشد: تست بینایی حیوانات قطار: چندتا حیوان را می توانید ببینید؟!

 

مغز با انجام بازی های فکری چه تغییری می کند؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناسایی قاتل در رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

امیدوارم از آزمون شناسایی دانش آمور متقلب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

    1. دختر مو بلوند تقلب کرده و خوشحال است چون نمره قبولی میگیره و بقیه ناراحت هستند

  1. پاسخ شما اشتباهه همه دارن تقلب می کنند اما بیشتر از همه شماره دو چون روی دستهاش تقلب نوشت و اصلا شما به تصپیر نگاه نمی کنید فقط ی چیزی مینویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا