;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: آیا فرد خودخواهی هستید!؟

گاهی تست شخصیت می تواند اطلاعات دقیقی از رفتار شما با اطرافیانتان را به شما نشان دهد. هر چند شناخت خود و شناخت آدم های اطرافمان می تواند سخت باشد، اما می تواند برخی از جنبه های مربوط شخصیت را روشن کنند. اگر چه تاکنون برای این آزمون ها هیچ نوع اعتبار علمی اثبات شده ای وجود ندارد، اما بعضی وقت ها اطلاعات خوب و کافی از زوایای شخصیتی ما ارائه می دهند. در تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده شما می توانید میزان خودخواهی خود را شناسایی کنید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خود را بهتر بشناسید| در تصویر ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید؟

تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده

در تصویر، درختی با چندین شاخه را مشاهده می کنید. در اینجا باید صادقانه فقط به یک سوال پاسخ دهید. فکر می کنید درخت تصویر چه چیزی کم و یا زیاد دارد؟ ممکن است چندین گزینه در ذهن داشته باشید، اما حقیقت این است که تنها یکی به شما نشان می دهد که آیا شما فردی خودخواه هستید یا خیر؟ پس اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، همان مورد را در نظر بگیرید.

هر گزینه از تست شخصیت به چه معناست؟

نداشتن شاخ و برگ

اگر فکر می کنید که شاخ و برگ کافی ندارد، به این معنی است که شما از جمله افرادی هستید که ذاتاً فرد گرا هستید و دوست ندارید کسی در زندگی شما دخالت کند. شما حاضرید مسئولیت اعمال خود را بپذیرید، اما نمی خواهید مسئولیت دیگران را بپذیرید.

نباید برگ های درخت زیاد باشد

اگر معتقدید که برگهای گیاه نباید زیاد باشد، به این معنی است که مایلید مسئولیت دیگران را بپذیرید، اما فقط در صورت لزوم.

تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده

زیاد بودن شاخه های درخت در تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده

اگر در نظر بگیرید که شاخه های درخت زیاد است، به این معنی است که دوست ندارید که ارتباطات زیادی با افراد مختلف داشته باشید و ترجیح می دهید که با افراد نزدیک خود ارتباط برقرار کنید.

کم بودن شاخه

اگر احساس می کنید که باید شاخه های بیشتری به درخت اضافه شود، به این معنی است که شما فردی بسیار اجتماعی و همراه خوبی هستید که اول و بعد از منافع خود، به علایق دیگران فکر می کنید.

نبود ریشه در تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده

اگر فکر می کنید که درخت تصویر فاقد ریشه است، به این معنی است که شما فردی قابل اعتماد، قوی و با اعتماد به نفس هستید.

تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده 2

نبود سوراخ و با عناصر خارجی دیگر

اگر فکر می کنید یک سوراخ، یک خانه پرنده، یک تغذیه کننده پرنده، یک تاب یا سایر عناصر خارجی در درخت کم است، به این معنی است که شما در وضعیت خوبی نیستید. شما احساس درماندگی می کنید و از زندگی لذت نمی برید.

نبود پرنده یا حیوان دیگر بر درخت در تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده

اگر فکر می کنید که درخت با افزودن یک حیوان یا پرنده ای احیا می شود، به این معنی است که شما خاص و منحصر به فرد هستید و سرشار از قدرت و اشتیاق برای اثبات آن به تمام دنیا هستید.

نبود پرنده یا حیوان دیگر بر درخت در تست شخصیت شناسی تصویری درخت خشکیده

شما می توانید این سوال هوش ریاضی جالب را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید.به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون قدرت تمرکز: آیا می‌توانید قلب‌های شکسته را در عرض 4 ثانیه پیدا کنید؟

تست شخصیت: درونگرا هستید یا برونگرا !

اگر در موقعیت تصویر با توجه به توضیحات قرار بگیرید، چه می کنید!؟

با این تست طناب یکی از استعدادهای مهم خود را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا