;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه: کدامیک از کودکان می تواند یک خون آشام باشد!؟

آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه: مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و جذاب ترین معماها و سوالات تصویری با شماست. این معماها  می توانند به خوبی برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز شما را به چالش کشیده و یا شما را به فکر کردن وادار کنند. هدف اصلی از طرح چنین سوالاتی نیز در واقع همین مسئله است.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

دکتر الیزابت تایلور یکی از سازندگان این سوالات معتقد است که عدم تحرک جسمس و مغزی به یکی از معضلات اصلی بشر امروز تبدیل شده است. ورزش کردن می تواند تحرک جسم را افزایش دهد اما برای تحرک چه باید مغز کرد. وی پیشنهاد می دهد که انجام بازی های فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهیم. شما انجام مرتب آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه میتوانید مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

به باور خانم تایلور انجام مستمر این بازی نه تنها سلامت مغز را به خصوص در دوران کهنسالی تضمین می کند، بلکه به شما کمک می کند تا مهارت های شناختی و نیز قوه منطق و تحلیل خود را افزایش دهید. پس امروز نیز با یکی از چالش ترین معماهای تصویری مجله خبری چشمک همراه باشید و تلاش کنید در کمتر از 5 ثانیه آنچه در آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه نیاز است پیدا کنید را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت فرد سیگاری: تنها یک نابغه، فرد سیگاری را در 5 ثانیه تشخیص می دهد!

 

آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه

تمام تمرکز و دقت خود را باید صرف انجام این آزمون بکنید. چون زمان شما بسیار محدود است. آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه می تواند ذهن و هوش خود را به چالش بکشد و لحظاتی شما را به خوبی به فکر کردان وادار نماید. پس زمینه را آماده کنید. در محیط آرام ترجیحاً قرار بگیرید و سپس تلاش کنید معمای امروز را در زمان مشخص شده حل کنید.

آزمون شناسایی قاتل در ساندویچی: اگر هوش کارآگاهی داری، می تونی قاتل را پیدا کنی!

با دقت به زوایای تصویر آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه نگاه کنید. شما با تصویر عجیبی در این آزمون روبرو هستید. شما می توانید دو کودک را ببینید که با والدین خود در یک مرکز خرید در یک روز بهاری مشغول خرید هستند، اما یکی از آنها یک خون آشام است. به نظر شما کدامیک از این کودکان خون آشام است؟ چرا؟

به تصویر و توضیحات نگاه کنید و تلاش کنید تا جواب معما را در کمتر از 5 ثانیه ارائه دهید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی صاحبخانه از دزد:به پلیس در شناسایی دزد واقعی تصویر کمک کنید!

آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی خطای تصویر: باهوش باشی، خطای تصویر زن مقابل آینه را در یک نگاه می بینی!

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه کودک گم شده زن تصویر را پیدا کنی، یک چشم عقابی تمام عیار هستی!

 

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی فرد باردار: آیا از طریق تصویر پاها، می توانید بفهمید چه کسی باردار است؟

.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه

اگر در 5 ثانیه نتوانستید به نتیجه برسید؛ می توانید زمان بیشتری را اختصاص بدهید. باید بدانید که پاسخ کاملا روبروی شماست. کمی دقت نیاز دارد. 5 ثانیه بیشتر تمرکز کنید.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت شوهر فقیر: کدام شوهر در این دو تصویر فقیرتر است!؟ چرا؟

 

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی زندانی فراری تازه: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

احتمالا به این پاسخی که اکنون برای آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه ارائه می دهیم خواهیم رسید. پسر بچه ای که عینک افتابی دارد، یک خون آشام است. همه می دانیم که در فیلم ها خون اشام ها فقط در طول شب و تاریکی می توانند از مخفی گاه خو بیرون بیایند و نور می تواند از طریق چشمان آنها باعث نابودی آنها شود. لذا این کودک با استفاده از یک عینک توانسته است مانع رسیدن نور به چشمانش شود.

مرد تصویر گردن خود را گرفته است. احتمال اینکه او توسط خون آشام گاز گرفته شده باشد کم است. چون همان طور که اشاره شد در طول روز خون آشامی وجود ندارد. احتمالا به دلیلی خاص گردن او زخمی شده و مرد با دست جلو خونریزی را گرفته است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی گربه مخفی شده:اگر گربه را در 1 نگاه پیدا کردی، قدرت چشمت فوق‌العاده است!

پاسخ آزمون

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دختر نجات یافته: به نظر شما کدامیک از این دو دختر زنده می ماند؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش دروغگو کیست؟ تیزهوش ها بلافاصله جواب می دهند!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی: آیا می توانید خانواده جعلی را شناسایی کنید؟

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش مدیر: فکر می کنید کدام مرد یک مدیر است؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

امیدوارم از آزمون شناسایی خون آشام در فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی نجات یافته: کدامیک از افراد تصویر، احتمال نجات بیشتری (از مرگ) دارد!؟

آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی خدمتکار قاتل: کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل انجام داده است!؟

یکی از زندانیان تصویر مدعی است که زندانی دیگر کودک است، آیا او راست می گوید!؟

آزمون شناسایی راننده مجرم: کدامیک از راننده های تاکسی، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

شخصیت شناسی براساس برگهای پائیزی:کدام برگ زیباتر است|بیشتر درباره خودتان بدانید!

آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب:کدامیک از افراد در فروشگاه، متهم تحت تعقیب است!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام یک دلیل دیگر هم برای این که پسر سمت راست خون آشام نیست وجود دارد
    این هست که توی سبد خرید فدر کناریش سیر وجود دارد و او بدون تفاوت همانجا ایستاده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا