;
تفریح و سرگرمی

اگر قدرت دیدت عالیه در آزمون شناسایی جغدهای پنهان،3 جغد را پیدا کن!

آزمون شناسایی جغدهای پنهان: فراموشی و از دست دادن حافظه به یکی از معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود.

آزمون شناسایی معلم فقیر: اگر این معما را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید، یک “نابغه” هستید!

در این میان انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون شناسایی جغدهای پنهان تصویر می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس: تشخیص دهید، مادر نوزاد چه کسی است!؟

آزمون شناسایی جغدهای پنهان

این تصویر از اثار هنرمند مجارستانی است. دوداس در تمام آثار خود تلاش می کند که در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در تصویر ذیل سه جغدی را که با بقیه متفاوت است را شناسایی کنید. در این تصویر شما با گروهی از آدمها روبرو هستید. اگر بتوانید در عرض ده ثانیه سه جغدی را که در میان آدمها پنهان شده است را ببینید، می توانید در بین 28 درصد افرادی باشید که دارای قدرت تمرکز و بینایی خوبی هستند. اگر آماده هستید با دقت به این تصویر نگاه کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی اشتباه تصویر: اگر باهوشی اشکال تصویر را در 5 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی جغدهای پنهان

 

برایتان جالب خواهد بود: عکس اعترافات درونی مردم که سوژه عکاس مشهور شد: کمک!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تیزهوشا جواب بدن: چه کسی از زندان فرار کرده است؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آیا در هوش محیطی خوب هستید؟ پس خطای این تصویر را در 4 ثانیه بگویید!

.

پاسخ آزمون شناسایی جغدهای پنهان

 

اگر موفق به پیدا کردن سه جغد بامزه در تصویر شدید باید بدانید جزو همان 28 درصد آدمهایی هستید که مهارت های شناختی خموبی دارند. اما اگر هنوز موفق به چیدا کردن این جغدها نشدید یک فرصت کوتاه دیگر هم به شما داده می شود. باز هم شانس خود را امتحان کنید.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: ثابت کنید بینایی خوبی دارید و خطای جاده را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

.

.

این پازل جدیدترین تصوییر از سری تصاویر پازلی دوداس هنرمند مجارستانی است که با شما به اشتراک گذاشته شد است. در تصویر ذیل تمام جغدهای مخفی علامتگذاری شده اند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد نوزاد: به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

پاسخ آزمون

 

برایتان جالب خواهد بود:روباه پنهان شده در تصویر را فقط در 7 ثانیه پیدا کنید!

چالش تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت شیخ صنعان و عاشق شدنش: وقتی زیبایی زن جرم است!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی های فکری و افزایش فعالیت های مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می‌توانید در یک نگاه تشخیص دهید که شوهر این زن کدامیک از مردان تصویر است؟

آیا معماها برای مغز شما مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد لباس: دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

فرآیند تاثیر بازی های فکری بر مغز

هنگامی که مغز برای حل مشکلات و تقویت توانایی حافظه به چالش کشیده می شود، نورون ها باید نقاط تماس جدیدی را در میان نورون ها رشد دهند. این فرآیند به سنتز پروتئین جدید، رشد پایانه های عصبی و تقویت سیستم های انتقال دهنده عصبی نیاز دارد. به عبارت دیگر، چالش ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. از طریق آموزش، می‌توانید مغزی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تر بسازید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

امیدوارم از آزمون شناسایی جغدهای پنهان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود:

 

یک ذهن متمرکز به آسانی در 7 ثانیه عدد 696 را در میان اعداد پیدا می کند!

در آزمون شناسایی پدر واقعی، به دخترک کمک کنید تا از چنگ آدم ربا فرار کند!

تست بینایی حرف A: در عرض 10 ثانیه A را در این تصویر پیدا کنید؟

آزمون شناسایی توستر متفاوت: کدامیک از این توسترها با دیگری متفاوت است!

آزمون شناسایی تفاوت پسرهای شیطون:تفاوت های دو تصویر را در 8 ثانیه پیدا کند!

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مهارت کارآگاهی داری در 5 ثانیه دروغگو را تشخیص بده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا