;
تفریح و سرگرمی

در میان حیوانات موجود یک حیوان از یک جهت با بقیه ارتباطی ندارد، با دلیل منطقی بگو کدام حیوان!؟

تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت: مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را آزمایش کنید، از تمام بهره هوشی خود استفاده کرده و بگوئید در تصویر کدام حیوان با بقیه حیوانات ارتباطی ندارد!؟ تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت از جمله آزمون هایی است که تعداد بسیاری کمی از اشتراک کنندگان  موفق شده و توانسته اند در زمان مشخص شده 10 ثانیه ای حیوانی که با بقیه حیوانات ارتباطی ندارد را تشخیص دهند!

آیا فکر می کنید مهارت حل این معمای تصویری یا تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت را دارید؟ همانطور که اشاره شد در چالش زیر باید ارتباط دقیق حیوانات با هم را بررسی کنید. چه چیز سبب اشتراک میان این حیوانات می شود؟ و چه چیز ممکن است سبب جدایی یکی از این حیوانات با دیگران حیوانات است.؟ اما باید در عرض 10 ثانیه این کار را انجام دهید. آیا می توانید آن را انجام دهید؟ پس دیگر زمان را تلف نکنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت همراه شوید.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این سه زن می تواند یک جادوگر خبیث باشد!

تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت

در تصویر تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت، تصویر تعدادی از حیوانات مختلف را مشاهده می کنید. تنها کاری که باید در این چالش انجام دهید این است که ارتباط میان این حیوانات را رمزگشایی کنید. بنابراین ما شما را با تصویر چالش زیر تنها می گذاریم.

اگر پس از چندین بار تلاش و اتلاف ثانیه ها، هنوز نتوانستید ارتباط منطقی میان حیوانات را به طور دقیق تشخیص دهید، نگران نباشید، به زودی تصویر راه حل را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. فقط یادتان باشد که این آزمون نیز محدودیت زمانی دارد. این محدودیت سبب می شود تا شما بیشتر دقت و تمرکز کنید. این دقت و تمرکز می تواند به ورزش بیشتر مغزتان و حفظ سلامت آن کمک زیادی کند. با مجله خبری چشمک و تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت همراه شوید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل هنوز زرده را بالا نکشیده قدقد می کند!

تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت

شاید بپسندید: کدام پنگوئن با بقیه فرق دارد!؟ | اکثر افراد نمی توانند این پنگوئن را شناسایی کنند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از ساعت ها را انتخاب کن: نکات جالبی را درباره شخصیت و نگاهت به زندگی خواهی فهمید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل جواب ابلهان خاموشی است!

پاسخ تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت

آن گونه که اشاره شد، این یک سرگرمی یا بازی است که شامل یافتن حیوانی بود که با بقیه حیوانات از یک جهت ارتباطی نداشت. وقت 10 ثانیه ای شما به پایان رسید. آیا هنوز به دنبال یافتن پاسخ هستید؟ پس تلاش کنید در فرصت دوم، این کار را انجام دهید.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه می تواند با جابجایی یک چوب کبریت معادله 511-2=309 را تصحیح کند!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر بازیگر تئاتر چیه!؟

پاسخ تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت: مانند همه بازی ها، یک معما باید پایه منطقی داشته باشد. با این حال، معماهایی که پس از حل شدن، پاسخ کم و بیش طنزآمیز را آشکار می کنند، بسیار رایج هستند. اما این معما یا آزمون این گونه نیست و کاملا براساس منطق طراحی شده است. در زیر پاسخ را می بینیم. بقیه حیوانات اسمشان با حرف سی انگلیسی شروع می شود، اما کانگورو با حرف K.

شاید بپسندید: اگه سه تفاوت تصویر سگ شکاری را در 6 ثانیه پیدا کردی، حتماً برای خودت اسپند دود کن!

پاسخ تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل به جمالت نناز به تبی بند است!

امیدوارم از تست هوش با شناسایی حیوان متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: یکی از این 3 نفر در لحظات اخیر گروگان گرفته شده است، اون کیه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بگم آیا روی اطرافیانت تأثیرگذار هستی یا خیر!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: درونگرایی یا برون گرا!؟ فقط بگو بعد از دیدن تصویر، اول چی دیدی تا بهت بگم!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: داستان زبان خوش مار را از سوراخ بیرون می‌ آورد

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: یک از ابزارهای کشاورزی است که دو حرف اولش یک حیوان است؟

اگه هوش کارآگاهی داری، بگو که چه کسی احتمالاً یک قاتل است!؟

یکی از جن های سبز با بقیه فرق داره، اگه تو یه نگاه تشخیص بدی چشات مثل عقابه!

داستان کوتاه مرا به شاگردی بپذیر!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

    1. ایول.خیلی خیلی بی مزه.تمساح بیشتر تو آب زندگی می کنه برخلاف بقیه موجودات تصویر.بهترین تفاوت

  1. چه ربطی داره حالا یکی اسمش بهزاده یکی اسمش فرزاد خب تفاوتشون تو اسمشونه؟ حداقل دلیل منطقی تر هم داشت مثلا کانگورو رو دو پا راه میره بقیه چهار پا راه میرن باز بهتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا