;
تفریح و سرگرمی

5 تفاوت بین دو تصویر مرکز کنترل ترافیک هست که هر کسی نمی تونه تشخیص بده!

آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل: از تیزبینی و دقت خودتون استفاده کنید تا تفاوت را پیدا کنید. آیا فکر می کنید چشم تیزبینی دارید؟ با پیدا کردن 5 تفاوت در کمتر از 10 ثانیه آن را ثابت کنید! آیا می توانید تفاوت بین این دو تصویر را در زمان مشخص شده تشخیص دهید؟ خود را به چالش بکشید و ببینید آیا می توانید تمام تفاوت ها را قبل از اتمام زمان پیدا کنید یا خیر! با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل همراه شوید.

آیا اماده چالش هستید؟ امروز یک بازی برای شما آورده ایم که مهارت های شناختی شما را آزمایش می کند. شما باید 5 تفاوت بین دو عکس از مامورانی که ترافیک یک خیابان را بر روی صفحه نمایش نظارت می کنند، پیدا کنید. این بازی فقط برای بچه ها نیست، برای بزرگسالان نیز یک چالش سرگرم کننده و هیجان انگیز است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را روی دو تصویر متمرکز کنید و در کمترین زمان ممکن پنج تفاوت را پیدا کنید.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که نامزد این آقا، کدومیکی از این دخترا است!؟

آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل

بنابراین با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، آیا آماده بازی هستید؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید! آیا فکر می کنید می توانید پنج تفاوت بین دو تصویر را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ چالش را انجام دهید و دریابید که آیا آنچه را که برای شناسایی تفاوت های ظریف لازم است دارید یا خیر؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که چقدر سریع می توانید پنج تفاوت را در دو تصویر تشخیص دهید!

Spot the Difference یک بازی است که بازیکنان را ملزم می کند تا پنج تفاوت بین دو عکس از صحنه های مشابه را پیدا کنند. چالش این است که هر پنج تفاوت بین دو تصویر از ترافیک را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! بازی نیاز به تمرکز و مشاهده دقیق دارد. بازیکنان باید به دنبال تغییرات در اشیا، رنگ، بافت، اندازه و شکل باشند.

مهم است که روی جزئیات تمرکز کنید تا بتوانید هر پنج تفاوت را تشخیص دهید. حتی اگر همه تفاوت ها را در 10 ثانیه پیدا نکنید، باز هم یک چالش سرگرم کننده است که به بهبود حافظه و تمرکز شما کمک می کند.

شاید بپسندید:حکایت ضرب المثل نه خانی آمده نه خانی رفته!

آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل

احتمالاً بپسندید: نقاط قوت و استعدادت رو با این تست شخصیت کشف کن! | یه جغد رو انتخاب کن!

.

.

.

 

شاید بپسندید: (ویدیو) برداشت دیدنی عسل کوهی| این عسل با زنبورای توش واقعا پرخاصیت هست!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوب باشه در 15 ثانیه، مجموع معادله آخر را بدست میاری!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل

آیا همه 5 تفاوت بین 2 عکس را مشاهده کرده اید؟ مهارت های خود را تست کردید! 10 ثانیه اول شما به پایان رسید. اگر تمایل داشته باشید از فرصت دوم خود می توانید استفاده کنید.

شاید بپسندید:فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

.

.

.

 

شاید بپسندید:  حکایت حرف مفت زدن| ضرب المثل حرف مفت زدن از کجا آمد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: 8 تا تفاوت بین دو تا تصویر بز بامزه هست که فقط تیزبین ها متوجهش میشن!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل: بازی‌هایی از این دست می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. آنها ذهن ما را به چالش می کشند و به ما کمک می کنند تا مهارت های مشاهده خود را توسعه دهیم. این یک راه عالی برای گذراندن زمان و تمرکز بر جزئیات است. با این نکات و ترفندهای کلی، می‌توانید در کمترین زمان به یک نقطه‌بین متخصص تبدیل شوید. تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل نه کور می کند نه شفا می دهد!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل

این ویدیو هم جالب است: ویدیو:عینهو بز از دیوار راست بالا و پائین میره،این ویدیو رو ببین تا متوجه مفهوم جمله بشی!

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت مرکز کنترل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: دو مادر و دو دختر به همراه هم سینما رفتند،اما فقط سه بلیط خریدند، چه جوری ممکنه؟

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست قدرت ذهن: ذهن خلاق با تخیل بالا داری اگر در یک نگاه چهره های مخفی تصویر را پیدا کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: با دست زدن به یکی از لیوان ها تعادل صف بین لیوان های خالی و پر ایجاد کنید!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: در این تصویر چه چیزی با بقیه سبزیجات هماهنگ نیست!؟ | 90 درصد افراد متوجه نمیشن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل استخوان لای زخم گذاشتن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: (ویدیو)تایم ناهار در یکی از روستاهای هند!| لامصب چرا ملاقه استفاده نمی کنی!؟

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه هوش ریاضی‌ات خوب باشه، پاسخ معادله چهارم را در 9 ثانیه بدست بیار!؟

داستان خر بیار باقلا بار کن!

خلاقی یا تحلیل گر!؟ اگه نمیدونی، یه مهره شطرنج رو انتخاب کن تا بهت بگم!

اگه 3 تا تفاوت دو بز شیرده را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

احتمالاً بپسندید: آزمون دقت ذهن:خرسی که خودش رو از شکارچی مخفی کرده پیدا کن!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا