;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت تمرکز: آیا می‌توانید قلب‌های شکسته را در عرض 4 ثانیه پیدا کنید؟

زندگی معمولاً در جنبه های مختلف به بهترین جنگجویان زندگی هم ضربه می زند، مخصوصاً وقتی صحبت از عشق می شود. اگر تا به حال بخشی از آن دسته از مردان و زنانی بوده اید که از ناامیدی عشقی رنج می برند، معمای تصویری که در ادامه خواهید دید، معمای ایده آل برای شماست. در این چالش ویروسی چه کاری باید انجام دهید؟ آزمون بررسی قدرت تمرکز با قلب، شامل یافتن قلب های شکسته در تصویر است که شما فقط حداکثر چهار ثانیه فرصت دارید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اگر این چالش تصویری را در 7 ثانیه حل کنید،قدرت تمرکزتان عالی است!

آزمون بررسی قدرت تمرکز با قلب

به این پازل تصویری که ممکن است چندان برای چشم انسان مناسب نیست توجه کنید. قلب های شکسته را در اسرع وقت در نمودار پیدا کنید، زیرا زمان زیادی وجود ندارد. تصویری که خواهید دید دو قلب را در میان مجموعه قلب های شاد پنهان کرده است. بنابراین بهتر است چشمان خود را باز نگه دارید. فکر می کنید می دانید کجا هستند؟ با دقت به تصویر نگاه کنید!

آزمون بررسی قدرت تمرکز با قلب

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

امیدوارم تا کنون دو قلب شکسته را پیدا کرده باشید. در حال حاضر چندین نفر هستند که سعی کرده اند درک خود را آزمایش کنند، اگرچه تعداد کمی از آنها موفق شده اند پیروز ظاهر شوند. قبل از رفتن به پازل تصویری، به شما هشدار می دهیم که تنها چند ثانیه فرصت دارید تا قلب های شکسته مورد نظر را پیدا کنید، بنابراین شما به تمرکز زیادی نیاز دارید.

.

.

.

هنوز هیچی؟ قلب های شکسته را پیدا نکردی؟ نگران نباشید یا احساس بدی نداشته باشید. این کاملا طبیعی است، زیرا حل این معماها زمان زیادی می برد. اگر جزو گروه منتخب نابغه‌هایی نبودید که موفق به حل چالش شدند، نگران نباشید، از شما دعوت می‌کنیم راه‌حل را ببینید.

آزمون بررسی قدرت تمرکز با قلب

آیا این پازل تصویری را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ادامه دهید. آیا می خواهید تصویرهای بیشتری مانند این ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای این کار فقط باید بخش تفریح و سرگرمی چشمک را دنبال کنید. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

بازی فکری:اتوبوس به کدام سمت می رود؟ پاسخ را در 20 ثانیه حدس بزنید!

آیا می توانید چهره مرد عصبانی را درون این چهره تشخیص دهید؟

اگر در 5 ثانیه “A” را در میان اعداد “4”پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا