;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن موزها در این تصویر، تیزبینی و قدرت بینایی خود را اثبات کنید!

همانطور که قبلا هم اشاره شد، سوالات هوش، تست های تصویری و پازل های معمایی می توانند قدرت تمرکز، دقت و حتی بینایی شما را به چالش بکشند. قدرت حس های شناختی رابطه مستقیم با میزان عملکرد مغز شما دارند. هر چقدر عملکرد مغز افزایش یابد، به همان میزان قدرت حس های شناختی شما نیز افزایش می یابد. در آزمون دقت ذهن با یافتن موز بار دیگر دقت و تمرکز شما مورد امتحان قرار می گیرد. شما باید بتوانید در کمتر از 20 ثانیه موزهای مخفی را شناسایی کنید. با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: شبدر چهار برگ را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون دقت ذهن با یافتن موز

در این توهم نوری شما شاهد دیدن تعداد زیادی مینیون هستید. شما باید بتوانید در میان این مینیون ها، سه موز که توسط آن ها مخفی شده است را شناسایی کنید این تصویر گیج کننده اثر هنرمند مجارستانی Gergely Dudas است که با نام دودولف نیز شناخته می شود.

این هنرمند تلاش کرده است که با خلق آثاری زیبا و چشم نواز، افراد را به چالش بکشد. وی خود معتقد است که بشر امروز دچار کمبود تحرک جسمی و مغزی شده است و انجام تست ها و معماهای مختلف می تواند، بخش قابل توجهی از کمبودهای مغزی را جبران کند. بر همین اساس آثار او سبب می شود که شما برای لحظه با دقت و تمرکز به آنها نگاه کرده و اختلاف یا اختلافات موجود در تصویر را شناسایی کنید. اگر برای یافتن موزها آماده هستید، یک نفس عمیق بکشید. چشمان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر نگاه کنید. زمان شما محدود است و شما باید در 20 ثانیه موزها را پیدا کنید.

آزمون قدرت ذهن: فقط 2% افراد در یک نگاه، عدد 4 پنهان شده را می بینند؟

آزمون دقت ذهن با یافتن موز

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

احتمالا توانسته اید که موزهای موجود در این تصویر را شناسایی کنید. یک راهنمایی کوچک! در این تصویر سه عدد موز مخفی شده اند. اگر نتوانستید تاکنون موزها را شناسایی کنید می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

آزمون قدرت تمرکز: شبدر چهار برگ را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون دقت ذهن با یافتن موز

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر تمرکزتان عالی باشد،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌کنید! 

قابل توجه چشم عقابی ها:در یک نگاه گربه های موجود در تصاویر را پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی: آیا فرد خودخواهی هستید!؟

اگر این سوال ریاضی را در کمتر از 1 دقیقه حل کنید، ریاضیات شما عالی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا